Sinnsro Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Eneste jeg kommer på er å få det slik du vil å og låse den (venstre klikk på ikonet). Eller du kan slette wtf mappa osv (husk backup) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Eneste jeg kommer på er å få det slik du vil å og låse den (venstre klikk på ikonet).Eller du kan slette wtf mappa osv (husk backup) 5178586[/snapback] glemte vist å si at jeg har prøvd å låse den, og dette er en ny instalert UI.. nettop renska systemet for gammle ui.. WTF/WTB og addons folder gikk rett i søppelbøtta... men takker for svar Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Du må krysse av for "hide unit frames outside of raid" eller noe lignende i ctra instillingene. 5176582[/snapback] Det funka, takker så mye Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) ok vet at dette er Nurfed! har lasta ned hele pakka men finner ikke de 2 ui'ene jeg har merka av på dette bildet! noen som vet navnet på de? takker. edit: noen som vet når denne kommer live? Endret 20. november 2005 av MysticoN Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hva heter den søte greia som viser 3d modell av deg selv og din targetted toon? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hvordan får man Ghostbar til å vise seg? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har funnet en kul addon, men jeg finner ikke ut hva den heter. Hvis dere har sett den -How to deal with beggers filmen, som var her på forumet for ikke så lenge siden, Hvis du ser på actionbaren til Alexandra, jeg vil gjerne vite hva den heter. og også hva slags addon han/hun bruker til fremvisning av hp og mana. Takk for svar 5174546[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
royale Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hva heter den modden som hviser hvor lenge det er igjen til du kan caste spellet med store tall ? Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) hmm, er det mulig og få vekk den target saken som viser 3d image osv på nurfed_hud? vil bare ha min egen stat liksom. Endret 21. november 2005 av Abe_ Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Noen som vet hor man får lastet ned insomniax? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hva heter den modden som hviser hvor lenge det er igjen til du kan caste spellet med store tall ? 5186105[/snapback] Cooldowncount Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Noen som vet hor man får lastet ned insomniax? 5186467[/snapback] HER kan du både laste Insomniax og finne en url til hjemmesiden.. edit: men vist du skal teste ut en ny UI så vil jeg anbefale CT-MOD Endret 21. november 2005 av MysticoN Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Endelig har blizzard skjønt det! Endel UI forbedringer i 1.9, disse synes jeg var verdt å nevne: -Key bindings can now be saved either globally or on a per character basis. -Add-ons can now be saved either globally or on a per character basis. -A new option has been added to Interface options, "Sticky Targeting". When this is turned on, you will not deselect your current target when you click on empty space. -The Guild UI has been significantly improved. Now when you click on a guild member, it will open up a side panel with all the information about that member including their note and officer's note. Gledelig nyhet for alle som liker å tweake sin UI for hver individuel character! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Sticky funksjonen blir søt irritert meg en haug av ganger at jeg har greid å untargete :s Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Jeg satt og klundra litt med nurfed_hud for å bli kvitt player iconet under ringene, og fant til slutt en løsning som ser ut til å funke. *edit den funka ikke alikevel :p Endret 23. november 2005 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvis du finner det ut si i fra da! Jeg har iritert meg litt over det, spesielt på store bosser. Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) ja, det må jo gå ann og fjerne det >< Endret 23. november 2005 av Abe_ Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 hei, har nå spilt ut min 1 free month. så nå tenker jeg å bruke Guest pass key. hvor skal jeg skrive den in? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Da man du nok lage en ny "guest" account.. Det er ment til å gi bort, men du kan jo godt bruke den selv. Du kan ikke spille "videre" på guest accounten som er laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå