Lurvefranzen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg bruker FuBar, og jeg tror neppe det er en gammel versjon. Jeg har nå prøvd å laste ned alle "versjonene" jeg finner på Curse.com. De pleier da ikke være utdatert? Rare greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg prøver igjen jeg; Har dere forslag til noen addons som er MUST HAVE for 60 shaman? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg prøver igjen jeg; Har dere forslag til noen addons som er MUST HAVE for 60 shaman? GotWood? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 jeg har ved Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hey noen tips til hvilken addons jeg bør ha som pvp priest. shadowform. mest bgs. har kun titan panel så langt Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hey noen tips til hvilken addons jeg bør ha som pvp priest. shadowform. mest bgs. har kun titan panel så langt Power Auras, Jim's Cooldown Pulse, Focus Frame og Proximo. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 takk skal prøve dem med en gang Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg bruker FuBar, og jeg tror neppe det er en gammel versjon. Jeg har nå prøvd å laste ned alle "versjonene" jeg finner på Curse.com. De pleier da ikke være utdatert? Rare greier. Da vet jeg desverre ikke, prøvd et annet sted? Kanskje en plugin skaper problemer? Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 hei, eg har nå lastet ned pitbull siden det var det for anbefalte, men det eg sliter med nå er at eg ikke klarer å lage til sånne kule unitframes som andre som bruker pitbull har. Må eg ha en annan mod og kanskje ? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 addon som viser hp til fiende og venner. med meg viser det kun % nå..... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 MobInfo eller MobHealth eller noe. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg var en ivrig bruker av Flexbar og elsket addon, den gjorde alt jeg ville og funket 100%. Nå som Flexbar 2 har kommet ut så har jeg begynt å lekt med litt med den også men er en del ting jeg ikke finner løsning til. Jeg finner ikke kommandoen til å få buttons til å vises når jeg er i combat og til vanlig er skjult. Det er en ting jeg likte veldig godt ifra Flexbar men som jeg nå ikke greier å få til. Hadde vært flott hvis noen andre som er dyktigere med flexbar2 kunne hjelpt meg og post gjerne kommandoer/scripts som dere finner nyttig. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Æsj, jeg prøver å lage Eepanels her. Når jeg har laget panelet, logger av og på igjen så er panelet borte. Vet ikke hvordan jeg "lagrer" det, kan noen si meg hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Samtidig får jeg denne SVÆRT irriterende feilmeldingen fra Recount som ikke kan klikkes vekk. Lager et midlertidig UI slik at jeg er klar for raidet i kveld.. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du kan skru av Lua-errors, let i interface options. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg prøvde Bartender men da ble chaten overlappet av det nye oppsettet. Hvordan kan jeg flytte på enten chatten eller Bartender? (Ja jeg er n00b =P) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Slik ble det seende ut i kveld. Har lyst å få Eepanels til å funke. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg prøvde Bartender men da ble chaten overlappet av det nye oppsettet. Hvordan kan jeg flytte på enten chatten eller Bartender? (Ja jeg er n00b =P) Vet ikke om du bruker Fubar fra før av elns men ved minimap skal det være en knapp som det står Bartender. Hvis du holder inne shift så skal alle bars og slikt bli grønne og du kan flytte på de. Håper det var svaret til spm ditt ^^ Æsj, jeg prøver å lage Eepanels her. Når jeg har laget panelet, logger av og på igjen så er panelet borte. Vet ikke hvordan jeg "lagrer" det, kan noen si meg hvorfor dette skjer? Har ikke hatt noe lignende problem før men har du valgt en profil? Endret 31. august 2008 av zeus5k Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Om du hadde Eepanels1 fra før og oppdaterte til eepanels 2 uten å slette eneren, så kan det være grunnen. Da klikker du ihvertfall hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå