Ildflue Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Den heter AB info eller noe lignende. 5126898[/snapback] Noen som har en fungerende versjon av denne? Finner bare eldre versjoner som gir meg error. Jeg bruker Gypsy hotbar Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Den heter AB info eller noe lignende. 5126898[/snapback] Noen som har en fungerende versjon av denne? Finner bare eldre versjoner som gir meg error. Jeg bruker Gypsy hotbar 5142196[/snapback] Last ned NurfedUI fra www.nurfedui.net og bruk AB mappa som ligger i Nurfed mappa.. Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Hvordan får jeg flyttet det player, target og group members ( som er ringa rundt) Bilde Endret 13. november 2005 av Nvrmind Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Den heter AB info eller noe lignende. 5126898[/snapback] Noen som har en fungerende versjon av denne? Finner bare eldre versjoner som gir meg error. Jeg bruker Gypsy hotbar 5142196[/snapback] Last ned NurfedUI fra www.nurfedui.net og bruk AB mappa som ligger i Nurfed mappa.. 5142350[/snapback] Hjelper lite når den bare inneholdt støtte for Nurfed og Vanlig hotbar. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Den heter AB info eller noe lignende. 5126898[/snapback] Noen som har en fungerende versjon av denne? Finner bare eldre versjoner som gir meg error. Jeg bruker Gypsy hotbar 5142196[/snapback] Last ned NurfedUI fra www.nurfedui.net og bruk AB mappa som ligger i Nurfed mappa.. 5142350[/snapback] Hjelper lite når den bare inneholdt støtte for Nurfed og Vanlig hotbar. 5145898[/snapback] Prøvde du å bare bytte ut abinfo? (regner med at du allerede har støtte for din hotbar) Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Prøvde du å bare bytte ut abinfo? (regner med at du allerede har støtte for din hotbar) 5146149[/snapback] Jeg har den som skal støtte min hotbar ja, men jeg prøvde å bare overskrive den mappa som heter ABinfo. Får samme error. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Huff, jeg sliter med perl og parties. Satt opp med moveanything slik at det ble fint (5 man party), men i raid stacker alle framene hulter til bulter. Noen forslag? Endret 13. november 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
superreven Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Huff, jeg sliter med perl og parties. Satt opp med moveanything slik at det ble fint (5 man party), men i raid stacker alle framene hulter til bulter. Noen forslag? 5149260[/snapback] MoveAnything fungerer ikke på Perl sine Party/Unitframes hos meg.. Jeg skriver /perl unlock - > flytter det slik jeg vil ha det - > /perl lock. Funker bra hos meg, får også opp raidplassering når jeg gjør det slik. Endret 13. november 2005 av superreven Lenke til kommentar
superreven Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har tenkt å slette WDB og WTF mappene mine, hva må jeg spare på for å beholde macroene mine? Holder det med : "macros-cache" og "macros-local"? Eller må jeg også spare "SavedVariables" og "SavedVariables.lua.bak"? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvor blir det av combo points (rogue) når en bruker Perl Unitframes? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Er det bare hos meg, eller virker nesten ingen UIs nå for tida pga patchupdates fra Blizzard? Har lasta ned seineste versjon av en del UIer, men WoW sier at de er utdatert og når jeg likevel laster dem, kommer de ikke Er UI-folka slappe til å oppdatere? Endret 15. november 2005 av cun Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Er det bare hos meg, eller virker nesten ingen UIs nå for tida pga patchupdates fra Blizzard? Har lasta ned seineste versjon av en del UIer, men WoW sier at de er utdatert og når jeg likevel laster dem, kommer de ikke Er UI-folka slappe til å oppdatere? 5155984[/snapback] Når WoW sier at en mod er utdatert så er det bare et resultat av at versjonsnummeret i *.toc-fila ikke stemmer overrens med det WoW forventer. I 90 prosent av tilfellene hjelper det å bare endre dette versjonsnummeret manuelt. Bare gå inn i Interface/AddOns/Navn på modden/ og let etter den fila som ender på .toc. Her finner du ett tall som ofte er 1600, 1700 e.l. Dette endrer du til dagens versjon av WoW; 1900. Som sagt, i 90 prosent av tilfellene gjør dette at moden fungerer igjen. Den går gjennom sjekken til WoW og blir ikke da nektet å kjøre. Hvis moden din fremdeles ikke fungerer etter dette, så må du nok ut og surfe etter en nyere versjon. Lykke til! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg finner ikke noe tall på .toc-fila. Hvor skal tallet være? I filnavnet? Takker for svar, forresten Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) den er i fila, trur det står noe sånt som, #interface: 1900 feks. Endret 15. november 2005 av Goz Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Får ikke åpna den fila. File Type: Unknown Description: Windows does not recognize this file type Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Det letteste du gjør er å laste ned moden wowtoc og kjører .exe-fila. Oppdaterer moddene på to sekunder. Endret 15. november 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det stod at interface version var innstilt på 1800. Burde det ikke være 1900? Ingen av filene ble modda, bortsett fra to stk, så det virker ikke som den funka helt.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvilke er det som ikke funker da? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Nei, det var jeg som tok feil. De gamle moddene var utdatert sist, så sletta jeg dem og la inn noen nye uten å restarte spillet. Da kom de jo ikke i addons-lista i spillet. Grunnen til at jeg trodde at det måtte være noe galt, var at noen av moddene, i hvert fall innbilte jeg meg det, dukka opp i addons. Tror det skal virke nå. Takk! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) trenger hjelp til disse her: edit: de 4 bib tingene ødelegger alt, feilmelding på feilmelding... Endret 16. november 2005 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå