4MB Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Ommøblerte en god del og det endte opp slik. Hvor i Quartz-options får jeg unlocket den lille duration-baren som dere ser går over UF'n? Og hvordan får jeg fjernet world map knappen? Og flyttet på de andre addon knappene? Tar gjerne imot flere tips Endret 8. april 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nicenice! Fjern Quartz buff og scale ned og clean minimappet, så er det konge. :thumb: Lenke til kommentar
4MB Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er nettopp det jeg lurer på ^^ Hvordan får jeg flyttet addon knappene? Og er den lille baren som dere ser går over UF'n fra Quartz? Klarer ikke å finne ut hva det er. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gå på Quartz menyen, der du ser "Buff", trykk der og disable. Jeg har target debuff på fordi jeg er lock, mye bedre enn andre dot-timers. Addonknappene rundt minimappet kan du fjerne med å åpne menyen deres. Hvis du har Rock, så skriver du /rock og velger addonen du skal fjerne, som regel under "Fubar" tror jeg. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Aha, buffs ja. Jeg som trodde jeg prøvde alt Men hva med blizz's World Map- og tracking knapp? Og DBM får jeg ikke vekk. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvilken minimapaddon bruker du? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Spueenix EDIT: Fant ut av det Takker Endret 9. april 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Høyreklikk på minimappet, da bør du få opp en waterfall liste (en som går nedover : p). Da kan du bare lete fram. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Endelig fungerer parrot sikkelig Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Endelig fungerer parrot sikkelig Hva er egentlig Parrot? =) Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Endelig fungerer parrot sikkelig Hva er egentlig Parrot? =) "Parrot" "This AddOn checks for the death of the player or friendly characters and on seeing one it provides a random quote from Monty Pythons Dead Parrot sketch. It's nothing fancy, just wrote it as a joke to surprise my friend the priest that doesn't heal enough." Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Parrot er et alternativ til Blizzard's combat tekst. Slik som SCT og MSBT. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg spiller får tiden en pala holy veldig mye :=) og har sett rundt litt på noen bra Ui'er der:) lurer på om noen av dere har noen gode råd til healing UI / addons og som ser litt ryddig ut *ikke alt får mye krims krams* Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Grid (Unitframes) er mye brukt blandt healere. Har ikke noen gode tips på komplette pakker egentlig. Ser en del anbefaller Hals UI. Du kan jo ta deg en titt her og se om du finner noe du liker. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har litt problemer med Pitbull, Når eg splitter buffs og debuffs på target så dekker enten buffsa over hele Target baren (hvis eg velger "top" eller henger litt nedafor target baren hvis eg velger "under") mens når eg ikke velger splitt så ligger de perfekt over target baren. (men dekker hverandre hvis targete får mange debuffs/buffs) litt dårlig forklart, kan poste et bilde seinere når eg kommer hjem hvis det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 slik ser det altså ut. med alle mulige raid buffs så blir hele target dekt av buffs så eg ser ikke hp / mana, funker å ha det under men ser litt rart ut og må flytte rundt på andre ting som enemy cast bar og target of target, så får det ikke til å se ut som eg har lyst til :| Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 slik ser det altså ut. med alle mulige raid buffs så blir hele target dekt av buffs så eg ser ikke hp / mana, funker å ha det under men ser litt rart ut og må flytte rundt på andre ting som enemy cast bar og target of target, så får det ikke til å se ut som eg har lyst til :| Du kan sette nøyaktige coordinater også, det har jeg gjort for å få det til å matche 100% med uniteframes. Dette finner du under 'Offsets'. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du kan sette nøyaktige coordinater også, det har jeg gjort for å få det til å matche 100% med uniteframes. Dette finner du under 'Offsets'. ah nice, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå