Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter litt med kgpanels.

Når jeg skifter instillinger er på en profil, så skjer det på alle profilene.

Samme om jeg starter en helt ny profil eller fikser på en eksisterende, så skjer endringene for alle profilene.

Noen som kjenner til dette?

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som sliter med å få Recount til å virke? Har asta ned recount fra Curse og installert den som som jeg alltid har gjort med alle AddOns. Den står på lista over AddOns ingame, men når jeg har logga på virker det som ejg ikke har addonen.

Lenke til kommentar
ElkBuffBars

Tenkte det jeg og, ettersom de er så like (du ser jeg har elkbuffbar oppi hjørnet). Men fant ikke noe om den i ebb sin options. Lurer også på hvorfor den skal sette opp en ekstra bar med akkurat det samme...

Lenke til kommentar

Mulig det var det som var problemet, men jeg klarte mirakuløst nok å slette Addons og WTF-mappene i god tro om at jeg hadde backup av de, noe jeg da ikke hadde. Jeg hadde visst backupert feil mapper. Så nå må jeg lage hele UI-en på nytt :no:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Hvis du ikke orker å fikse selv eller får til å innstallere andre sine UI'er så er du mer eller mindre fucked.

wtf er du tart erller?

d går jo ikke ann førr fan

prøvd lenge...... pitbull funker ikke å legge inn nye sånne layouts går ikke ann

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...