Moonshield Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 I grunn, men jeg er jævlig lat så. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Mer on-topic, mindre "drive-gjøn-med-andre". Skal dere ha en spørsmålstråd får dere tåle at noen ikke har Googlet først. (Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, da det vil være off-topic.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hmm.. Hvordan fungerer btm scan? Har satt den på scanning i evigheter nå. Skjer ingen ting :-/ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er ikke det en del av Autioneer pakken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Finnes det en addon som oversetter det hordes sier? Hadde vært morro Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nei, men jeg tror det finnes sider hvor det står hva du kan si slik at det blir et ord hos horde. F.eks "L t 3 3 a" elns ble "nigger" hos horde, eller vica versa (skriveleif?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Veit om en, men er så få ord der. LF en som kan lage addons ^.^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det horde sier blir (eller ble ihvertfall) sendt som klartekst over nettet, og deretter omformet av spillet. Siden spillet omformer det før chat-loggen\addons får tak i det tror jeg ikke det er mulig. Men et program som sniffer nettverket bør derimot klare det. (dette kan ha blitt endret) Men uansett, det står faktisk i reglene til WoW, i ToS, at det ikke er lov. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Når det gjelder horde vs ally talk så er det ikke likt vica verca. Lån deg en account, mekk en lowbie og møt den så kan du utforske. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tenkte jeg skulle sette opp et nytt UI til presten, men har null peiling på hva som trengs. Noen som kan anbefale en priest pakke eller noe? PvP only. Liker det oversiktlig og enkelt. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Sett sammen en selv. Du trenger bare Pitbull (eller Xperl), Buffalo, Bartender3. Er vel bare det du trenger imo. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Satt opp Photek, tok arena og fikk panic så bruker det vanlige. Litt kjipt å tape rating på grunn av UI Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Photek har litt fint oppsett, og er veldig clean på midten og slikt. Men klarer ikke AG_Unitframes. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er det noen som vet om en ferdigpakke som jeg også kan like? Helst arena-rettet. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Tenkte jeg skulle sette opp et nytt UI til presten, men har null peiling på hva som trengs. Noen som kan anbefale en priest pakke eller noe? PvP only. Liker det oversiktlig og enkelt. Satt opp Photek, tok arena og fikk panic så bruker det vanlige. Litt kjipt å tape rating på grunn av UI Prøv og skaff deg en skikkelig ui, det er litt vrient i starten, men etter det vil du ikke angre. Jeg anbefaler Hal's ui. Download links: 1680x1050 1280x1024 Denne addon pakken har så og si alt du trenger for arena, den er bra ut og er lett å bruke. Anbefales til alle som trenger pvp ui. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har ett lite problem med Hal's ui. De tre knappene til venstre er binda og blir til samme knapp som de blir til i Cat Form. Noen som orker gi keycommands til å fikse det? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 HAL's er ikke så bra imo, oppsettet er bra, men liker ikke måten alt ser ut på. Caith derimot er snadder. Lenke til kommentar
Nanny 911 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Unitframen til huntern her(link) er i 3D.. noen som vet hva addon heter? Vil ha 3D modeller i den standard UI'en til Blizzard.. som dette KLIKK Endret 20. mai 2008 av exrape Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tenkte jeg skulle sette opp et nytt UI til presten, men har null peiling på hva som trengs. Noen som kan anbefale en priest pakke eller noe? PvP only. Liker det oversiktlig og enkelt. Satt opp Photek, tok arena og fikk panic så bruker det vanlige. Litt kjipt å tape rating på grunn av UI Prøv og skaff deg en skikkelig ui, det er litt vrient i starten, men etter det vil du ikke angre. Jeg anbefaler Hal's ui. Download links: 1680x1050 1280x1024 Denne addon pakken har så og si alt du trenger for arena, den er bra ut og er lett å bruke. Anbefales til alle som trenger pvp ui. Takk for tipset. Sjekker det ut når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå