Spanders Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Finnes det en addon som kun legger på cooldown tall på spellsene. DVS store nedtellings tall over spellene til neste "Ice block" og "Fire Blast" feks... er klar. 5056354[/snapback] Discord Action Bars har en cooldown funksjon som ser sånn ut: Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg bruker InsomniaX og lurer enkelt og greit på om Nymbia's Perl Unitframes går an å bruke sammen med IX ? Noen sm har prøvd ? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Auctioneer har ikke blitt oppdatert enda ihvertfall. 5068686[/snapback] fant denne på hjemmesiden til auctioneer iallefall Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Hvilken addon må jeg bruke for å få det til å se sånn ut (bildet):' Edit: Finnes det en addon som gjør at en mobs healt vises i %? Endret 5. november 2005 av Sigga Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvilken addon må jeg bruke for å få det til å se sånn ut (bildet):' Edit: Finnes det en addon som gjør at en mobs healt vises i %? 5109288[/snapback] Ja, CTmod. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Fikser den begge delene Overdox? EDIT: Den fikser bare det sistnevnte spørsmålet mitt. Endret 5. november 2005 av Sigga Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Finnes det en addon som kun legger på cooldown tall på spellsene. DVS store nedtellings tall over spellene til neste "Ice block" og "Fire Blast" feks... er klar. 5056354[/snapback] Discord Action Bars har en cooldown funksjon som ser sånn ut: 5075642[/snapback] Kan du legge ut ui, og forklare litt hvordan du fikk den sånn? Endret 25. oktober 2012 av Innos Lenke til kommentar
Wice Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Åssen mod er det, da du får opp dmg bar? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Finnes det en stand-alone mod som viser hvor mange ganger man kan bruke en spell før man er oom? Se på bildet til graslauk litt lenger opp. Vet at det går med nurfed. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Den heter AB info eller noe lignende. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvilken addon må jeg bruke for å få det til å se sånn ut (bildet):' Edit: Finnes det en addon som gjør at en mobs healt vises i %? 5109288[/snapback] For å få det til å se akkurat slik ut trenger du ikke mer enn to addons. Den første heter ClassIcons, og den finner du her. Den andre er tatt fra Gypsymod, og heter naturligvis Gypsy_Unitbars. Hvor du finner denne i riktig versjon husker jeg faktisk ikke helt, så jeg legger den heller opp her. edit: Opplasting feilet. Du har ikke tillatelse til å laste opp en slik filtype. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Selv bruker jeg Sylvanas UI 1800, funker fett for meg og min Female Warrior (Kristanna, lvl 16, Arathor). Det eneste jeg savner er en addon som holder orden på de kraftigste hittene man har hatt, med Normal hits, Critical hits og hits med Heroic Strike og andre spesialangrep. Mener jeg så noe slikt i Xephon's UI Compilation, men jeg klarer på død og liv ikke huske hva denne addonen het. Noen som kan hjelpe..? Endret 10. november 2005 av EviLEddiE Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Noen som vet hva den health/mana HUD midt på skjermen heter? http://www.isomedia.com/homes/jonas/wowjui.jpg Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Noen som vet hva den health/mana HUD midt på skjermen heter? http://www.isomedia.com/homes/jonas/wowjui.jpg 5132073[/snapback] http://www.nurfed.com/Nurfed_Hud.zip Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 http://www.nurfed.com/Nurfed_Hud.zip 5132142[/snapback] Takker! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Skulle gjerne ha fått hjelp til noe. Jeg bruker gypsymod og har dermed buffs en egen plass, men det som er problemet er at "Poison Buffene" mine blir igjen ved minimap enda. Vil gjerne fjerne dette, da jeg skal bruke en addon for poison buffene mine. Er rogue Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nå har det seg sånn at jeg leter etter en liten mod. Det dreier seg om en liten sak som var med i sist versjon av InsomniaX,en slags "toolbar" som inneholdt hearthstone, alle pot's, bandages, og ting som thistle tea o.l. Liten grå sak som kunne dras rundt,jævlig praktisk! Noen som vet hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nå har det seg sånn at jeg leter etter en liten mod. Det dreier seg om en liten sak som var med i sist versjon av InsomniaX,en slags "toolbar" som inneholdt hearthstone, alle pot's, bandages, og ting som thistle tea o.l. Liten grå sak som kunne dras rundt,jævlig praktisk! Noen som vet hva jeg snakker om? 5139175[/snapback] Ja, den heter Auto Bar. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Ja, den heter Auto Bar. 5139190[/snapback] Aha! Takk skal du ha. *sjekke curse-gaming* Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Hvor kan jeg finne addonen så jeg kan gi sekkene navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå