Zelda_ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bruker ag unit frames, og bruker den til å vise mine buffs. Noen måte å fjerne blizz bufflisten på? Eventuelt med en annen addon? Hadde vært greit å få litt mer plass oppe i skjermen. Edit, lurer også på om d er mulig å disable blizz focus target, bruker ag sitt vindu og vil ha vekke blizz sin. Last ned Move Anything og velg hide på buffs og debuffs. Det jeg gjorde, funka fint =) Den ser litt outdated ut :S Ser ut som folk ikke får den til å funke lenger Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg gjorde det igår, funka lett =) Selv om ja, det er en oldschool non-fancy addon. Men den syns ikke når du spiller, så det er litt care Lenke til kommentar
RoaX Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 noen som kjenner et alternativ til eepanels? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 noen som kjenner et alternativ til eepanels? kgPanels er vel det nye alternativet. http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/.../kg-panels.aspx Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvilken action-bar-adon er det som er anbefalt i disse dager? Ser at Bongos ikke er oppdatert... Og hva slags unit-frame-addon er det som brukes i disse dager? ser at mange bruker pitbull, men synes den var slit å sette opp (fikk det ikke til i det hele tatt...) Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dominos er ihvertfall action-bars fra samme som lagde Bongos. Bruker det selv. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da har man prøvd seg på UI mekking, og blei til min store forundring ganske fonøyd denne gangen! Bilde: Kommer sansynligvis til å gjøre raid frames mindre når jeg går ret i WotLK. Har de bare litt store sånn at healing jobben blir litt lettere. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vet ikke om det hører hjemme her. Men, men. Pleier alle å ha fulle raid frames oppe, samme hvilken klasse du er? Er selv Warlock, men ikke 70 enda. Og i tillegg til disse finnes det jo target, targets target, targets targets target, focus osv. Skal mekke meg UI, så litt greit å vite hva man bør ha oppe Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vet ikke om det hører hjemme her. Men, men. Pleier alle å ha fulle raid frames oppe, samme hvilken klasse du er? Er selv Warlock, men ikke 70 enda. Og i tillegg til disse finnes det jo target, targets target, targets targets target, focus osv. Skal mekke meg UI, så litt greit å vite hva man bør ha oppe Warlock trenger ikke targets target target eller alle raid frames.. Det er et personlig valg.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da har man prøvd seg på UI mekking, og blei til min store forundring ganske fonøyd denne gangen!Bilde: Kommer sansynligvis til å gjøre raid frames mindre når jeg går ret i WotLK. Har de bare litt store sånn at healing jobben blir litt lettere. Hva synes dere? Hva heter buff/debuff greiene du har under unitframe'n/target? Vet ikke om det hører hjemme her. Men, men. Pleier alle å ha fulle raid frames oppe, samme hvilken klasse du er? Er selv Warlock, men ikke 70 enda. Og i tillegg til disse finnes det jo target, targets target, targets targets target, focus osv. Skal mekke meg UI, så litt greit å vite hva man bør ha oppe Synes det er unødvendig å ha raidframes oppe når jeg spiller som mage. Men så liker jeg minst mulig på skjermen når jeg spiller ;p Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva heter buff/debuff greiene du har under unitframe'n/target? Det følger med ag_unitframes. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som har noe å anbefale når det gjelder tracking av nodes? ore deposits, herbs osv. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som har noe å anbefale når det gjelder tracking av nodes? ore deposits, herbs osv. GatherMate. http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...gathermate.aspx Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Mount-addon som takler DK-mount? Smartmount tar den ikke. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har noe å anbefale når det gjelder tracking av nodes? ore deposits, herbs osv. GatherMate. http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...gathermate.aspx Takker, den fungerte utmerket Lenke til kommentar
Plaza Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Brukte en UI pakke før patch 3.0 som het PhotekUI, og det jeg lurte på er om noen her har funnet en ny versjon av den som er kompatibel med WotLK? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er på utkikk etter en Wotlk kompatibel pakke som ikke suger aalt for mye minne. Noen forslag? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hva heter addonen som viser hva ting er verdt hos vendor? Greit å ha når man skal levle. Colalight var det ja. Bah den virker ikke. Endret 10. desember 2008 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Auctioneer kan også dette. Problemet er at ingen av disse har en full database over hva alt er verdt enda. Ihvertfall ikke såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå