Sink Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg trenger noen priest addons, healing + dispelling og kansje noen fine raid unitframes så gjør det lettere å klikke på de i raidet. Skal teste å heale i BT med en kompis sin priest xD Grid - alt du trenger. Om du har veldig lyst kan du sikkert bruke decursive til dispelling. Lenke til kommentar
joxan Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har prøvd grid, men tror jeg mangla noen tillegs addons til Grid fordi at den viste ikke navn etc. :/ Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noen som vet en god addon for en god combatlogg? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Programmet som oppdaterer addons for deg heter? Gjerne kjappe svar da jeg vil spille igjen Lenke til kommentar
dull Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Er det Curse client du tenker på? Endret 16. juli 2008 av dull Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 noen som har noen Action bars, hvor jeg kan ha heartstone, macros og andre greier jeg kan bruke til denne UI? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er på leting etter en FuBar plugin som lar meg stille inn lydstyrke. Titanpanel har alltid hatt dette, men finner det ikke til FuBar. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Programmet som oppdaterer addons for deg heter?Gjerne kjappe svar da jeg vil spille igjen WoWMatrix funker utmerket! Oppdaterer alle addons med et trykk, også Ace baserte Addons. My 0.02$ hvertfall Endret 17. juli 2008 av Bojangle Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 noen som har noen Action bars, hvor jeg kan ha heartstone, macros og andre greier jeg kan bruke til denne UI? ingen som har peiling? kunne trengt de ganske kjapt :/ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvordan får man SCT til å vise skaden, i stedet for at den bare popper opp over hodet på en mob? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Trenger en chat addon som lar meg scrolle i chatten med scollhjulet på musa. Finnes det en addon som bare gjør dette? Eller nesten bare dette? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er på leting etter en FuBar plugin som lar meg stille inn lydstyrke. Titanpanel har alltid hatt dette, men finner det ikke til FuBar. Noen som kan hjelpe? *bump* Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som bruker Bartender 4 her? isåfall fungerer det og key binde til dere? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Trenger en chat addon som lar meg scrolle i chatten med scollhjulet på musa. Finnes det en addon som bare gjør dette? Eller nesten bare dette? CT Core er vel den enkelste som kan gjøre det og som tar minst minne. Endret 20. juli 2008 av Reached Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 har ikke sånn super peiling på dette ui greiene, så skal nå spørre dere hvilket oppsett som funker bra.. har en priest no, og vill ha noe som funker bra til den. noen som kan hjelpe`?? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fått lasta ned nesten alle addons jeg trenger for å lage et uberUI nå, men mangler disse to: - pBuff - pTags Om noen kunne lete dem opp for meg (google var ikke nok) så hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå