Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger noen unit frames nå. Ag_unitframes ser ut til å være ganske ødelagt for tiden. Xperl, vel, Xperl ... Og sist men ikke minst, Pitbull. Orker ikke alle de menyene til pitbull, blir så mye styr.

Så det jeg egentlig leter etter er noe som ikke er så alt for vanskelig å sette opp, og ser nogenlunde bra ut.

Lenke til kommentar
Trenger noen unit frames nå. Ag_unitframes ser ut til å være ganske ødelagt for tiden. Xperl, vel, Xperl ... Og sist men ikke minst, Pitbull. Orker ikke alle de menyene til pitbull, blir så mye styr.

Så det jeg egentlig leter etter er noe som ikke er så alt for vanskelig å sette opp, og ser nogenlunde bra ut.

 

Jeg bruker ouf, akkurat nå kjører jeg oUF_Nivaya layouten.

Lenke til kommentar
Nå prøvde jeg å laste ned nyeste versjon av ag_uf, men samme problem som jeg har hatt tidligere er der enda. Får ikke sett party eller raid frames i setup mode, og da er det litt vanskelig å få flytta de.

Invite noen til party, flytt frames. Gjør om til raid, flytt frames?

 

Ag_uf fungerer fint her.

Lenke til kommentar
Nå prøvde jeg å laste ned nyeste versjon av ag_uf, men samme problem som jeg har hatt tidligere er der enda. Får ikke sett party eller raid frames i setup mode, og da er det litt vanskelig å få flytta de.

Invite noen til party, flytt frames. Gjør om til raid, flytt frames?

 

Ag_uf fungerer fint her.

Party ville vel gått fint slik, men blir værre med raid siden jeg da kun får se en raid frame av totalt 8.

Lenke til kommentar

Wowmatrix funker ikke lenger korrekt? Har installert curse, regga meg og logget inn, men det står at alle addons er up to date, og det kan de jo umuligt være, har jo ikke updated noen etter 3.1. Er det noen innstillinger jeg må forandre på i curse? Finner ikke helt ut av dette her.

Lenke til kommentar
Party ville vel gått fint slik, men blir værre med raid siden jeg da kun får se en raid frame av totalt 8.

Flytt fyren rundt i gruppene. :)

 

Men ser det kan være et problem, ja.

Wowmatrix funker ikke lenger korrekt?

Jepp. De var noen idioter som ikke respekterte addons-lagerne og leachet på wowinterface og curse sin båndbredde.

Det andre vet jeg ikke. Trykker du på update all?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om noen kan svare meg på hvordan jeg flytter på actionbars og alt egentlig?

 

Jeg lastet ned en addon ved navn bartender4 og da havnet alle disse "knappene" midt på skjermen. Jeg lastet også ned en som heter move anything, men funket ikke.

 

Å ja, jeg er ny :p Lastet ned wow for to dager siden.

 

Edit: Fant det ut, måtte bare trykke /bar i chatten så funket det.

 

Men har en til..hvordan får jeg flere sanne actionbars? Flere ruter til å ha spells og sann? Er det kanskje forbeholdt chars med høyere level?

Endret av SteffenMA
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om noen kan svare meg på hvordan jeg flytter på actionbars og alt egentlig?

 

Jeg lastet ned en addon ved navn bartender4 og da havnet alle disse "knappene" midt på skjermen. Jeg lastet også ned en som heter move anything, men funket ikke.

 

Å ja, jeg er ny :p Lastet ned wow for to dager siden.

 

Edit: Fant det ut, måtte bare trykke /bar i chatten så funket det.

 

Men har en til..hvordan får jeg flere sanne actionbars? Flere ruter til å ha spells og sann? Er det kanskje forbeholdt chars med høyere level?

hei og velkommen til wow

 

du skal ha ett ikon som ligner på ett slags ølglass, høyreklikk på denne for å configurere bartender4. Der kan du velge hvilke bars du vil se, hvor mange spells du skal ha plass til osv. du skjønner det ganske fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...