kevral Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Noen som vet om en addon som, hvis jeg har lite mana, automatisk caster Flash Heal rank 6 hvis jeg ikke har nok mana til rank 7? Og enda en mod hvor 1 button kan buffe folk med Pw:F - den høyeste ranken av buffen de kan få? Og enda en mod som velger en lavere lvl spell hvis target er for lav lvl til å motta f.eks. Renew rank 8? 5040038[/snapback] Canidae's "Healer" gjør alt det der, og mye mye -- MYE -- mer. Sett av et par timer til å laste ned og se instruksjonsvideoer og konfigurere addon'en. Du finner den hos ui.worldofwar.net. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Fines det noen ui eller addon som regner ut hvor mye hp en mob sånn ca har? cosmos hadde før men den har de fjerna Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Fines det noen ui eller addon som regner ut hvor mye hp en mob sånn ca har? cosmos hadde før men den har de fjerna 5051483[/snapback] Mobhealth Lenke til kommentar
Yoghurt Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Min UI akkurat nå, er alltid på utikk etter de perfekte UI.. Har en del unødvendige addons atm, er på utikk etter nye å fleire actionbars? Noe alla Discord, bare litt mer oversiktig forslag? Lenke til kommentar
-jH Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ser du har CTMod. Ta nå i bruk det og de implementerte actionbarene som ligger på interface-menyen. Kan ikke ta bilde av mitt UI nå, er på skolen, men kan ta når jeg kommer hjem. Synes mitt UI er ganske fett Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Finnes det en addon som kun legger på cooldown tall på spellsene. DVS store nedtellings tall over spellene til neste "Ice block" og "Fire Blast" feks... er klar. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Finnes det en addon som kun legger på cooldown tall på spellsene. DVS store nedtellings tall over spellene til neste "Ice block" og "Fire Blast" feks... er klar. 5056354[/snapback] CooldownCount. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har en litn misstanke om at curse-gaming.com har det travelt for tiden, det er litt treigt til meg. Men så har jeg jo telenor goså da... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 prøv deg på http://ui.worldofwar.net istede. er masse bra der. har 1 eller 2 problem med UIen min atm : / har lasta ned nurfedUI og vi ha bort de gamle party vinduene. også vil jeg ha tilbake baggene mine. noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) prøv deg på http://ui.worldofwar.net istede. er masse bra der. har 1 eller 2 problem med UIen min atm : / har lasta ned nurfedUI og vi ha bort de gamle party vinduene. også vil jeg ha tilbake baggene mine. noen som vet hvordan man gjør det? 5058204[/snapback] Gå inn på Ctraid options , og fjern party frames.. Baggene vet jeg ikke Endret 25. oktober 2005 av Alucard_21 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 prøv deg på http://ui.worldofwar.net istede. er masse bra der. har 1 eller 2 problem med UIen min atm : / har lasta ned nurfedUI og vi ha bort de gamle party vinduene. også vil jeg ha tilbake baggene mine. noen som vet hvordan man gjør det? 5058204[/snapback] Høyreklikk på Nurfed Ui symbolet og clikk på Action bars. På general trykker du "Show bags" elns. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) jeg skulle hatt en addonen som viser den linjen over som man ser på bilde til Yoghurt her oppe å som viser hp/mana til både meg å fiender... finnes det til 1.8 ? å noen som kan gi link? Endret 25. oktober 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva heter addonen som graslauk bruker der bildet av character blir erstattet med ikonet til klassen. Det er i både i Player Frame og Party Member X Frame. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva heter addonen som graslauk bruker der bildet av character blir erstattet med ikonet til klassen. Det er i både i Player Frame og Party Member X Frame. 5059132[/snapback] husker ikke hva den heter, men den er i NurfedUI. takker til kasp og Alucard_21, det funket Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 hva med å oppdatere første side?, sist oppdatering var 19/05, det er en stund siden Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Hva heter addonen som graslauk bruker der bildet av character blir erstattet med ikonet til klassen. Det er i både i Player Frame og Party Member X Frame. 5059132[/snapback] Det er vel unitsframen Perl, bruker den selv og er svært fornøyd Du kan finne den på Curse-gaming, men den sia er super treig nå http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1381 Endret 26. oktober 2005 av Alucard_21 Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvordan får man cooldown count til å vise sekunder også på spells som har mer enn ett minutt igjen på cd? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 hvor ofte blir ui oppdatert på cursed gaming? kan ikke finne noen ny versjon av auctioneer eller pet-feeder der. added dato er jo lenge siden. eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Auctioneer har ikke blitt oppdatert enda ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Finnes det en autoloot addon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå