Reached Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 hvor er det jeg legger til statusbar textures i Pitbull? de som er default er så stygge. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 hvor kan jeg finne nye pitbull frames som folk har laga? fant en side en gang men husker ikke hvor Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Da må du laste ned ferdige pakker med mindre noen laster opp bare de filene som forandrer på unit frames. Du kan jo sjekke om du finner noe på wowinterface.com eller noe. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) edit: fant den forum tråden her Endret 21. juni 2008 av smrt Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Er det mulig å fjærne alle de stygge ikonene rundt minimappen? Og hvordan, er det en addon så link den plz. Også vil jeg gjerne ha en addon som kan scale og flytte på buff ikona. Endret 22. juni 2008 av heimnes Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Skaff deg fubar, da kan du legge de på en linje av toppen eller bunnen av skjermen istedenfor, kan også fjerne de på et vis. Til buffs ville jeg hatt pBuff, veldig like standard, men de kan flyttes. et fint firkanta minimap som også fjerner litt dette knappestyret rundt er pMinimap eller oMinimap, husker ikke om det var P eller O Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ok, takk =) og mens vi er i gang leter jeg etter en addon så jeg kan se all hpen til de jeg møter i arena. Finnes det noe sånt? =) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Min pitbullframe har begynt med det i det siste, men mener det er en addon som heter mobhealth. Sjekk innom showoff så kan du hvordan buffs, minimap og fubar ser ut, samt en haug med andre addons jeg bruker Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kanke se hpen til folk før man har attacka de litt, og da er det heller ikke nøyaktig, iogmed at den regner seg ut i fra hvor mye dmg du har gjort og hvor mange prosent motstandern har mista. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fubar gjorde susen. Takk for tips. Den buff greia fant jeg ikke, men gjør ikke no spessielt. Er gode nok de orginale. Og ssarena frames lasta jeg ned, den funker greit. Som sink sier er de vel ikke helt nøyaktig men jeg har litt oversikt da jeg healer rundt meg. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Trenger actionbars og frames som bruker LITE minne. Laptoppen min er på besøk så skal bruke mors gamle når jeg er på nattvakt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Fubar gjorde susen. Takk for tips. Den buff greia fant jeg ikke, men gjør ikke no spessielt. Er gode nok de orginale. Og ssarena frames lasta jeg ned, den funker greit. Som sink sier er de vel ikke helt nøyaktig men jeg har litt oversikt da jeg healer rundt meg. Hvis du tenker på å heale så har da alle frames nøyaktige tall hvis du stiller de inn på det, pitbull har til og med en funksjon som sier hvor mye HP de mangler fra full hp. Si fra så kan jeg sende deg alle addons du trenger.... Men er vekke i fjorten dager fra og med i kveld så hvis du trenger de så mas på PSV eller zypher_ut @ Torino, mitt UI totalt med blizz sitt tar under 15 med blizz. Vet ikke om det er lite nok, men kan vel brukes som en indikator på at pitbull og bartender ikke tar allverden Endret 22. juni 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som har en castingbar å anbefale, burde ha muligheten til å tilpasse min egen og targets castingbar. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg bruker quartz, men jeg har ikke funnet ut om man kan flytte på den. Men bytte farger har jeg greid ;P Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Quartz er veldig konfigurerbart, og det fungerer bra å bådde flytte på, og endre størrelsen på barene. Ok, takk =) og mens vi er i gang leter jeg etter en addon så jeg kan se all hpen til de jeg møter i arena. Finnes det noe sånt? =) Prøvd Proximo? Eller er det ikke dens funksjoner du er ute etter? Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Trenger actionbars og frames som bruker LITE minne. Laptoppen min er på besøk så skal bruke mors gamle når jeg er på nattvakt. Standard frames og bars bruker jo særdeles lite. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 hva heter den addonen som gjør at du kan sette forskjellige ikoner når du f.eks har en debuff på deg? Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvilken addon bruker han i BG'ene i denne filmen? http://www.youtube.com/watch?v=7h5ujxUORsw Lenke til kommentar
joxan Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg trenger noen priest addons, healing + dispelling og kansje noen fine raid unitframes så gjør det lettere å klikke på de i raidet. Skal teste å heale i BT med en kompis sin priest xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå