Alpakasso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Kan noen forklare meg litt om KeyBindings...? Si at jeg vil ha en skill med hotkeys: "Shift-F" - hvordan gjør jeg det? Trenger jeg noen addons? Er det egentlig det som heter KeyBindings? Forklar... - Takk på forhånd. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Dersom du ikke bruker noen actionbar addon kan du sette keybindings ved å gå til ESC -> Keybindings. Resten finner du lett ut selv vil jeg tro. Edit: Er vel i den samme menyen man setter keybindings med Bartender også. Endret 8. juni 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tusen hjertelig... Den var flau. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 BAH! Endelig fått eePanels2 til å fungere på forrige UI, men så resatte jeg alt, og nå funker det ikke. Får opp erroren: "Interface\AddOns\eePanels2\core.lua:1546: attempt to concatenate field 'name' (a nil value)" Forstår ingenting, har prøvd å slette eePanels og alt rundt for å se om det hjalp, men det gjorde det ikke. Hlap pl0x? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ser ut som den prøver å gjøre om en verdi "name" til string og får det ikke til? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Skjønte ikke jeg, men har fått den mange ganger før også, når jeg har slettet hele WTF og Interface mappene og lagt inn alt på nytt. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Concatenation Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Posta i småprat-tråden, men fikk mindre seriøse svar tilbake der.. Er det noen som vet hvorfor WoW-mappa blir skrivebeskyttet automatisk? Jeg prøver å skru den av, men når jeg høyreklikker og går tilbake til "Egenskaper" så er den fortsatt skrivebeskyttett.. :\ Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Fikk den samme erroren her om dagen... Gå på http://files.wowace.com og last ned eePanels2. Funka fin fint for meg Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Noen som vet om no bra Interface/ui for Druids! ? Endret 10. juni 2008 av Skavhaug Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hallo, jeg har ett spørsmål, vil ha en addon som fungerer som dottimer/stunwatch. Altså at den viser hvor lang tid som er igjen av rupture, deadly poision, kidneyshot osv. har letet etter en slik addon på curse.com lenge, men finner ingen/finner ingen som funker. Noen som har ett forslag til en god addon som gjør jobben? Stuns er egentlig ikke så viktige at synes, da jeg nesten bare raider, men skulle gjærne hatt en addon som plasserte rupture SnD osv i en egen bar/rute. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hallo, jeg har ett spørsmål, vil ha en addon som fungerer som dottimer/stunwatch. Altså at den viser hvor lang tid som er igjen av rupture, deadly poision, kidneyshot osv. har letet etter en slik addon på curse.com lenge, men finner ingen/finner ingen som funker. Noen som har ett forslag til en god addon som gjør jobben? Stuns er egentlig ikke så viktige at synes, da jeg nesten bare raider, men skulle gjærne hatt en addon som plasserte rupture SnD osv i en egen bar/rute. På forhånd takk. Har brukt classtimer siste året, funker konge. har forskjellige barer for target, focustarget osv. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hallo, jeg har ett spørsmål, vil ha en addon som fungerer som dottimer/stunwatch. Altså at den viser hvor lang tid som er igjen av rupture, deadly poision, kidneyshot osv. har letet etter en slik addon på curse.com lenge, men finner ingen/finner ingen som funker. Noen som har ett forslag til en god addon som gjør jobben? Stuns er egentlig ikke så viktige at synes, da jeg nesten bare raider, men skulle gjærne hatt en addon som plasserte rupture SnD osv i en egen bar/rute. På forhånd takk. Har brukt classtimer siste året, funker konge. har forskjellige barer for target, focustarget osv. Ah, okey, takk, skal teste det ut Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Har brukt classtimer siste året, funker konge. har forskjellige barer for target, focustarget osv. Mener jeg kuttet ut denne addonen (for warlock) på grunn av at den sleit med å skjelne mellom samme dot på mobs med samme navn og at den ikke fanget opp når dot/fear/banish/seduce ble resistet / avbrutt. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Stemmer. Jeg ville selv brukt "OmniCC" hvis den da ennu virker. Vell ellers skal vel det lønne seg med ett kjapt søk på curse ^^ Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Installerte Photek5 nå, og jeg lurer på om det går ann å gjøre sånn at når jeg trykker shift-2 så kommer en annen bar opp med samme keybindings som i "shift-1" har. Jeg vil at den skal liksom erstatte shift-1 når jeg trykker shift-2 osv. edit: fant det ut Endret 17. juni 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 noen som har et tips om et pent og moderne UI, det skal altså være pent å se på Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Caith UI. Uansett, noen som vet slash-kommandoen til Parrot? /sigh Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Sitter her med pitbull, nesten 100% fornøyd, men vil endre det at det står 12,7k hp til 1268 hp, altså alle tallene + prosent, har prosent nå også, men da blir helsa korta ned [status or (FractionalHP:true ' | ' PercentHP:Percent)] Så hvis noe ser feilen. Si fra Edit: Glem det, fant feilen. [status or (FractionalHP ' | ' PercentHP:Percent)] Den funker hvis noen lurte... Endret 20. juni 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå