Heart Break Kid Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvis du ikke orker å fikse selv eller får til å innstallere andre sine UI'er så er du mer eller mindre fucked. wtf er du tart erller? d går jo ikke ann førr fan prøvd lenge...... pitbull funker ikke å legge inn nye sånne layouts går ikke ann Hva med å lese det til deg? Det medfølger gjerne en "Readme" på alle "pakker" man laster ned, det står ganske godt beskrevet der ... om du ikke klarer å følge de instruksene, er det da vel for faen ikke Tulluts problem ... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvis du ser hvordan han skriver så skjønner du jo fort at han ikke får det til Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Hvis du ikke orker å fikse selv eller får til å innstallere andre sine UI'er så er du mer eller mindre fucked. wtf er du tart erller? d går jo ikke ann førr fan prøvd lenge...... pitbull funker ikke å legge inn nye sånne layouts går ikke ann A tart is a pastry dish, usually sweet, that is a type of pie with an open top that is not covered with pastry. The Tarte Tatin is a particular kind of "upside-down" tart, of apples, other fruit, or onions. Savoury varieties include German Zwiebelkuchen (Onion tart), or Swiss cheese tart made from Gruyere. Er ikke tart nei. Endret 16. august 2008 av Tullut Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva med å lese det til deg? Det medfølger gjerne en "Readme" på alle "pakker" man laster ned, det står ganske godt beskrevet der ... om du ikke klarer å følge de instruksene, er det da vel for faen ikke Tulluts problem ... Uheldig post det der. Menne, er ikke det at pitbull ikke funker, det gjør jo det, men når jeg laster inn de skinnene jeg vil ha, så bli de ikke sånn som de skal bli. http://www.wowace.com/forums/index.php?topic=6878.msg163293 Laster inn en av skinnene der, men funker jo ikke =/ Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Sikkert feil tråd å spørre i, men et kjapt spørsmål: Har jeg bruk for både Ora2 og Deadly Boss Mods i raids, eller gjør de akkurat det samme? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 hey har en pc med vista her, nettopp fått på wow. så skal jeg laste ned noen addons, men jeg finner ikke interface mappa eller addons mappa. har prøvd å logge inn å spille virker helt fint. men som sakt jeg trenger addons, men hvor skal jeg legge dem nå?? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Interface mappa er alltid i wow mappen din, hvis den ikke er der kan du bare lage en ny mappe som heter Interface og inni den lager du en ny mappe som heter Addons. så kan du legge addons inni Addons mappa. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Interface mappa er alltid i wow mappen din, hvis den ikke er der kan du bare lage en ny mappe som heter Interface og inni den lager du en ny mappe som heter Addons. så kan du legge addons inni Addons mappa. ok skal prøve å lage selv. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sikkert feil tråd å spørre i, men et kjapt spørsmål: Har jeg bruk for både Ora2 og Deadly Boss Mods i raids, eller gjør de akkurat det samme? oRA2 gir deg frames til MT o.l, mens DBM gir deg warnings som når det er fase-skifte, samt bars med info om hvor lenge det er til ting skjer. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har lastet ned Recount for å prøve det. Hva liker dere best av swStats og Recount? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hai, du spurte ikke. Mest av vane, regner jeg med. Men også fordi den fører ganske avansert statistikk, som er morsomt og se på. Thorns står for 15% av all min DPS på druiden jeg levler.^^ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Hai, du spurte ikke. Mest av vane, regner jeg med. Men også fordi den fører ganske avansert statistikk, som er morsomt og se på. Thorns står for 15% av all min DPS på druiden jeg levler.^^ Ah, skjønner. Viser den også hvor mye skade man gjør i sekundet? Endret 18. august 2008 av Ispep Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har dere forslag til noen addons som er MUST HAVE for 60 shaman? Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som har enn pen UI til 1440x900 oppløsning? : ) Helst litt nyttig tho : p Spiller rogue og Priest : ) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hai, du spurte ikke. Mest av vane, regner jeg med. Men også fordi den fører ganske avansert statistikk, som er morsomt og se på. Thorns står for 15% av all min DPS på druiden jeg levler.^^ Ah, skjønner. Viser den også hvor mye skade man gjør i sekundet? Ja, og en haug med annet. Prøv recount, den er fin. Ikke veldig eyecandy, tho, den er stygg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 likte SWstats den perioden jeg hadde et dpsmeter. Har egentlig ikke en spesifikk grunn, var bare fornøyd med den. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har lastet ned Recount, og sånn icon på minimap. Men det virker ikke som jeg har add0nen, ettersom den ikke viser seg på WoW. Prøvd mange commands, og når jeg trykker på iconet ved minimapet får jeg bare opp errors. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Høres ut som en gammel versjon Last ned fubar så du får recount der, ofte mye enklere å stille inn via fubar har jeg inntrykk av, basert på erfaringer med en del mods det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå