Zippio Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jævlig fin UI btw. takker, men er en ganske stor rip off av avHal's UI (bare 1680x1050 versionen i stede) Likte bare ikke helt at det var så lite informasjon på party frames / target i hal's og la til noen ekstra bars - trinket meny. men tror eg må være blind, klarer ikke å finde offset >_< Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har så lenge jeg kan huske hatt denne fonten dere ser på bildet her (tipper det er Arial black eller noe), men etter 2.4 skjedde det noe klikk og den har blitt borte. Veit ikke hvilken addon det er som har gitt meg den fonten, men skulle gjerne hatt tilbake fonten ettersom jeg ikke klarer å spille med noen annen Har sjekket i Prat og Clearfont men finner ikke denne fonten der. Noen som vet hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Er ikke det Friz Quadatra elns Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hmm. Prøvde Friz Quadrata TT nå og det er ikke helt det samme. Den jeg hadde var mye fetere. Kanskje det var Friz Quadrata Bold eller noe? Skjønner ikke dette. En font kan da ikke bare bli borte fra spillet... Dessuten ble actionbar-tallene veldig stygge med Friz Quadrata TT Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kanskje ClearFont/Prat med en SharedMedia? Last ned Tapestry UI'en, den har utrolig mange forskjellige fonts. (UTROLIG MANGE) Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Takk for hjelpen Den Tapestry-pakken hadde ihvertfall mange fonter ja, hehe. Får se om jeg finner noe brukbart der. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 men tror eg må være blind, klarer ikke å finde offset >_< Ptøb å sette pitbull i config mode, det pleier å hjelpe for moduler som ikke dukker opp. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kanskje ClearFont/Prat med en SharedMedia? Last ned Tapestry UI'en, den har utrolig mange forskjellige fonts. (UTROLIG MANGE) Har Caith også... for mange imo. :/ Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Noen som vet hva spellalerten samt den addonen som viser fiendens viktigste cooldowns som vilden bruker i sin siste pvp film? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Kan det være Afflicted? http://www.wowinterface.com/downloads/info...-Afflicted.html Endret 13. april 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen som har en spell alert addon og anbefale meg? har witchhunt men vil prøve en annen Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Er det noen som vet om et addon som viser party og raid cooldowns på class abilities? feks at jeg som warrior tank får opp når magene har brukt opp combustion, pom etc. så jeg vet at nå smeller det snart:) har naturenemycastbar eller hva det heter denne muligheten? Endret 13. april 2008 av LureCowboy Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Etter patchen viser ikke natur enemy cast bar iceblock og en del andre "gains". Finner ingen ny version og plager vettet av meg Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) hei, hva heter den svarte lange greia helt nede på skjermen til fyren? Endret 15. april 2008 av Sno Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Skinner sin bottombar tror jeg. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 noen som vet om en bra Tooltip addon? Deetee hadde en som så veldig bra ut. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Cowtip funker for min del. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg ser etter den perfekte HoT/DoT timer. Den må støtte både hots og dots, da jeg har mange chars og ønsker å bruke samme addon. Den må ha _null_ bugs, og være temmelig konfigurabel. Addons jeg har prøvd: Dotdotdot, chronometer, hotman og et par andre. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Her har dere et bilde av mitt UI. Serveren gikk akkurat ned så fikk ikke Tatt screenshot av de nyeste Addons. Some X-Perl osv. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Likte den der ganske dårlig. Alt for mye rot rundt action bars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå