Mr Carter Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvordan flytter jeg denne addonen og hva heter den? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Takk igjen Den heter SLDataText. "/sldatatext" er ingame command. Endret 10. juni 2009 av wise™ Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Takk igjen Den heter SLDataText. "/sldatatext" er ingame command. Eller bare /sldt Lenke til kommentar
bergen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei! Jeg har et lite, men irriterende problem med YATA og Auto bar. Begge har en bar men 4/7 knapper som popper opp når jeg holder musen over, for å få frem alle alternativer innen samme kategori. Problemet er at de ofte, men ikke alltid, ikke lukker igjen.Dvs. at den blir stående med en rekke knapper oppover inntil jeg beveger musen over den igjen. Samme skjer om jeg tilfeldigvis trekker musen over en av de. Autobar er satt til å fade ut når den ikke er "i bruk", men dette skjer jo ikke når den blir stående åpen. Er det noen som kan fortelle meg hva som er galt? Håper det er en liten innstilling jeg har oversett:) Takk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Blizzard har rotet med "Secure Frames", så det er ikke noe vi eller addon-forfatteren kan gjøre dessverre. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er på utkikk etter en addon ala crit line. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) nvm Endret 13. juni 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
agito Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg lurer på om det er en extension eller en annen mulighet til å automatisk skjule party delen av Ag_Unitframes/Pitbull det samme jeg kommer inn i et raid? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det ligger under "Party" om du skriver /aguf Lenke til kommentar
Macord Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hey, lenge siden sist nå. Lurer på om det finnes en minimapaddon der jeg kan bestemme størrelsen på mappet sjølv, har prøvd en del, men finner bare funksjonen scale. Legger ved et lite bilde slik at dere får sett litt hva jeg mener. Mappet skal inn til venstre for Omen. Under zone texten obviously Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er på jakt etter en fin minimap addon. noen forslag? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sexymap fungerer fint til sitt bruk, hvis du ikke vil de runene rundt minimappet er det bare å forandre preset. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hey, lenge siden sist nå. Lurer på om det finnes en minimapaddon der jeg kan bestemme størrelsen på mappet sjølv, har prøvd en del, men finner bare funksjonen scale. Legger ved et lite bilde slik at dere får sett litt hva jeg mener. *Bilde* Mappet skal inn til venstre for Omen. Under zone texten obviously Er det kgPanels? Har prøvd å lasta ned opptil fleire gongar, uten å lukkast i å fått den til å fungere. Vurderar bare å slette WTF-mappa mi og prøve på nytt. Eller er det ein anna veit rundt problemet? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er det kgPanels? Har prøvd å lasta ned opptil fleire gongar, uten å lukkast i å fått den til å fungere. Vurderar bare å slette WTF-mappa mi og prøve på nytt. Eller er det ein anna veit rundt problemet? Er eepanels2 eneste jeg har fått til å funke for meg. Lenke til kommentar
agito Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg lurer på om det er en addon som viser et rutenett, sliter litt med å sentrere ting etter øyemål. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Align er et slikt rutenett. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hey, lenge siden sist nå. Lurer på om det finnes en minimapaddon der jeg kan bestemme størrelsen på mappet sjølv, har prøvd en del, men finner bare funksjonen scale. Legger ved et lite bilde slik at dere får sett litt hva jeg mener. Mappet skal inn til venstre for Omen. Under zone texten obviously Forstår ikke helt hva du mener, du skriver i en annen post en link til Sexymap, og den addon har jo en funksjon som du kan forandre størrelse og utseende på minimappet ditt. Så forstår ikke helt hva du spør etter. Har kanskje fullstendig misforstått spm ditt Lenke til kommentar
Macord Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Forstår ikke helt hva du mener, du skriver i en annen post en link til Sexymap, og den addon har jo en funksjon som du kan forandre størrelse og utseende på minimappet ditt. Så forstår ikke helt hva du spør etter. Har kanskje fullstendig misforstått spm ditt Jeg fikk det til med Sexymap, skjønner ikke hva jeg holdt på med første gangen jeg prøvde det. Du har helt rett Lenke til kommentar
Naive Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har brukt ag_UnitFrames lenge nå, men er i ferd med å bli gal av at det bugger når jeg vil bruke focus target. Finnes det noen lignende addons jeg heller kan få lekt meg med? Er så gremmelig glad i looken til ag_UnitFrames, men ja. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei, har prøvd en del addons, typ skifte skins nede på hotbaren, gruppe osv. Noen som har tips til noen enkle addons for en priest? Gjerne med litt skifting av hvordan hotbaren ser ut, når buffene mine går ut osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå