wise™ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Disable gdfont. Eller bare bytte font. :> Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Leter etter en addon der det popper opp feks. "Cooldown on Shield ready!". Vet eg har sett det en plass .. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Går det ann å skifte lyder på skills osv? Det går jo i CS, så det burde gå i WoW også... Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Går det ann å skifte lyder på skills osv? Det går jo i CS, så det burde gå i WoW også... Bare for å være litt moralsk vokter; du bryter EULA ved å eventuelt gjøre det, og risikerer ban. Er det verdt det for noen enkle lyder? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Finnes det noe ala Elkbuffbar bare ikonene kan stå ved sidene av hverandre helt inntil og man kan styre ikon størrelsen og at man skal ha timer under? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er en Buffalo2 også, men hvilken er best? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Den ene (vet ikke hvilken, har ikke styr på det) har forkortelser for buffnavnet, f.eks på debuffs er Curse of Agony - CoA, o.l, men tror det er verre og sette opp enn den andre, som bare er clean med timers, og der kan du ha CyCircled skins og. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Jeg lasta ned begge, men siden Buffalo oppfylte ønskene mine går jeg for den. Lett å konfigurere med Addon Preferences menyen også. Endret 3. mai 2008 av Oxygen07 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Går det ann å skifte lyder på skills osv? Det går jo i CS, så det burde gå i WoW også... Bare å drite i å ha lyden på ? Eventuelt, ja det går. Hvordan, SoundEditor eller noe sånt lurt i guess : p Men ser ikke meninga med det. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er det noen som bruker Pitbull? Jeg får masse LUA errors opp hele tiden Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg prøvde PlayerNotes og PlayerRating, det er addons hvor jeg kan skrive ned hvordan jeg synes andre jeg har spilt med i Heroics gjorde for så å se på det senere slik at jeg kan velge en gruppe som kan fullføre Heroics på tålig bra nivå i det minste, men ingen av dem hadde noen menyer som jeg kunne finne. Begge er Ace. Tips? Lenke til kommentar
Marker Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kan noen anbefale en god Friend-list addon, som gjør displayet bedre og mer overisktlig (matrisevisning?), gruppering av venner, kommentar (Er dette lagt til i Blizz standard UI nå?). Lista mi begynner å bli stor og jeg bruker mye tid på å kikke gjennom den når jeg skal danne HC grupper... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg bruker AuldLangSyne med FuBar plugin som viser all info. Du kan også legge til kommentarer selv på hver enkelt char. Lenke til kommentar
Marker Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg bruker AuldLangSyne med FuBar plugin som viser all info. Du kan også legge til kommentarer selv på hver enkelt char. Ser bra ut. Tillater den en Matrisevisning a la standardoppsettet i Guild visningen? Står ikke noe om grouping... Helst kunne jeg tenkt meg en matrise, splittet på om det er Healere eller DPS, men det er kanskje mye å forlange :!: Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, den lister bare nedover. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Går det ann å velge hvilke navn som skal ha klasse farger med Prat ? F.eks. jeg vil bare ha guild sine til å vise farger. Eller både guild og party. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det bør være mulig. Prøv et googlesøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå