Kiruk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er den eneste måten GRID kan vise mana på en stor firkanta klump i høyre siden av spillerens vindu? Jeg ville hatt en tynn stripe nederst inni spillerens blokk. Når jeg quitta et raid så viser blokken min enna fra GRID. Hvordan gjør jeg slik at den GRID blokken "min" ikke vises når jeg ikke er i raid lengre? /grid config -> Layout -> Show in "xxx" (Her kan du velge raid, solo eller party.) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan får jeg SCT til å vise skaden jeg gjør og ikke bare skaden som blir gjort mot meg? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 last ned SCTD (D'en står for damage) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er den eneste måten GRID kan vise mana på en stor firkanta klump i høyre siden av spillerens vindu? Jeg ville hatt en tynn stripe nederst inni spillerens blokk. Når jeg quitta et raid så viser blokken min enna fra GRID. Hvordan gjør jeg slik at den GRID blokken "min" ikke vises når jeg ikke er i raid lengre? /grid config -> Layout -> Show in "xxx" (Her kan du velge raid, solo eller party.) Går det ann å gjøre slik at default group fra blizzard ikke vises når jeg bruker Grid i stedet for? Da tenker jeg ikke på raid. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 ja. Lek deg litt i menyen så kan det meste fikses på Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvilke addons viser tydelig debuffs bosser har på seg? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva med Elkano's Buffbar? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Elkbuffbars viser bare debuffs/buffs på deg selv. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hvilke addons viser tydelig debuffs bosser har på seg? Hvis du tenker på hva debuffer du har på folk kan du bruke Classtimer, utrolig nice ivertfall for DK, for å sjekke remaining time på diseases Endret 6. januar 2009 av Sjark Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som vet om classtimer funker i phase3 på Malygos? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bruker grid (pala healer) i raids. Er det ikke visning av MT i egen box i grid? Før i verden med cr taid så viste MT i egen frame\vindu. Noen som vet om samme funksjonalitet er tilgjengelig i grid? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 har ikke sett den, men den funksjonen ka dog være bugged hos meg da jeg er MT Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg så for leeenge siden en som kjørte dualscreen hvor den ene skjermen viste WoW som vanlig, mest den andre var helt svart. På "wow-skjermen" hadde han bare det som man kunne trenger å ha kort vei til (unit frames, action bars osv), imens på den andre svarte skjermen hadde han buffs, mindre brukte actionframes osv osv. Har noen peiling på hvordan man kan få til dette? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg så for leeenge siden en som kjørte dualscreen hvor den ene skjermen viste WoW som vanlig, mest den andre var helt svart. På "wow-skjermen" hadde han bare det som man kunne trenger å ha kort vei til (unit frames, action bars osv), imens på den andre svarte skjermen hadde han buffs, mindre brukte actionframes osv osv. Har noen peiling på hvordan man kan få til dette? Husker ikke hva den addon heter, mener hvertfall det var en addon som gjorde noe slikt. Og at vist du bruker Vista så kan du ikke bruker dualscreen i WoW eller i andre spill for den saks skyld. Husker ikke hvor jeg leste det men var snakk om at Vista ikke støtter dualscreen elns slikt tull. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som vet om classtimer funker i phase3 på Malygos? Funker ikke, trengs ikke tho, 112112112112 erke så hardt at det gjør noe Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Finnes det addon med ikon som viser høyeste hit og crit? Jeg vil ikke ha kun vindu til det, bare ikon som henger på minimappet. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvorfor vises Recount på skjermen selv om jeg har haka av for Hide When Not Collecting? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som vet om classtimer funker i phase3 på Malygos? Funker ikke, trengs ikke tho, 112112112112 erke så hardt at det gjør noe Hva om man legger til den manuelt? 112112 er vel også en dårlig kombinasjon? 111112 gjør at den varer over 12sek, og man kan stacke den. Jeg fikk en 17-stack forrige gang, og eide alle andre som spamma finisher. Jeg aktiverer standard unit-frames i ag_UF slik at jeg kjører med begge. Så får jeg se kombo-points jeg har på dragen (addons sliter med dette, siden det er pettet ditt som får combo points). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Husk at stacken får duration til den siste du legger på, så den neste ville bare vært på... 8? sekunder uansett. Og du vil ikke tro hvor mange som suger på å stacke debuffs på Malygos. 112 er veien å gå, forresten. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 111112 er bare waste. jeg bruker 1123 1123 1123, da safer du deg litt fordi du alltid har 5 stacks med heal på deg selv + du makser debuffs på bossen. så hvis du blir hitta av en av de strøm områdene blir du heala ganske fort opp igjen, 17 stacks er ikke så mye imo, de fleste i guilden har over 24 stacks med den rotationen der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå