Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Bruker ag unit frames, og bruker den til å vise mine buffs. Noen måte å fjerne blizz bufflisten på? Eventuelt med en annen addon? Hadde vært greit å få litt mer plass oppe i skjermen. ;)

Edit, lurer også på om d er mulig å disable blizz focus target, bruker ag sitt vindu og vil ha vekke blizz sin.

Last ned Move Anything og velg hide på buffs og debuffs. Det jeg gjorde, funka fint =)

Den ser litt outdated ut :S

Ser ut som folk ikke får den til å funke lenger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken action-bar-adon er det som er anbefalt i disse dager? Ser at Bongos ikke er oppdatert... Og hva slags unit-frame-addon er det som brukes i disse dager? ser at mange bruker pitbull, men synes den var slit å sette opp (fikk det ikke til i det hele tatt...)

Lenke til kommentar

Da har man prøvd seg på UI mekking, og blei til min store forundring ganske fonøyd denne gangen!

Bilde: post-63750-1226190499_thumb.jpg

Kommer sansynligvis til å gjøre raid frames mindre når jeg går ret i WotLK. Har de bare litt store sånn at healing jobben blir litt lettere.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Vet ikke om det hører hjemme her. Men, men.

Pleier alle å ha fulle raid frames oppe, samme hvilken klasse du er? Er selv Warlock, men ikke 70 enda.

Og i tillegg til disse finnes det jo target, targets target, targets targets target, focus osv. Skal mekke meg UI, så litt greit å vite hva man bør ha oppe :p

Lenke til kommentar

Pleier alle å ha fulle raid frames oppe, samme hvilken klasse du er? Er selv Warlock, men ikke 70 enda.

Og i tillegg til disse finnes det jo target, targets target, targets targets target, focus osv. Skal mekke meg UI, så litt greit å vite hva man bør ha oppe :p

Warlock trenger ikke targets target target eller alle raid frames..

Det er et personlig valg..

Lenke til kommentar
Da har man prøvd seg på UI mekking, og blei til min store forundring ganske fonøyd denne gangen!

Bilde: post-63750-1226190499_thumb.jpg

Kommer sansynligvis til å gjøre raid frames mindre når jeg går ret i WotLK. Har de bare litt store sånn at healing jobben blir litt lettere.

Hva synes dere?

Hva heter buff/debuff greiene du har under unitframe'n/target?

Synes det er unødvendig å ha raidframes oppe når jeg spiller som mage. Men så liker jeg minst mulig på skjermen når jeg spiller ;p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...