Sink Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som vet om classtimer funker i phase3 på Malygos? Funker ikke, trengs ikke tho, 112112112112 erke så hardt at det gjør noe Hva om man legger til den manuelt? 112112 er vel også en dårlig kombinasjon? 111112 gjør at den varer over 12sek, og man kan stacke den. Jeg fikk en 17-stack forrige gang, og eide alle andre som spamma finisher. Jeg aktiverer standard unit-frames i ag_UF slik at jeg kjører med begge. Så får jeg se kombo-points jeg har på dragen (addons sliter med dette, siden det er pettet ditt som får combo points). Jeg har hatt nære 40k ticks på de første killsa, så jeg nekter å tro at å bruke finisher etter 5 strikes er best. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det var formulert som ett spørsmål. Men så lenge den får duration til siste stack er det jo greit. Vi får nuket ham ganske ned, så p3 varte ganske kort forrige gang. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Noen som vet om en gode og enkel UI til tanking? Er så fryktelig lei av den standare Endret 7. januar 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hei, har akkurat skaffet meg Dominos, og lurte på om noen av dere hadde erfaringer med denne? Legger ved et screenshot av problemet: Som du ser vises spellsene to steder, noe som er utrolig irriterende om jeg f.eks går i bear, da spellsene fremdeles er der. Om jeg f.eks legger til et nytt spell i "actionbaren", vises den også der oppe. Anyone? Endret 7. januar 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det er fordi du har flere bars, en til hver form. Og når du skifter form skifter den main-baren til en av de andre barene. Klikk på dominos-ikonet og skjul de andre, bare. Endret 7. januar 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Takker, funker nå Noen som vet om noen pene addons/mods som kunne passet til dette? Har sett noen som har en "digital klokke", noen som vet hva den addonen heter? Og hva heter den som gjør det mulig å flytte mappet til andre deler av skjermen? Er også langt fra fornøyd med bag + "hjelpelinjen" nede i høyre hjørne, og vil gjerne ha den flytta. De eneste "design" addonsene jeg bruker nå (om en kan kalle det det) er: Xperl og Dominos Endret 7. januar 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 HVa skjer når dere som har byttet ut actionbars med feks bartender hopper inn i et vehicle og "vihiclebaren" kommer frem? Forsvinner bartender på samme måte som de originale, eller blir det bare rot? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som vet om classtimer funker i phase3 på Malygos? Funker ikke, trengs ikke tho, 112112112112 erke så hardt at det gjør noe aldri faila jeg Har en del andre derimot som trenger det Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 HVa skjer når dere som har byttet ut actionbars med feks bartender hopper inn i et vehicle og "vihiclebaren" kommer frem? Forsvinner bartender på samme måte som de originale, eller blir det bare rot? Bar 1 bytter til vehicle-funksjoner. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg så for leeenge siden en som kjørte dualscreen hvor den ene skjermen viste WoW som vanlig, mest den andre var helt svart. På "wow-skjermen" hadde han bare det som man kunne trenger å ha kort vei til (unit frames, action bars osv), imens på den andre svarte skjermen hadde han buffs, mindre brukte actionframes osv osv. Har noen peiling på hvordan man kan få til dette? WoW EU Forum (Interface), fant noe på forumet om det du spurte om, er link til addon på forumet også. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er Decursive best for mager? Jeg har ikke prøvd det på lenge. Før i tiden trengte jeg bare å trykke på knappen, mens nå er det gui vindu oppe. Jeg vil ha det gamle oppsettet med en knapp. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Slik den er nå kommer det opp små firkanter du kan trykke på for å decurse. Synes den er grei. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Pleide å bruke chronometer pre-Wotlk, men den virker som om den er utdatert. Noen forslag til addon for å holde styr på hots/dots? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva heter addonen som lager en "ramme" rundt nedre del av skjermen, der actionbars, bagbars etc dukker opp? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva heter addonen som lager en "ramme" rundt nedre del av skjermen, der actionbars, bagbars etc dukker opp? kgPanels eller BTex Lenke til kommentar
aril Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som vet hvilken addon dette er? Ved første øyekast kan det minne om Titanpanel, noe jeg tror det ikke er. Jeg har ihvertfall aldri sett Titanpanel se slik ut her hos meg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) FuBar med diverse addons til? Edit: Ser etter en addon som kan gjøre dette *Trykker ned valgfritt tast så vil det kommet fram bars hvor musen er på skjermen og kan deretter trykke på de barene som kommer fram med musen. Husker ikke navnet desverre :/ Endret 17. januar 2009 av zeus5k Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvordan fjerner jeg den svære røde teksten som kommer nede på skjermen når jeg bruker Scorchio2? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Hvilken addon har den castbaren i bildet? Takk på forhånd til alle som svarer. Edit: Fant ut at det var Dominion action bars som hadde den med. Endret 18. januar 2009 av Andeby Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Pleide å bruke chronometer pre-Wotlk, men den virker som om den er utdatert. Noen forslag til addon for å holde styr på hots/dots? ClassTimer, men den viser bare buffs/debuffs på deg selv, aktivt target og focus-target. Personlig synes jeg det er bedre på den måten. Man kan få Quartz til å vise debuffs på aktivt target, men jeg foretrekker ClassTimer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå