Reached Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Det er en Gloss option i ButtonFacade, eller Cycircled siden du bruker Bartender3. Cycircled ButtonFacade Endret 5. august 2008 av Reached Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Hmm, ok. La inn CyCircled nå, men den kommer opp som incompatible i Addons lista. >.< Hva gjør jeg feil? ^^ Edit: Nvm. Ble når jeg lastet ned fra files.wowace.com Endret 5. august 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen flere som har problemer med pitbull_Aura for tiden? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jepp, måtte disable UI på laptopen fordi jeg ikke gadd å lete etter pitbull i addon lista, skulle bare spille ti kamper for points så Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen flere som har problemer med pitbull_Aura for tiden? Ikke noe utover at jeg får sånn error på skjermen av og til, lastet ned !BugGrabber nå dog, så er ikke noe stress lengre. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sliter litt med kgpanels. Når jeg skifter instillinger er på en profil, så skjer det på alle profilene. Samme om jeg starter en helt ny profil eller fikser på en eksisterende, så skjer endringene for alle profilene. Noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det noen andre enn meg som sliter med å få Recount til å virke? Har asta ned recount fra Curse og installert den som som jeg alltid har gjort med alle AddOns. Den står på lista over AddOns ingame, men når jeg har logga på virker det som ejg ikke har addonen. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Var slik til meg også, men lasta ned den fra "files.wowace.com" i stede, og da funka det. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Finnes det en addon ting som viser hvor mye item's er verdt uten at man trenger å ta dem med til en butikk? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) TheOats: http://wow.curse.com/downloads/details/52/ Kommer til å måtte spille WoW på laptop fra høsten av og er på utkikk etter en UI som bruker lite minne. Forslag? Endret 14. august 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg trenger en tøff UI frame. Har PitBull, men orker ikke å style og får ikke til å importe andres UI. Takk. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvis du ikke orker å fikse selv eller får til å innstallere andre sine UI'er så er du mer eller mindre fucked. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvilken addon er dette her? Dukket plutselig opp etter at jeg brukte curse-update-tingen (noe jeg slettet igjen ganske fort). Takk Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvilken addon er dette her? Dukket plutselig opp etter at jeg brukte curse-update-tingen (noe jeg slettet igjen ganske fort). Takk ElkBuffBars Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 ElkBuffBars Tenkte det jeg og, ettersom de er så like (du ser jeg har elkbuffbar oppi hjørnet). Men fant ikke noe om den i ebb sin options. Lurer også på hvorfor den skal sette opp en ekstra bar med akkurat det samme... Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hadde sammet problemet etter jeg skulle oppdatere elkbuffbars, isteden for å overskrive de gamle filene bestemte addon'en seg forå lage enda en mappe, så se etter at det ikke er to elkbuffbar enabla i addonlista di Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mulig det var det som var problemet, men jeg klarte mirakuløst nok å slette Addons og WTF-mappene i god tro om at jeg hadde backup av de, noe jeg da ikke hadde. Jeg hadde visst backupert feil mapper. Så nå må jeg lage hele UI-en på nytt Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hvis du ikke orker å fikse selv eller får til å innstallere andre sine UI'er så er du mer eller mindre fucked. wtf er du tart erller? d går jo ikke ann førr fan prøvd lenge...... pitbull funker ikke å legge inn nye sånne layouts går ikke ann Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Er du seriøs nå? Om du verken vil lage selv eller importere er det jo ikke flere muligheter igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå