nd4spd Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 trenger hjelp til disse her: /bexp lock - lock exp bar /bexp unlock - unlock exp bar Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Tør jeg spørre hvilke addons du har? Lurer spesielt på Warlock addonen oppe ved kartet, og buffabaren. Funker det å ha quester i høyre med den buffbaren? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 warlock greia er necrosis, og buff baren er ct_buffbar eller noe. Men er feilmeldinga som plager meg mest o at jeg ikke kan trykke på skills med bib barr. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) nå blir jeg sur! trenger nå også en addon som gjør at den jeg holder over kommer ved musa med hp/mana og level, gjerne om den er pvp enabla osv edit: ops t ok nytt innlegg edit: kan heller ikke ta og trykke på den grønne knappen som fjerner de "jeg-vil-flytte-barene" knappen edit: fant igjen chatten ved å leke meg med titan panel . Men ser at jeg har plass til den mob infoen under combat logen, noen tips til hvilken? Endret 16. november 2005 av chokke Lenke til kommentar
værdama Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 hei, en kamerat av meg har startet en druid og han har sett en eller annen film hvor det er alle buffsa og healing spells ved siden av party framen til de forskjellige spillerne han har i party.. hva heter denne uien og kanskje en link? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hvordan kan jeg få den mefølgende hovedbaren til å forsvinne, og plassere menyen en annen plass? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 noen som har noen tips til hvordan jeg kan få en bibtoolbars versjon som funker med onsdagspatchen? Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kan noen hjlpe meg med CT_raidassist? Jeg har lenge brukt denne addon og er fornøy med den. Det var inntil nylig, når jeg måtte restarte pc'en etter at wow slutta og virke. Vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg fikk i alle fall et par problemrer. Det ene er at /4 chatten er CT_raidassist chatten, og der får jeg MASSE spæm med rare tall og tegn. I tilleg får jeg feilmeldinger ofte. Jeg har prøvd å instalere den nyeste veersjonen, men trenger fortasatt hjelp, siden det ikke har gått bort Hjelp! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 2 av mine bagger har PLUTSELIG blitt mindre.. lurer på hvordan jeg får de til normal str igjen.. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hvordan får jeg flyttet det player, target og group members ( som er ringa rundt) Bilde 5145818[/snapback] Lurt å lese readme fila først men ok . Du skriver /perl menu for å få opp perl unitframes mod menyen, der kan du forandre på mer enn bare posisjon. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Noen som vet hvordan jeg kan få bort den orginale Hotbaren? Bruker Flexbar nå Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 fikk fixa problemene mine . tok bare en "resetbibbars" tekstfil Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) slettet... [Fjorten tegn...] Endret 20. november 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
Midtbo Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Noen som vet hvordan jeg kan få bort den orginale Hotbaren? Bruker Flexbar nå 5172514[/snapback] /flexbar RunScript Script='MainMenuBar:Hide()' on='ProfileLoaded' Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg har funnet en kul addon, men jeg finner ikke ut hva den heter. Hvis dere har sett den -How to deal with beggers filmen, som var her på forumet for ikke så lenge siden, Hvis du ser på actionbaren til Alexandra, jeg vil gjerne vite hva den heter. og også hva slags addon han/hun bruker til fremvisning av hp og mana. Takk for svar Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har et problem med Nurfed addonen, når eg joiner/lager party så får eg opp 2 team "bars" som hviser medlemene men den ene viser alle som offline og den skal egentlig ikke være der. er irriterende så takker for alle svar Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hvis du har ct_raidassist så er det en innstilling der som kan fjerne de. Eller du kan bruke hideframes (addon) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 trenger en addon som sierh vor mye liv/mana de på lagetm itt har, og en annen addon som gjør at det jeg holder over (info om moben) er ved musa, og ikke i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Du må krysse av for "hide unit frames outside of raid" eller noe lignende i ctra instillingene. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) har bynt å bruke Nurfed ui! like veldig godt frame til den modden.. og no er jeg avhengig av den! men HVER gang jeg joiner ei grp så blir det tull med grp vinduet! har testa alt, og ENSTE som virker er vist jeg trykker av/på "Seperate Party Frame".. og det er no litt tungvint å måtte gjøre dette hver gang jeg joiner ei grp.. så er det noen som har en ide på hvordan jeg kan kvitte meg med dette problemet? Endret 19. november 2005 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå