Oxygen 07-12 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 ColaLight er ferdig. Sellfish har overtatt, så jeg lasta ned den. Hvilken er den greieste addon for å ha kontroll på timeren når man sheeper noen? Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 jeg får ikke focus frame til å funke med x-perl. noen som har opplevd det samme og vet åssen man kan fikse det? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen som kan anbefale noen fine unitframes? Tenker da ikke x-perl eller pitbull. Jeg er på utkikk etter noe enkelt/clean. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 AG_unitframes bruker eg, veldig fornøyd Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva heter Ace addonen som viser hvor lang tid det tar å fly fra et sted til annet (mens man flyr)? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tror den følger med Questhelper. Om det er en egen addon kjenner jeg ikke til den. Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som vet hvorfor Aguf opplever problemer med focus target? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har bruker ag_unitframes og har ingen problemer med focus? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hva er focus target? Kommer OneRing 3 ut snart? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hva heter Ace addonen som viser hvor lang tid det tar å fly fra et sted til annet (mens man flyr)? FlightMap + Quartz eller InFlight. Synes selv Flightmap har mye bedre funksjoner enn inFlight, så siden jeg allerde bruker Quartz, så bruker jeg den komboen. Endret 14. desember 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 For de som bruker addons, hvordan ser dere hvilke nøkler dere har? Jeg bruker OneBag 3. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som vet om en addon som gjør det slik at jeg kan kopiere farger, slik at jeg feks får 2 helt dønn like bakgrunner på chatten. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen addon som viser hvor lang tid det tar med utvalgte flightpaths? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 y0. Noen som vet om en addon som har en bar slik som den i ClassTimers, som viser DURATION på: - Slice and Dice - Hunger For Blood - (evt mange fler, men mulighet til å slå av). Prøvde ClassTimer, men fikk den bare til å vise Slice and Dice, prøvde å legge til manuelt også, men ville ikke vise. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Finnes det en erstatter for DagAssist som virker? http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...dag-assist.aspx Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hello, søker noen MEGET fine war/rogue/melee UIs for 1280x800 Orker ikke lage eget før jeg begynner og raide og vil dessuten ha ett utgangs punkt blir alderig helt likt uns... -Bleh^^, Lenke til kommentar
Godde Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Prøvde meg for en gangs skyld på å lage min egen UI, istedenfor å laste ned ferdige UIs om jeg har gjort i maaaange måneder nå. Orgrimmar uten party og kluss: Alterac Valley i combat: Jeg trenger noe bedre til å vise de|buffs, helst med bars (ikke ikoner) og god funskjonalitet. Noen gode forslag? edit: Jeg fant ut av at DoTimer hadde mere funksjonalitet enn jeg trodde, så tok den tilbake. Finnes det en addon som kan lagre ALLE addon settings på en char og så kopiere det til en annen? Er så stress å sette opp nesten alt på nytt for hver char Endret 20. desember 2008 av Godde Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hello, søker noen MEGET fine war/rogue/melee UIs for 1280x800 Orker ikke lage eget før jeg begynner og raide og vil dessuten ha ett utgangs punkt blir alderig helt likt uns... -Bleh^^, anbefaler ArkiveUI. Noen addon som viser hvor lang tid det tar med utvalgte flightpaths?FlightMap. har du Quartz får du en timer mens du flyr. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hello, søker noen MEGET fine war/rogue/melee UIs for 1280x800 Orker ikke lage eget før jeg begynner og raide og vil dessuten ha ett utgangs punkt blir alderig helt likt uns... -Bleh^^, anbefaler ArkiveUI. Det var ikke noe av den fine klassen etter min smak... plus att den ikek var til min oppløsning Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 y0. Noen som vet om en addon som har en bar slik som den i ClassTimers, som viser DURATION på: - Slice and Dice - Hunger For Blood - (evt mange fler, men mulighet til å slå av). Prøvde ClassTimer, men fikk den bare til å vise Slice and Dice, prøvde å legge til manuelt også, men ville ikke vise. Cutup. Deadly poison er bugget på den dog (viser ikke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå