Tordenflesk Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hei, har prøvd en del addons, typ skifte skins nede på hotbaren, gruppe osv. Noen som har tips til noen enkle addons for en priest? Gjerne med litt skifting av hvordan hotbaren ser ut, når buffene mine går ut osv osv Inline Auras, RedRange, OmniCC og DrDamage. Skal godt gjøres å få mer info inn på knappene. Ser snart ikke ikonene Bruker du en egen bar-addon(Bartender4, Bongos etc.) kan du slenge på ButtonFacade med et fanzy skin. Endret 19. juni 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
xTep Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Trenger en liten addon som kan vise gull, FPS, MS på en enkel måte uten å ta mye plass / være dominerende. Er også på utkikk etter addonen som viser store ikoner av spells osv når de går av CD, var sånn halvveis transparent, f.eks når Deep Freeze er klar igjen kommer DF ikonet opp midt på skjermen i et lite sekund. =P Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fubar for førstnevnte. Eventuelt SlDataText. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ville ha brukt addon som Andeby nevner istedenfor, jeg personlig likte den bedre enn FuBar. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ville ha brukt addon som Andeby nevner istedenfor, jeg personlig likte den bedre enn FuBar. ditto Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er også på utkikk etter addonen som viser store ikoner av spells osv når de går av CD, var sånn halvveis transparent, f.eks når Deep Freeze er klar igjen kommer DF ikonet opp midt på skjermen i et lite sekund. =P Du tenker vel på denne: http://www.wowinterface.com/downloads/info...ldownPulse.html Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Noen som vet hva addonen som viser CD på debuffs på et eget sted heter? Sånn som du kan se i denne filmen Der ser du sunder armor etc. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ser ut som de er del av oUF-layout'n Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hvordan kan jeg finne mine tidligere poster her? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Noen som vet hva addonen som viser CD på debuffs på et eget sted heter? Sånn som du kan se i denne filmen Der ser du sunder armor etc. Regner med at det er debuffs på target ( har ikke båndbredde til å se på hd fra hotellet ). Da er det nok Auracle eller en lignende Filter-addon. Er det debuffs på player er det med 100% sikkerhet Satrina BuffFrame Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det den gjør er at den i hvertfall viser dine egne debuffs på target ( trur du kan velge hvilke debuffs du vil den skal vise) på et eget sted midt på skjermen f.eks. så det er lettere å holde stacks oppe osv. Kan prøve auracle å se om det er den, takk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvordan kan man skjule navnet sitt fra portrettet? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg tror ikke dette er mulig så sant du ikke bruker Xper, Pitbull, Ag_uf e.l. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Mener du X-perl med Xper? Hvis ikke, gjelder den som "e.l"? Isåfall, hvordan? Hvis ikke er det ikke noe problem for meg å skifte addon, har ikke endret noe særlig fra default uansett. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Er det noen som klarer å finne ut addonene eller addonpakken som utgjør denne UIen? Det jeg ser er: Grid Powerauras Fortemøkk Mik's Scrolling Battle Text Endret 17. juli 2009 av Knofle Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Sweet ui. Prøver du å sette sammen en lignende selv? Si gjerne ifra om du finner ut av det. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 *sikle* Slenger meg på det beerlover sa. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Tok meg 10 sek. å finne på WoWI. http://www.wowinterface.com/downloads/info...I1680x1050.html Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Noen som har navnet på den CD timern som er rett over cast baren på det bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå