Ajaco Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Minimappen er jeg litt usikker på, men det er en addon som heter SimpleMinimap som også er firkantet, hvis det er det du så etter. Chatten er Prat og unitframes er Pitbull =) Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det vet jeg, tenkte mer på Lib'sa jeg må beholde. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er utenfor min erfaring tror jeg Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 På den nye Omen versjonen (67718), kommer det en skjærende lyd hver gang man har 30% igjen til å få aggro. Det irriterer meg så GRENSELØST, hver gang jeg raider hører jeg på musikk/ og bruker Ventrilo. Plutselig kommer den ekle lyden, selv på trashmobs som har 20% igjen av sin HP. "It's very useful!" sier folk. Jada, greit nok, men jeg pleier omtrent aldri å få aggro, i såfall kun på trashmobs. Noen som vet hvordan jeg skrur spetakkelet av? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har prøvd å lage et nytt UI.. Får det ikke helt til.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Fjern border på minimap. Fikse alle skills mere sammen, bruk Bartender3 for bar addon. Virker ikke som om du bruker Quartz (castbar addon), bruk den. Den som hører til Pitbull er dårlig og uoversiktelig. Nytt skin på pitbull, og pakk de mere sammen. Scale ned det meste, spesielt Fubar/Titanbar. Øv deg på å ha ting minimalistisk, det er mye bedre, får med deg mye mer. _Spesielt_ hvis du skal pvp'e. Anbefaler også Natur Enemy Casting Bar, ufattelig fin addon, virker komplisert i begynnelsen men ufattelig bra. Skaff deg Prat, hvis du ikke har den. Ny font i chat, ABF er å anbefale. Target's target trenger ikke å være så enorm, fjern buffs på den. Skaff deg Buffalo2, nydelig buff-frames. Symmetri er alltid fantastisk. Endret 5. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det flere som har problemer med å få SCT til å fungere? Har lastet ned siste versjon kompatibel med 2.4 men får kun messenge og dmg recived til å fungere, ingen flytende tekst for dmg jeg gir, eller crittene mine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Swoops Ok, takk. Har brukt Bongos 3 fram til nå. Burde jeg rett og slett bare starte helt på nytt med UI'et? Har prat btw. Du nevner mange addons som jeg ikke har? Endret 5. april 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Da laster du de ned. ^.^ SCT funker ikke for meg lenger, ser ikke dmg jeg tar. Bruker ikke SCTD, fordi jeg syntes Blizz sin vanlige er mere oversiktelig, istedenfor å ha masse tekst flytende rundt mitt på skjermen. Jonas: Det du kan gjøre er å gå i Show Off tråden og hente inspirasjon fra et UI du liker der, stort sett så er det bra UI's der som er cleane. Endret 6. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen som vet om det finnes en addon som har en "timer"/stoppeklokke eller noe lignende, som viser hvor lenge det er til man blir AFK? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Fy skamme seg Kn0xville... Du er klar over at leeching kan føre til ban? Er vel ikkje lenge til du startar ein tråd som heiter: "Kva er konsekvansene for leeching"? For å svare: Nei, eg veit ikkje om nokon slik addon... Endret 6. april 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hadde det engang i tia. For sånn lenge sia. Det er 5 min da. Bruk klokka : p Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva heter den raid ui-en som viser nedover farger på klassene som er helse med navnene ved siden av? Jeg trodde det var simpleraid, men fant ikke noe. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen som vet om noen fine UI pakker til 2.4? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen som vet om noen fine UI pakker til 2.4? http://www.wowinterface.com/downloads/info...sUIv8.html#info Funker like bra for 2.4 Finnes i 2 oppløsninger: 1680x1050 1280x1024 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hurra! HAL for 1280x1024. Trodde ikke den fantes for den oppløsningen, da blir det å bytte ut Photek asap tror jeg. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Men i 1280x1024-utgaven er det bare en WTF mappe..? EDIT: Nvm, skjønte det nå Endret 6. april 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Gleder meg til Hal's ui v 9. Den blir sikkert dritbra Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Ble en del error messages, ja.. Synes det var mye unødvendige addons og. Hmm.. Moonshield, finnes det photek for 2.4? Har ikke funnet det Endret 6. april 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå