Oxygen 07-12 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Finnes det en enkel addon som viser MS og FPS? http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...ils/lagbar.aspx Endret 12. februar 2009 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vis du fortsatt trenger en. Jeg bruker en fubar addon som viser ms, fps og litt andre ting, husker ikke helt hva den heter, men vis du søker på wowinterface finner du den sikkert. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Finnes det addon som viser loot fra dungeon, raids, factions og cureency vendors? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Finnes det addon som viser loot fra dungeon, raids, factions og cureency vendors? Atlas Loot (Enchanted) elns hva den heter. Ville bare søk på Atlas på Cursed eller noen andre addon sider. Finnes det en enkel addon som viser MS og FPS? http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...ils/lagbar.aspx SL Datatext <---- Veldig grei til akkurat det du spurte etter. FuBar er også et bra alternativ. Endret 13. februar 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som vet om det er mulig å ha to knapp-layouts og bindings? Altså ett sett bindings og layout for en spec, og en annen layout/bindings med annen spec igjen Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Finnes det addon som viser loot fra dungeon, raids, factions og cureency vendors? Atlasloot Enhanced har det aller meste. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hva heter addonen som gjør at du får det sinnsykt fete mappet, med blå "lightning" rundt? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hva heter addonen som gjør at du får det sinnsykt fete mappet, med blå "lightning" rundt? SexyMap tror jeg Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Heisann. Har nå gått lei alle UIene jeg har prøvd å lage selv, og dermed er jeg ute etter en ny. Men denne gangen har jeg lyst å prøve en ferdiglaget UI pakke. Jeg prøvde Onslaught UI en liten stund, men gikk litt fort lei denne. Denne pakken må da være greit egnet til en healer, og den må se litt bra ut. Om den er minimalistisk eller grafisk spiller ingen rolle. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Let litt rundt på wowinterface.com, finner veldig masse der. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, letet litt rundt der igår kveld, men fant liksom ikke så veldig mye jeg likte. Driver å tester Nightmareic UI atm, så får se hvordan den er i et raid miljø. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg får problemer med Quartz når jeg har mange addons aktivert samtidig. Ingen av de som er på skal i teorien komme i konflikt med hverandre på noen som helst måte. Jeg har sittet og relogget i en halvtime og testet, og det er ingen spesiell addon som ødelegger. Noen andre som har eller har hatt dette problemet, og eventuelt kommet fram til en løsning? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har aldri hatt noe problem med Quartz og jeg har maaange andre addons. Teit spm men har du den siste versjonen av Quartz? Eller så vet jeg ikke helt. Har du alltid hatt problemer med Quartz så kanskje det er bare til å finne en annen casterbars elns. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Som healer kan jeg anbefale og bruke grid sammen med clique. Bruker også wowmatrix for og oppdatere addons. Det finnes også mange veldig bra addons til grid som bør testes ut, spesiellt for healers. Ellers bruker jeg pitbull (som også har en raid funksjon), squenixx, bartender4 og prat 3.0 som hovedsaklige addons. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Noen fler som sliter med at MSBT(Mikscrollingcombattext) ofte henger seg opp nå og da? Damagen jeg gjør og damagen jeg motar vises heller ikke nå :/ Endret 20. februar 2009 av Rostad Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) her har dere mitt selvlagde UI for øyeblikket. ingenting spesielt, og som dere sikkert ser liker jeg det enkelt og ikke så fancy. hva synes folket? legger nå merke til at "party options"-menyen kom litt i veien, så ignorér den. Endret 21. februar 2009 av Craves Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Var ikke så verst den der, men er ikke helt enig i plasseringa av framsa. Ville også skaffet meg noe annet enn standard. Morsomt bilde forresten. Det er faktisk noen flere igjen i verden som ikke har widescreen Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Var ikke så verst den der, men er ikke helt enig i plasseringa av framsa. Ville også skaffet meg noe annet enn standard. Morsomt bilde forresten. Det er faktisk noen flere igjen i verden som ikke har widescreen ja, unit frames er egentlig bare plassert der jeg synes det er mest behagelig for øynene. haha ja, er veldig lysten på en widescreen-skjerm, men klarer meg helt fint med 19tommeren foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå