Moonshield Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg ser etter den perfekte HoT/DoT timer. Den må støtte både hots og dots, da jeg har mange chars og ønsker å bruke samme addon. Den må ha _null_ bugs, og være temmelig konfigurabel. Addons jeg har prøvd: Dotdotdot, chronometer, hotman og et par andre. Min gode mann, funker Classtimer til det? På locken bruker jeg quartz sin Target Debuff. Tror du kan fikse den til bare dine buffs slik som renew. Test hvertfall. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Likte den der ganske dårlig. Alt for mye rot rundt action bars Som en vis man sa her på forumet en gang "Smaken er som baken. Delt i 2" hehe. Jeg for sto ikke heilt hva du mener med at det var Rot rundt action bar'sa mine. Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Trenger litt hjelp.. har tenkt å mekke meg ny UI og kom over dette bildet, noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilke addons som er brukt? Lurere mest på hvordan personen klarte å få unitframesa slik... trodde det var Pitbull som var brukt men jeg fant ikke ut om hvordan personen fikk bildet så stort o.s.v. Endret 16. april 2008 av Exires Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Også interessert i den layouten. Du kan jo evt skjekke ut Wowace sitt Pitbull layout forum. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Trenger ny all-in-one inventory sak. Onebag virker ikke lenger, og mislikte baggins. Noen ideer? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bagnon. Ville ikke bytta den ut for noen ting. Trenger litt hjelp.. har tenkt å mekke meg ny UI og kom over dette bildet, noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilke addons som er brukt? Lurere mest på hvordan personen klarte å få unitframesa slik... trodde det var Pitbull som var brukt men jeg fant ikke ut om hvordan personen fikk bildet så stort o.s.v. Prøv pitbull + ZuxanaModelCitizen Her har dere et bilde av mitt UI. Serveren gikk akkurat ned så fikk ikke Tatt screenshot av de nyeste Addons. Some X-Perl osv. Please, bruk pitbull isteden for Xpearl. Xpearl er bare så pre-tbc : D hei, hva heter den svarte lange greia helt nede på skjermen til fyren? Er ikke det bare bildet som er fucked ? Vist du mener heelt nederst ? Tror bare det er filmen som er fucked. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Trenger litt hjelp.. har tenkt å mekke meg ny UI og kom over dette bildet, noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilke addons som er brukt? Lurere mest på hvordan personen klarte å få unitframesa slik... trodde det var Pitbull som var brukt men jeg fant ikke ut om hvordan personen fikk bildet så stort o.s.v. Bars->Blank Space Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Her har dere et bilde av mitt UI. Serveren gikk akkurat ned så fikk ikke Tatt screenshot av de nyeste Addons. Some X-Perl osv. Please, bruk pitbull isteden for Xpearl. Xpearl er bare så pre-tbc : D Hadde Pitbull før. Men liker x-pearl bedere. Fint nok for min del =P x-pearl til Party og Grid til raid = PewPew Topper Healing Metsers så det lukter Flash heal Lang vei ^^ Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Ser etter en addon som jeg kan se hvor lenge det er igjen av debuffer og sånt på targetet mitt. Har naturenemycastbar, men den liker jeg ikke. FInnes det noen anen? Endret 23. april 2008 av Sno Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har litt småproblemer med: OmniCC: Mine egne buffs på ag_uf vises med tall. Hvordan fjerner jeg dette? SCT:Cooldowns: Jeg vil ikke vise cooldowns på under 10 sekunder (judgement og consecration, for eksempel). Men jeg finner ingen config. Hvor? Mange takk. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har det kommet noe alternativ til naturenemycastbar eller har den blitt oppdatert? Savner den Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har det kommet noe alternativ til naturenemycastbar eller har den blitt oppdatert? Savner den Jeg bruker den nå, og jeg har patch 2.4, Lastet den ned fra curse-gaming. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det er ikke viktig og vinne Healing Meater men og hålde tank / raid i live Vell jeg har ett spm: Noen som vet om det ligger en slags "Omni CC" i Pitbull sånn som i XPerl. att den teller ned debuffsa jeg setter på targetet, som f.eks. Immolate. I så fall.. kan noen si hvordan man skrur det på det er yppelig for og se Bannish, sheeps og stuns. etc. Takk. - Dill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er healbot det beste alternativet til healing i av? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg bruker grid+clique og det funker veldig bra hvertfall Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Lasta ned Caith UI fordi jeg liker den kjempe godt å har brukt den før, men liker ikke fonten Caith har satt på damage-texten? Hvordan får jeg byttet på denne? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei Sliter med å få Recount til å funke. Får denne melding opp når jeg starter WOW: ---------- Interface/addons/Recount/Recount.lua 102; Couldn't find cvar named "CombatdeathLogrange" ----------7 Får tilsvarende når jeg prøver dmg-meters også. Noen som har en løsning til dette? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hva heter den addonen som viser damage i et vindu til alle i gruppa/raidet? Lenke til kommentar
joxan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Heisann. Er det noen som har en UI pakke med noen fine addons til raiding ? Den UI'en jeg har nå tar alt for mye minne slik at jeg lagger i raids Og jeg finner ikke fram på curse.com lenger xD Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå