SteffenMA Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg lurer på om noen kan svare meg på hvordan jeg flytter på actionbars og alt egentlig? Jeg lastet ned en addon ved navn bartender4 og da havnet alle disse "knappene" midt på skjermen. Jeg lastet også ned en som heter move anything, men funket ikke. Å ja, jeg er ny Lastet ned wow for to dager siden. Edit: Fant det ut, måtte bare trykke /bar i chatten så funket det. Men har en til..hvordan får jeg flere sanne actionbars? Flere ruter til å ha spells og sann? Er det kanskje forbeholdt chars med høyere level? hei og velkommen til wow du skal ha ett ikon som ligner på ett slags ølglass, høyreklikk på denne for å configurere bartender4. Der kan du velge hvilke bars du vil se, hvor mange spells du skal ha plass til osv. du skjønner det ganske fort. Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 noen som har peiling på en mod for å autoloote for alle professions (disenchanting, prospecting, milling, fishing, etc, etc.) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Skinning/mining/herb er bare å holde inne shift når man høyreklikker på mob/vein/blomst. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Eller bare skru på auto loot i interface - controls? :> Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Skinning/mining/herb er bare å holde inne shift når man høyreklikker på mob/vein/blomst. etter 4 år med aktiv bruk av shift så er lillefingern min sliten Eller bare skru på auto loot i interface - controls? :> veldig kjekt å ha på sånt for en som meg som garantert kommer til å glemme å skru det av. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan "skrur jeg av" wow sine originale group/raid icon når jeg bruker GRID? :-) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Finnes det addon som viser hvor mye helse som er mistet: "-1000", slik at jeg kan heale for det som mangler for å oppnå full helse, uten å forandre på original UI-et for mye? Eller må jeg gå over til stygg eller tegneserie UI? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er det noen som bruker carbonite her? Får nemlig ikke opp questene i argent tournament. Kan jo være at de ikke er lagt til, men da skulle de vel bare dukke opp uten "pil" som peker hvor man skal? Og hva i hell er punk saken? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Finnes det addon som viser hvor mye helse som er mistet: "-1000", slik at jeg kan heale for det som mangler for å oppnå full helse, uten å forandre på original UI-et for mye? Eller må jeg gå over til stygg eller tegneserie UI? http://www.wowinterface.com/downloads/info...FramesPlus.html Der får du deficit på raidframes hvertfall. ( -1000 og slikt ) CtUnitframes fra ctmod.net kan gjøre det samme, vet dog ikke om den er oppdatert for 3.1 hvis det er noe som er ødelagt. Endret 22. april 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ah, men jeg tenkte på deficit i group. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ah, men jeg tenkte på deficit i group. CtUnitFrames kan gjøre det for deg, hvis du bruker default UnitFrames. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har et undifindi problem med gnomen min, nei ikke noe karakter (er horde) men nærmere bestem ClosetGnomen min. Når jeg skifter til tank gearet går alt smooth uten noen problemer. Men når jeg skal skifte til healing gearet mitt rapporterer closetgnome at noen items ikke finnes i inventoryet mitt. Alt er naturligvis i inventoryet mitt og de healer tingene som ClosetGnome ikke finner ligger på samme plass i inventoryet som tanking delene gjør og de finner han uten noen problemer. Noen som har opplevet dette? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Mulig du har enchanta eller gema itemene eller noe etter at de ble lagret med gnomen? Kan hende den er så kresen at den ikke "ser" at det er samme item fordi det har en annen enchant f.eks? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er det noen som bruker carbonite her? Får nemlig ikke opp questene i argent tournament. Kan jo være at de ikke er lagt til, men da skulle de vel bare dukke opp uten "pil" som peker hvor man skal? Og hva i hell er punk saken? Punk er noe som viser når det er horde i nærheten av deg. Etter at patch 3.1 kom så syntes jeg at carbonite har blitt dårligere. Hos meg er det jo ingen quester på mappet, mens før så var det jo områder som var markert for hvert enkelt quest. Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Så en film (paladin, healer), hvor vedkommende tydelig brukte Grid. Fungerer grid slik at hvis du trykker på to personer etter hverandre (via grid-addon), vil den heale den første og deretter den andre automatisk eller er det en egen addon som styrer dette? Ensformig og kjedelig kanskje, men veldig effektivt! Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Noen som kan si meg hvordan jeg får bort dette ikonet fra combatloggen med prat? Får det bort fra de andre chattene, men ikke fra combatloggen! Er det noe obvious jeg ikke ser i innstillingene? EDIT: Meh, får det visst ikke bort fra de andre chattene alikevel:P Endret 24. april 2009 av Gnimmels Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) skriv /prat - module Control også finn Copychat (tror det er Copychat ) Endret 24. april 2009 av Submit Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det var det vett:D Takk takk... Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvordan "skrur jeg av" wow sine originale group/raid icon når jeg bruker GRID? :-) Quoter ettersom jeg lurer på akkurat det samme - anyone? Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen som vet om det finnes en addon som enten viser hvilke quests jeg har/ikke har gjort, eller som kan vise questgivers på Worldmap? Eventuelt noe lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå