Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Ommøblerte en god del og det endte opp slik.

wowscrnshot040808155900zi1.jpg

Hvor i Quartz-options får jeg unlocket den lille duration-baren som dere ser går over UF'n?

Og hvordan får jeg fjernet world map knappen? Og flyttet på de andre addon knappene?

Tar gjerne imot flere tips :)

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på Quartz menyen, der du ser "Buff", trykk der og disable. Jeg har target debuff på fordi jeg er lock, mye bedre enn andre dot-timers. Addonknappene rundt minimappet kan du fjerne med å åpne menyen deres. Hvis du har Rock, så skriver du /rock og velger addonen du skal fjerne, som regel under "Fubar" tror jeg.

Lenke til kommentar
Endelig fungerer parrot sikkelig :D

Hva er egentlig Parrot? =)

"Parrot"

"This AddOn checks for the death of the player or friendly characters and on seeing one it provides a random quote from Monty Pythons Dead Parrot sketch.

It's nothing fancy, just wrote it as a joke to surprise my friend the priest that doesn't heal enough."

Lenke til kommentar

Har litt problemer med Pitbull, Når eg splitter buffs og debuffs på target så dekker enten buffsa over hele Target baren (hvis eg velger "top" eller henger litt nedafor target baren hvis eg velger "under") mens når eg ikke velger splitt så ligger de perfekt over target baren. (men dekker hverandre hvis targete får mange debuffs/buffs)

litt dårlig forklart, kan poste et bilde seinere når eg kommer hjem hvis det kan hjelpe.

Lenke til kommentar

slik ser det altså ut. med alle mulige raid buffs så blir hele target dekt av buffs så eg ser ikke hp / mana, funker å ha det under men ser litt rart ut og må flytte rundt på andre ting som enemy cast bar og target of target, så får det ikke til å se ut som eg har lyst til :|

post-66475-1207925792_thumb.jpg

Lenke til kommentar
slik ser det altså ut. med alle mulige raid buffs så blir hele target dekt av buffs så eg ser ikke hp / mana, funker å ha det under men ser litt rart ut og må flytte rundt på andre ting som enemy cast bar og target of target, så får det ikke til å se ut som eg har lyst til :|

post-66475-1207925792_thumb.jpg

Du kan sette nøyaktige coordinater også, det har jeg gjort for å få det til å matche 100% med uniteframes. Dette finner du under 'Offsets'.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...