Picaschou Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet hvilken addon dette er? Ved første øyekast kan det minne om Titanpanel, noe jeg tror det ikke er. Jeg har ihvertfall aldri sett Titanpanel se slik ut her hos meg. Dette er SL Datatext. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 noen hvet om en addon som hviser hvem man er i Combat mad? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Finnes det noen oversikt over plugins til Fubar? gjerne oppdatert til 3.0 hvertfall =) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) *slett* Endret 23. januar 2009 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg trenger råd ved valg av raid frames. Har brukt grid i noen år, men aldri vært helt fornøyd. En i guilden satte meg på healbot. Den er jo fin, men for meg er det mange ting som irriterer. Fore eksempel at når jeg klikker på frames, så healer jeg, men targeter ikke. Vet jo at det bare er å shift klikke. Healobot fungerer jo, men små ting som irriterer gjør at jeg lurer på om det finnes bedre alternativer. takk for svar Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg trenger råd ved valg av raid frames.Har brukt grid i noen år, men aldri vært helt fornøyd. En i guilden satte meg på healbot. Den er jo fin, men for meg er det mange ting som irriterer. Fore eksempel at når jeg klikker på frames, så healer jeg, men targeter ikke. Vet jo at det bare er å shift klikke. Healobot fungerer jo, men små ting som irriterer gjør at jeg lurer på om det finnes bedre alternativer. takk for svar Du kan jo gå inn og bare endre av vanlig left-click er target...? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Såå. Jeg har etter lang tid samlet opp mange 100 herbs i Stork Peaks på kartet ved bruk av Gatherer. Men nå er de alle forsvunne, av en eller annen grunn. Er det noe jeg har gjort feil, eller er dette noe som ikke skal skje? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Såå. Jeg har etter lang tid samlet opp mange 100 herbs i Stork Peaks på kartet ved bruk av Gatherer. Men nå er de alle forsvunne, av en eller annen grunn. Er det noe jeg har gjort feil, eller er dette noe som ikke skal skje? Dette har ikke skjedd i forbindelse med oppdatering av Gatherer, bruk av repair.exe eller lignende? Du har ikke vært i WTF-folderen og gjort noe moro? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Såå. Jeg har etter lang tid samlet opp mange 100 herbs i Stork Peaks på kartet ved bruk av Gatherer. Men nå er de alle forsvunne, av en eller annen grunn. Er det noe jeg har gjort feil, eller er dette noe som ikke skal skje? Dette har ikke skjedd i forbindelse med oppdatering av Gatherer, bruk av repair.exe eller lignende? Du har ikke vært i WTF-folderen og gjort noe moro? Jeg hadde tydeligvis tatt "Kjør som administrator" når jeg startet WoW. Er så lei Vista. Grunnen til at jeg gjorde det, var at da jeg først logget på i dag, etter å ha lastet ned oppdateringene, så måtte jeg konfigurere UIet mitt på nytt. Jeg tok så en re-log for å laste ned noen mods som jeg manglet, men da jeg logget på igjen var UI-et slik som før jeg konfigurerte det. Derfor avsluttet jeg WoW, og gikk på "kjør som administrator", og da jeg logget inn igjen var UI-et mitt slik jeg hadde satt det opp. Var uansett det som var "feilen", takk Gud for det.. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei, hvilken addon er det som gjør at du kan se hvor mye dmg en spell kan gjøre? så en venn av meg hadde den, men jeg husker ikke navnet Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Tror det er DrDamage(addon) du ser etter Noen som vet om en addon som kjøper automatisk reagans når jeg er med en slik NPC? Endret 28. januar 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det noen som vet hvordan man konfigurerer rBuff? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva er forskjellen mellom Gatherer og GatherMate? Evt. fordeler/ulemper? Andre alternativer dere vil anbefale? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ikke gidd å pirke eller noe bare fordi je ikke vet dette, vi var alle ferske en gang. Jeg har noen spørsmål; - Hva er UI? Hva står det for? - I førsteposten studerte jeg screenshot'en, men hvordan får man opp dette vinduet hvor det står "unlock window", "rename window" og "create new window"? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 UI står i allefall for User Interface. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 - I førsteposten studerte jeg screenshot'en, men hvordan får man opp dette vinduet hvor det står "unlock window", "rename window" og "create new window"?Høyreklikk på en chat-tab. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som vet om en addon ala dette: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images...turningtide.jpg? Altså en som viser frosentøkning ved f.eks 10 haste Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Rating buster http://www.wowinterface.com/downloads/info...tingBuster.html Endret 8. februar 2009 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Slalombaby Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei. Lurte på om dere kunne vise meg, hjelpe meg å få en oversiktlig skjerm (UI). Fant en link til en som jeg likte. http://img132.imageshack.us/my.php?image=minuicm5.jpg Men lurer på hva det er av Add-on han bruker eller dere. Likte spesielt party vinduene, og at det viser liv i %. Det gjør jo pitbull og, men syns den var litt vanskelig å bruke. Så hvis dere har noe annet jeg kan bruke som ligner på den linken som visste lengre opp hadde jeg blitt glad Så bruker jeg bartender4, den er jeg fornøyd med:) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er ikke sikker på hva han bruker, kan hende han bare har gjort mange forandringer på en addon sånn at den ser annerledes ut. Men du kan prøve x-perl eller aguf (den liker jeg best). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå