Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter den perfekte HoT/DoT timer. Den må støtte både hots og dots, da jeg har mange chars og ønsker å bruke samme addon. Den må ha _null_ bugs, og være temmelig konfigurabel.

Addons jeg har prøvd: Dotdotdot, chronometer, hotman og et par andre.

Min gode mann, funker Classtimer til det? På locken bruker jeg quartz sin Target Debuff. :) Tror du kan fikse den til bare dine buffs slik som renew. Test hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp.. har tenkt å mekke meg ny UI og kom over dette bildet, noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilke addons som er brukt? :) Lurere mest på hvordan personen klarte å få unitframesa slik... trodde det var Pitbull som var brukt men jeg fant ikke ut om hvordan personen fikk bildet så stort o.s.v.

post-109664-1208360153_thumb.jpg

Endret av Exires
Lenke til kommentar

Bagnon.

Ville ikke bytta den ut for noen ting.

Trenger litt hjelp.. har tenkt å mekke meg ny UI og kom over dette bildet, noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilke addons som er brukt? :) Lurere mest på hvordan personen klarte å få unitframesa slik... trodde det var Pitbull som var brukt men jeg fant ikke ut om hvordan personen fikk bildet så stort o.s.v.

Prøv pitbull + ZuxanaModelCitizen

Her har dere et bilde av mitt UI. Serveren gikk akkurat ned så fikk ikke Tatt screenshot av de nyeste Addons. Some X-Perl osv.

Please, bruk pitbull isteden for Xpearl. Xpearl er bare pre-tbc : D

hei, hva heter den svarte lange greia helt nede på skjermen til
fyren?

Er ikke det bare bildet som er fucked ?

Vist du mener heelt nederst ?

Tror bare det er filmen som er fucked.

Lenke til kommentar

Bars->Blank Space

Lenke til kommentar
Her har dere et bilde av mitt UI. Serveren gikk akkurat ned så fikk ikke Tatt screenshot av de nyeste Addons. Some X-Perl osv.

Please, bruk pitbull isteden for Xpearl. Xpearl er bare pre-tbc : D

Hadde Pitbull før. Men liker x-pearl bedere. Fint nok for min del =P x-pearl til Party og Grid til raid = PewPew Topper Healing Metsers så det lukter Flash heal Lang vei ^^

Lenke til kommentar

Det er ikke viktig og vinne Healing Meater men og hålde tank / raid i live :)

Vell jeg har ett spm:

Noen som vet om det ligger en slags "Omni CC" i Pitbull sånn som i XPerl. att den teller ned debuffsa jeg setter på targetet, som f.eks. Immolate. I så fall.. kan noen si hvordan man skrur det på :) det er yppelig for og se Bannish, sheeps og stuns. etc.

Takk.

- Dill

Lenke til kommentar

Hei

Sliter med å få Recount til å funke. Får denne melding opp når jeg starter WOW:

----------

Interface/addons/Recount/Recount.lua

102; Couldn't find cvar named

"CombatdeathLogrange"

----------7

Får tilsvarende når jeg prøver dmg-meters også. Noen som har en løsning til dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...