Sjokoladefisk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er nettop begynt med WoW igjen, og måtte installere det på nytt, så nå er alle addons borte. Kan noen hjelpe meg med og finne ut navnene på alle addonsene som er brukt her? dette var før jeg sluttet http://img4.imageshack.us/img4/5337/wowscr...22608233527.jpg Vil lage den samme UI igjen, håper ivertfall jeg kan få hjelp med og finne ut hvordan jeg lagde actionbars slik. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Grid (raidframes) Recount (dpsmeter) bartender 3/4 (actionbars) Atlasloot (skjult på bildet, men tror jeg ser ikonet, viser all loot in-game) En eller annen tooltip jeg ikke gjenkjenner. Anbefaler i tillegg til disse: Prat (chat, fjerner de fæle knappene på siden og gir deg fin funksjonalitet) Pitbull (unitframes, lette å confige og man får de der man vil istedenfor fæle standard frames oppe i hjørnet) Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Trenger navnet på noen andre addons også. En som gjør at man kan se både % og nummer på liv og hp med de vanlige blizzard unitframes En addons som lar meg se hele skjermen i ruter, slik at man kan plasere addons og andre ting nøyaktig. Og en tooltip addon (tror det heter tooltip?) sånn når man holder musen over en karkter så kommer det info om han, men mere en det vanligvis gjør. Slikt som targets target. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) http://home.online.no/~gurands/WoWScrnShot_031309_162210.jpg - Xperl - Dominos - Squeenix (map) - Titan Pane BTW tok malygos idag Endret 17. mars 2009 av Exentler Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Trenger navnet på noen andre addons også.En som gjør at man kan se både % og nummer på liv og hp med de vanlige blizzard unitframes En addons som lar meg se hele skjermen i ruter, slik at man kan plasere addons og andre ting nøyaktig. Og en tooltip addon (tror det heter tooltip?) sånn når man holder musen over en karkter så kommer det info om han, men mere en det vanligvis gjør. Slikt som targets target. Tror spm er stilt før. Align - Rutenett på skjermen. http://home.online.no/~gurands/WoWScrnShot_031309_162210.jpg- Xperl - Dominos - Squeenix (map) - Titan Pane BTW tok malygos idag IMHO, så var det en litt rotet UI men hvis den funker deg så goodie Endret 17. mars 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Lokandor Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mekka min UI fra scratch : ) http://img14.imageshack.us/img14/7089/wows...31809195350.jpg tar imot kritikk. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hadde ikke taklet å bruke den selv da den blir helt feil. Men synes den var pen og stilig å se på, så klarer du bruke en Ui av den typen så har du mekka en stilig en. Merkelig måte å gi ros på, men poenget er at den var stilig/pen. Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som vet hvordan man kan gjøre slik at dots man har på fienden ikke vises med quartz? bruker hunter timers, og da trenger jeg ikke og ha sånt på quartz casting bar. Og trenger en addon som lar meg se % og tall på de vanlige blizzard unitframes. på meg selv og target og pet, og alt sammen egentlig. Har spurt før, men ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Og trenger en addon som lar meg se % og tall på de vanlige blizzard unitframes. på meg selv og target og pet, og alt sammen egentlig. Har spurt før, men ikke fått noe svar. Noe ala dette du mener? http://www.wowinterface.com/downloads/info...nyUFTweaks.html Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noen som vet hvordan man kan gjøre slik at dots man har på fienden ikke vises med quartz? bruker hunter timers, og da trenger jeg ikke og ha sånt på quartz casting bar. Og trenger en addon som lar meg se % og tall på de vanlige blizzard unitframes. på meg selv og target og pet, og alt sammen egentlig. Har spurt før, men ikke fått noe svar. Gå i Quartz menyen og disable Target og mirror. Da skal dots på target bli borte samt at du ikke ser positive buffs på folk i raidet. Mulig du må disable noe til. Men Target og Mirror skal være det du er ute etter. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 hva gjør dere med menu bar , jeg bruker ct mod i dag , og den lar meg ikke forandre noe på den . det jeg kunne tengt meg var noe som la den på titanbar eller lignende ellers så ser jeg etter en replament for titanbar , en som bruker minimalt av sytemet . eneste den trenger er og vise cords , ha en knapp for og åpnne alle bagger , vise durabilety , fps , og vise totalt gold på alle carr , og gjerne en mulighet for en dropdown for menybaren ( car info ol ) Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fubar? tror det er den jeg har, finnes jo utallige plugins til disse menybarene. jeg har iallfall PreformanceFu og MoneyFu på min, trengs ikke stort mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Fortress, buttonbin, Dockingstation, Statblockcore og Ninjapanel. Alle laster broker-addons(og fubar med fubar2broker). My smoothere enn fubar. Endret 26. mars 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei, trenger litt hjelp her. Det jeg lurer på er hvordan man får flytta på den standard wow hover boksen som er markert med rødt. Plager meg veldig at det går over actionbarsa mine. Vil helst ikke ha et mod som adder veldig mye rart der og helst noe som er konfigurerbart. Noen som vet om et slikt mod? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 TinyTip og CowTip er fine tooltip-addons, de kan begge konfigureres i det uendelige. Du kan blant annet som du er på jakt etter ankre tooltipen til musa di. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Var ikke ute etter å ankre den til musa, ville bare endre posisjonen på den, men CowTip funka veldig bra. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fortress, buttonbin, Dockingstation, Statblockcore og Ninjapanel. Alle laster broker-addons(og fubar med fubar2broker). My smoothere enn fubar. er det noen av de som utmerker seg med lite resus bruk ? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som har en god addon som legger til 12-24 ekstra action buttons. Som i tillegg må kunne key-bindes og hides? Vil veldig gjerne gå tilbake til så standard UI som mulig. Men vil binde alle spells etc til knapper jeg ikke ser hele tiden. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Spellbinder er en fin addon til akkurat det du spør etter, veldig grei interface hvor du bare finner spellen du vil binde på en liste. Trenger ikke noen ekstra bars heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå