Bob Sacamano Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Finnes det en addon som gjør det mulig å flytte på chatten, istedenfor at den må være låst fast en plass? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Høyreklikk på den firkanten med channelnavnet og velg Unlock så skal det gå. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 wtb parrot 2.0 : < Parrot, er ikke det combattext? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 jo, og er faktisk en av de addonene jeg liker best Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvordan er den i forhold til SCT? Mere oversiktelig? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Etter min mening, ja men som det kjente ordtaket i denne tråden; smaken er som baken, delt i to. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hm, må testes. http://www.curse.com/downloads/details/3815/ Virker litt utdatert? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Derfor jeg gleder meg til 2.0 kommer however så finner du en som er mer oppdatert på files.wowace.com men den har noen bugs enda den og, viser ikke damage/healing/damagetaken osv enda :< Endret 6. april 2008 av Rostad Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Lol, er det en seriøs addon? Leste noe om at det kommer opp noe Monty Python ting når du dør eller noe slikt? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Drevet å fiksa på det en liten stund nå. Er ganske fornøyd, men ikke veldig. Tips til forbedringer? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Den blir _jævlig_ bra om du flytter buffbars til høyrehjørnet med Gloss skin, samme med unitframes! Edit: Og ABF chatfont eller SCT Engima. Og castbars er ikke veldig nødvendig på unitframes, skaff deg heller Quartz. Endret 6. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Mitt tips må være smooth skin i stedet for gloss som moonshield forslår her, få barene ned så det ikke blir en stooooort tomrom der, også buffbaren til growupwards eller plasseres en annen plass siden den kommer over chaten når du får mange buffs. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Om det er smooth eller gloss er vel mere en smakssak. Men jeg foreslår gloss. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Takker for svar.. Skal finne en måte å få baren ned på i morgen. Tenkte å ha raid frames der, men fant ut at jeg ikke behøver det siden jeg bare skal PvP'e fremover. Har Quartz, men har glemt å skru av castbaren på UF Og hvordan får jeg en slik gradient-ramme lignende sak på chatten? Endret 6. april 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det fikser du via Eepanels, bør stå rett fram når du åpner optionsframen om du vil ha gradient eller ikke. Horizontal eller vertical, tror jeg. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Skjul fubar-bakgrunnen og fubar plugins som du ikke trenger, slik som cycircled, aguf etc. Configs får du lett tilgang til med commands. Skjul buff anchor. Skjul world map knappen. Skjul Rock config knappen. Mekk en combatlog på den andre siden, slik som chatten, og plasser minimappet inni det. Flytt actionbaren ned. Bytt den horrible unitframe og buff teksturen. Smooth, gloss og flat er alle pene alternativer. Imo. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen som har fått SimpleCombatLog til å funke med 2.4? Den vil ikke funke hos meg, jeg har den installert og alt, men den vil bare ikke overwrite blizzard sin crappye. :/ Help. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen som vet hvilken addon som viser nedtelling på buff og diverse på targeted spiller? Kommer ikke på hva den heter og har letet og letet men blir bare mer og mer frustrert. Så genial i arena og bgs Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Natur enemy cast bar kan vel hvertfall gjøre det. Menn jeg får den ikke til å fungere ordentlig i 2.4. Kommer sikkert en update snart. Føler meg ganske gimpa uten:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå