Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den blir _jævlig_ bra om du flytter buffbars til høyrehjørnet med Gloss skin, samme med unitframes! :thumbs:

Edit: Og ABF chatfont eller SCT Engima. Og castbars er ikke veldig nødvendig på unitframes, skaff deg heller Quartz.

:D

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Mitt tips må være smooth skin i stedet for gloss som moonshield forslår her, få barene ned så det ikke blir en stooooort tomrom der, også buffbaren til growupwards eller plasseres en annen plass siden den kommer over chaten når du får mange buffs.

Lenke til kommentar

Takker for svar..

Skal finne en måte å få baren ned på i morgen. Tenkte å ha raid frames der, men fant ut at jeg ikke behøver det siden jeg bare skal PvP'e fremover.

Har Quartz, men har glemt å skru av castbaren på UF :p

Og hvordan får jeg en slik gradient-ramme lignende sak på chatten?

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar

Skjul fubar-bakgrunnen og fubar plugins som du ikke trenger, slik som cycircled, aguf etc. Configs får du lett tilgang til med commands.

Skjul buff anchor.

Skjul world map knappen.

Skjul Rock config knappen.

Mekk en combatlog på den andre siden, slik som chatten, og plasser minimappet inni det.

Flytt actionbaren ned.

Bytt den horrible unitframe og buff teksturen. Smooth, gloss og flat er alle pene alternativer.

Imo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Noen som vet hvilken addon som viser nedtelling på buff og diverse på targeted spiller?

Kommer ikke på hva den heter og har letet og letet men blir bare mer og mer frustrert.

Så genial i arena og bgs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...