Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På den nye Omen versjonen (67718), kommer det en skjærende lyd hver gang man har 30% igjen til å få aggro. Det irriterer meg så GRENSELØST, hver gang jeg raider hører jeg på musikk/ og bruker Ventrilo. Plutselig kommer den ekle lyden, selv på trashmobs som har 20% igjen av sin HP.

"It's very useful!" sier folk. Jada, greit nok, men jeg pleier omtrent aldri å få aggro, i såfall kun på trashmobs.

Noen som vet hvordan jeg skrur spetakkelet av? :)

Takk.

Lenke til kommentar

Fjern border på minimap.

Fikse alle skills mere sammen, bruk Bartender3 for bar addon.

Virker ikke som om du bruker Quartz (castbar addon), bruk den. Den som hører til Pitbull er dårlig og uoversiktelig.

Nytt skin på pitbull, og pakk de mere sammen.

Scale ned det meste, spesielt Fubar/Titanbar.

Øv deg på å ha ting minimalistisk, det er mye bedre, får med deg mye mer. _Spesielt_ hvis du skal pvp'e. Anbefaler også Natur Enemy Casting Bar, ufattelig fin addon, virker komplisert i begynnelsen men ufattelig bra. :)

Skaff deg Prat, hvis du ikke har den. Ny font i chat, ABF er å anbefale.

Target's target trenger ikke å være så enorm, fjern buffs på den.

Skaff deg Buffalo2, nydelig buff-frames.

Symmetri er alltid fantastisk. :)

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Swoops

Ok, takk. Har brukt Bongos 3 fram til nå. Burde jeg rett og slett bare starte helt på nytt med UI'et?

Har prat btw.

Du nevner mange addons som jeg ikke har?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Da laster du de ned. ^.^ SCT funker ikke for meg lenger, ser ikke dmg jeg tar. Bruker ikke SCTD, fordi jeg syntes Blizz sin vanlige er mere oversiktelig, istedenfor å ha masse tekst flytende rundt mitt på skjermen.

Jonas: Det du kan gjøre er å gå i Show Off tråden og hente inspirasjon fra et UI du liker der, stort sett så er det bra UI's der som er cleane. :)

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Fy skamme seg Kn0xville... Du er klar over at leeching kan føre til ban? Er vel ikkje lenge til du startar ein tråd som heiter: "Kva er konsekvansene for leeching"?

For å svare: Nei, eg veit ikkje om nokon slik addon...

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...