Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det ann å skifte lyder på skills osv? Det går jo i CS, så det burde gå i WoW også...

Bare for å være litt moralsk vokter; du bryter EULA ved å eventuelt gjøre det, og risikerer ban. Er det verdt det for noen enkle lyder? :)

Lenke til kommentar
Går det ann å skifte lyder på skills osv? Det går jo i CS, så det burde gå i WoW også...

Bare å drite i å ha lyden på ?

Eventuelt, ja det går. Hvordan, SoundEditor eller noe sånt lurt i guess : p Men ser ikke meninga med det.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde PlayerNotes og PlayerRating, det er addons hvor jeg kan skrive ned hvordan jeg synes andre jeg har spilt med i Heroics gjorde for så å se på det senere slik at jeg kan velge en gruppe som kan fullføre Heroics på tålig bra nivå i det minste, men ingen av dem hadde noen menyer som jeg kunne finne. Begge er Ace. Tips?

Lenke til kommentar

Kan noen anbefale en god Friend-list addon, som gjør displayet bedre og mer overisktlig (matrisevisning?), gruppering av venner, kommentar (Er dette lagt til i Blizz standard UI nå?).

Lista mi begynner å bli stor og jeg bruker mye tid på å kikke gjennom den når jeg skal danne HC grupper...

Lenke til kommentar
Jeg bruker AuldLangSyne med FuBar plugin som viser all info. Du kan også legge til kommentarer selv på hver enkelt char.

Ser bra ut. Tillater den en Matrisevisning a la standardoppsettet i Guild visningen?

Står ikke noe om grouping... Helst kunne jeg tenkt meg en matrise, splittet på om det er Healere eller DPS, men det er kanskje mye å forlange :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...