Rujahu Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Finnes det en addon som kan lagre ALLE addon settings på en char og så kopiere det til en annen? Er så stress å sette opp nesten alt på nytt for hver char Trenger ikke noen addon, bare kopier characteren fra WTF mappen, og bytt navnet til characteren du ønsker å bruke. Endret 30. desember 2008 av Snikende-Sofa Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hva er Turtles? Trenger man Omen lengre? Greit å ha om man vil ha oversikt over threat. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har merket at på target så viser % når man nærmer seg en faregrense. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kanskje feil sted å spørre, men jeg prøver: Jeg trenger hjelp til å lage en macro til min deathknight med følgende hensikt. Det skal være en spammacro hvor jeg kaster deathcoil (når jeg har nok "mana") og alltid death strike. HALP! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Får du en Global Cooldown etter at du har brukt Deathcoil? hvis ikke kan du bruke: /Cast Death Coil Rank 5 /Stopcasting /cast Death Strike Rank 5 Endret 30. desember 2008 av Reached Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen anbefalinger av Unitframe? Pitbull? X-perl? osv ... Lenke til kommentar
Reached Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen anbefalinger av Unitframe? Pitbull? X-perl? osv ... Burde nesten si forskjellen for å finne ut hva du vil helst ha: Pitbull: + maaange muligheter + kan se ut nøyaktig som du vil - vanskelig å bruke X-Perl: + enkelt å bruke - stygt - lite den kan vise Selv bruker jeg Pitbull og er veeldig fornøyd Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Selv bruker jeg ag_unitframes. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 -X-perl fordi jeg takler ikke default wow driten. -Dominos (teh best, aka bongos) -SunnArt SunnArt var faktisk jævlig enkel og bra, lett å sette opp uten å slite som faen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noen som vet om en addon som viser cooldowns som bars? Noe ala' Elkbuffbars^^ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Den viser vel bare cooldown på spellene? Hadde en addon før som viste alle cooldowns som bars. Edit: Nvm, fant addon jeg leita etter ^^ CooldownTimers3 Endret 1. januar 2009 av zeus5k Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Selv bruker jeg ag_unitframes. Så langt, ser det ut som agUF ligger best an her, den er noe midt i mellom x-perl og pitbull og for min del er det akkurat perfekt. Dog, har ikke agUF muligheten til å hide blizzard (de)buff bar(s)? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du mener de originale oppe i høyre hjørne? Isåfall kan du bruke en annen addon for å fjerne de. Gjorde det selv før, men da kunne man ikke høyreklikke på buffs på agUF slik at de forsvant (noe jeg fortsatt ikke vet om man kan), så jeg har fjernet (de)buffs på meg selv fra agUF og kjører med standard. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jupp, er slik jeg kjører for øyeblikket også. En annen ting, Elk (de)Buffbars, har den noe option for scaling? Så langt har jeg bare funnet Width og Height, men det blir litt slitsomt, da jeg må stille det inne på alle 3 gruppene, samt at tekst må ordnes også. Er det ingen lettere måte å sette den opp på? Edit: Og noen som vet om en addon som gjør at jeg auto attacker med en gang jeg klikker på action baren? (bruker Dominos). Endret 1. januar 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er på utkikk etter en minimalistisk UI, noen tips? Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 spørs vel litt om du er på utkikk etter et ui til healing, tanking eller dps. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vel, jeg er bare level 8 så jeg vil ha en generell UI. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Når jeg quitta et raid så viser blokken min enna fra GRID. Hvordan gjør jeg slik at den GRID blokken "min" ikke vises når jeg ikke er i raid lengre? Endret 3. januar 2009 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bjohansen: http://www.wowinterface.com/downloads/cat106.html Se der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå