Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

er det noen som kan anbefale en god debuff timer addon?

Vil ha en som viser debuffs, altså serpent sting, hunters mark og explosive shot etc. Gjerne kunne gjøre at barene blir større når den nærmer seg slutten.

har prøvd classtimer men den bugger som faen og dotimer, den falt heller ikke i smak.

noen som har noen tips?

 

Hvordan bugger classtimer? Har brukt den lenge, og velger kun ut de buffs og debuffs jeg vil ha synlig. Aldri hatt problemer med den. Det finnes også en addon som heter "Need to know". Kanskje den faller mer i smak hos deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen som kan anbefale en god debuff timer addon?

Vil ha en som viser debuffs, altså serpent sting, hunters mark og explosive shot etc. Gjerne kunne gjøre at barene blir større når den nærmer seg slutten.

har prøvd classtimer men den bugger som faen og dotimer, den falt heller ikke i smak.

noen som har noen tips?

 

Hvordan bugger classtimer? Har brukt den lenge, og velger kun ut de buffs og debuffs jeg vil ha synlig. Aldri hatt problemer med den. Det finnes også en addon som heter "Need to know". Kanskje den faller mer i smak hos deg.

jeg aner ikke hvorfor den bugger sånn. har prøvd den fra curse og wowinterface.

har funnet need to know også etter litt søking, skal teste den nå, takker for tipset

Lenke til kommentar
Lurer litt på hvor mye minne deres addons sluker? Hos meg ligger det på -+40MB, synes dette er vel drøyt. Ser at QuestHelper sluker ca. 25 av disse.

 

Hva ligger dere på?

 

Ligger generelt på rund 1,5 mb uten raidaddons.

Med dbm, skada og sThreatMeter ligger det stabil på rundt 2,5 mb - 4 mb.

 

Dette er selvfølgelig uten blizzard sine ui-elementer.

Lenke til kommentar

Får denne feilmeldingen når jeg skal inspecte folk: (X-perl bug)

 

 

2009/04/15 18:07:02-213-x2]: Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: DropDownList1:SetPoint(): Couldn't find region named 'menu':
Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: in function `ToggleDropDownMenu':
XPerl-3.0.2a\XPerl.lua:2280: in function `handler'
Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:460: in function `SecureActionButton_OnClick':
Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:501: in function <Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:493>:

 

 

Noen som vet hvordan jeg fikser?

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Får denne feilmeldingen når jeg skal inspecte folk: (X-perl bug)

 

 

2009/04/15 18:07:02-213-x2]: Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: DropDownList1:SetPoint(): Couldn't find region named 'menu':
Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: in function `ToggleDropDownMenu':
XPerl-3.0.2a\XPerl.lua:2280: in function `handler'
Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:460: in function `SecureActionButton_OnClick':
Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:501: in function <Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:493>:

 

 

Noen som vet hvordan jeg fikser?

 

Oppdatering av Addons pleier alltid å hjelpe, siden det er ny patch i dag er det nok en del Addons som ryker.

Lenke til kommentar
Får denne feilmeldingen når jeg skal inspecte folk: (X-perl bug)

 

 

2009/04/15 18:07:02-213-x2]: Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: DropDownList1:SetPoint(): Couldn't find region named 'menu':
Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: in function `ToggleDropDownMenu':
XPerl-3.0.2a\XPerl.lua:2280: in function `handler'
Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:460: in function `SecureActionButton_OnClick':
Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:501: in function <Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:493>:

 

 

Noen som vet hvordan jeg fikser?

 

Oppdatering av Addons pleier alltid å hjelpe, siden det er ny patch i dag er det nok en del Addons som ryker.

Har oppdatert på lik linje med mine andre addons, men får fremdeles erroren

Lenke til kommentar
Får denne feilmeldingen når jeg skal inspecte folk: (X-perl bug)

 

 

2009/04/15 18:07:02-213-x2]: Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: DropDownList1:SetPoint(): Couldn't find region named 'menu':
Interface\FrameXML\UIDropDownMenu.lua:689: in function `ToggleDropDownMenu':
XPerl-3.0.2a\XPerl.lua:2280: in function `handler'
Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:460: in function `SecureActionButton_OnClick':
Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:501: in function <Interface\FrameXML\SecureTemplates.lua:493>:

 

 

Noen som vet hvordan jeg fikser?

 

Oppdatering av Addons pleier alltid å hjelpe, siden det er ny patch i dag er det nok en del Addons som ryker.

Har oppdatert på lik linje med mine andre addons, men får fremdeles erroren

 

Da er det vel bare å disable halvparten helt til du finner u hvilken addon det gjelder, og så se om det er addonen det er noe feil med. Kan også være at det er to addoner som ikke leker så godt sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...