Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger en addon som gjør at det står <BLOODSURGE> på skjermen når jeg er fury, og <SUDDEN DEATH> når jeg er arms. Begynner å bli litt stress å se på buffsa mine hele tiden, får jo ikke med meg en dritt annet :D

MSBT (Miks Scrolling Battle Text) skal gjøre det funker hvertfall på maelstromx5 ComboPointsx5 etc

Lenke til kommentar

Hei.

Har akkurat startet med wow, og har sett en del fine UI's på filmer osv.

Fikk anbefaling av en kompis til å laste ned Curse Client, som iforseg var ganske genialt.

Jeg lasta ned noen addons, men ble ikke helt fornøyd med resultatet.

Derfor spør jeg dere om dere har noen anbefalinger om hvilke addons jeg skal laste ned. vil ha det oversiktlig og vil lett kunne se framgangen i spells (altså at jeg ser den baren som viser hvor lang tid det tar med f.eks Frostbolt osv.)

Helts noe ala han kisen som spiller her fra 2:30 til c.a 3:00.

Lenke til kommentar
Søk etter UI compilations, som f.eks. denne http://www.wowinterface.com/downloads/info11255-CaithUI.html eller http://www.wowinterface.com/downloads/info...I1680x1050.html. Finnes mange ferdige "pakker". :)

Takker for svar :)

Fant denne som jeg syns så veldig tjekk ut. Lurer bare på hvordan jeg "installerer" den. Har alldri gjort detta før så har jeg ikke så lyst til å måtte reinstalere hvis jeg skulle gjort noe galt..

Lenke til kommentar

Leiter et clean UI, spiller priest.

Trenger;

DPS meter (kjekt å ha, ikke must).

Aggro meter (må ha).

Healing meter (må ha for å se hvem som trenger heals, velge hvem den skal passe ekstra på osv.)

Bag manager (ser cleanere ut)

Trenger selvfølgelig actionbars ;)

Takk på forhånd :) Gjerne post bilde av hvordan add-onen ser ut i bruk.

Lenke til kommentar

Har Recount 1048, men den viser bare damage per second og % i parantes. Har akkurat samma innstillinger som en kompis, men han får total damage som det her f.eks: 100 000 (3,000 13%) jeg får bare 3,000(13%).

Hvordan får jeg fiksa sånn at det viser total damage og a?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...