Picaschou Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 er det noen som kan anbefale en god debuff timer addon? Vil ha en som viser debuffs, altså serpent sting, hunters mark og explosive shot etc. Gjerne kunne gjøre at barene blir større når den nærmer seg slutten. har prøvd classtimer men den bugger som faen og dotimer, den falt heller ikke i smak. noen som har noen tips? Hvordan bugger classtimer? Har brukt den lenge, og velger kun ut de buffs og debuffs jeg vil ha synlig. Aldri hatt problemer med den. Det finnes også en addon som heter "Need to know". Kanskje den faller mer i smak hos deg. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 er det noen som kan anbefale en god debuff timer addon? Vil ha en som viser debuffs, altså serpent sting, hunters mark og explosive shot etc. Gjerne kunne gjøre at barene blir større når den nærmer seg slutten. har prøvd classtimer men den bugger som faen og dotimer, den falt heller ikke i smak. noen som har noen tips? Hvordan bugger classtimer? Har brukt den lenge, og velger kun ut de buffs og debuffs jeg vil ha synlig. Aldri hatt problemer med den. Det finnes også en addon som heter "Need to know". Kanskje den faller mer i smak hos deg. jeg aner ikke hvorfor den bugger sånn. har prøvd den fra curse og wowinterface. har funnet need to know også etter litt søking, skal teste den nå, takker for tipset Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tror Sorren's Timers er fin for hunters. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Personlig bruker jeg Yatba og den funker fint. Mye det samme som classtimer, men med flere muligheter for forskjellige oppsett alt etter hvilken klasse du spiller. Endret 12. april 2009 av Talwin Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg er hunter og bruker Quartz caster bar. Da får du Dots rett over caster baren. Hva heter den addonen som viser når skills er ferdig på coldown. Slik at det popper opp på skjermen med bilde av skillen, med lyd om man har skrudd det på. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Finnes sikkert fler, men en av de er Jims cooldown pulse... Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Noen som vet hvordan man skifter font på combattext etc? Bruker chatter, dermed kan jeg skifte font på chatten, men ikke noe annet utifra hva jeg har erfart. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Personlig bruker jeg Yatba og den funker fint.Mye det samme som classtimer, men med flere muligheter for forskjellige oppsett alt etter hvilken klasse du spiller. den så spennende ut. takk for tipset Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lurer litt på hvor mye minne deres addons sluker? Hos meg ligger det på -+40MB, synes dette er vel drøyt. Ser at QuestHelper sluker ca. 25 av disse. Hva ligger dere på? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 trenger hjelp med Prat: noen som hvet hvordan man fjerner eks [General - Theramore Island] slik at det bare står [General]? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lurer litt på hvor mye minne deres addons sluker? Hos meg ligger det på -+40MB, synes dette er vel drøyt. Ser at QuestHelper sluker ca. 25 av disse. Hva ligger dere på? Ligger generelt på rund 1,5 mb uten raidaddons. Med dbm, skada og sThreatMeter ligger det stabil på rundt 2,5 mb - 4 mb. Dette er selvfølgelig uten blizzard sine ui-elementer. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lurer litt på hvor mye minne deres addons sluker? Hos meg ligger det på -+40MB, synes dette er vel drøyt. Ser at QuestHelper sluker ca. 25 av disse. Hva ligger dere på? Blir fort 70mb med Questhelper som sluker ca 30mb hos meg. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Får denne feilmeldingen når jeg skal inspecte folk: (X-perl bug) 2009/04/15 18:07:02-213-x2]: Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: DropDownList1:SetPoint(): Couldn't find region named 'menu': Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: in function `ToggleDropDownMenu': XPerl-3.0.2a\XPerl.lua:2280: in function `handler' Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:460: in function `SecureActionButton_OnClick': Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:501: in function <Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:493>: Noen som vet hvordan jeg fikser? Endret 15. april 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Får denne feilmeldingen når jeg skal inspecte folk: (X-perl bug) 2009/04/15 18:07:02-213-x2]: Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: DropDownList1:SetPoint(): Couldn't find region named 'menu': Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: in function `ToggleDropDownMenu': XPerl-3.0.2a\XPerl.lua:2280: in function `handler' Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:460: in function `SecureActionButton_OnClick': Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:501: in function <Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:493>: Noen som vet hvordan jeg fikser? Oppdatering av Addons pleier alltid å hjelpe, siden det er ny patch i dag er det nok en del Addons som ryker. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som opplever at en eller annen Out of date gjør at utgående whispers ikke vises i chat? Er ikke Chatter har jeg funnet ut, og det er den eneste chat addonen jeg bruker. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Får denne feilmeldingen når jeg skal inspecte folk: (X-perl bug) 2009/04/15 18:07:02-213-x2]: Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: DropDownList1:SetPoint(): Couldn't find region named 'menu': Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: in function `ToggleDropDownMenu': XPerl-3.0.2a\XPerl.lua:2280: in function `handler' Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:460: in function `SecureActionButton_OnClick': Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:501: in function <Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:493>: Noen som vet hvordan jeg fikser? Oppdatering av Addons pleier alltid å hjelpe, siden det er ny patch i dag er det nok en del Addons som ryker. Har oppdatert på lik linje med mine andre addons, men får fremdeles erroren Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som opplever at en eller annen Out of date gjør at utgående whispers ikke vises i chat? Er ikke Chatter har jeg funnet ut, og det er den eneste chat addonen jeg bruker. DBM Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Får denne feilmeldingen når jeg skal inspecte folk: (X-perl bug) 2009/04/15 18:07:02-213-x2]: Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: DropDownList1:SetPoint(): Couldn't find region named 'menu': Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: in function `ToggleDropDownMenu': XPerl-3.0.2a\XPerl.lua:2280: in function `handler' Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:460: in function `SecureActionButton_OnClick': Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:501: in function <Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:493>: Noen som vet hvordan jeg fikser? Oppdatering av Addons pleier alltid å hjelpe, siden det er ny patch i dag er det nok en del Addons som ryker. Har oppdatert på lik linje med mine andre addons, men får fremdeles erroren Da er det vel bare å disable halvparten helt til du finner u hvilken addon det gjelder, og så se om det er addonen det er noe feil med. Kan også være at det er to addoner som ikke leker så godt sammen. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som opplever at en eller annen Out of date gjør at utgående whispers ikke vises i chat? Er ikke Chatter har jeg funnet ut, og det er den eneste chat addonen jeg bruker. DBM Takker. Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som vet om en erstatning til Battlechat? Eavesdrop var veldig lik, men leser at den ikke er oppdatert og veldig buggy. Legger ved et bilde av Battlechat: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå