Ocularis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg gidder ikke teste den da jeg leste at ikonet gjelder for targets også. Det var bare et lite ikon på dem i gruppa jeg kunne tenke meg å ha. Blizzard burde kanskje vurdere å lage en slik options (av/på). Etter en liten titt på addonen fant jeg ut at det er options i classicons, som gjør at man kan slå av target ikonene.. /ci target off Kan ikke si om den funker på 2.4.0 da jeg ikke har spilletid, men det er jo bare å prøve. Endret 2. april 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kan ikke si om den funker på 2.4.0 da jeg ikke har spilletid, men det er jo bare å prøve. Testet og den funker Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som vet hva den addonen som gjør at quest-vinduet blir lenger? Altså at man kan se fler quest fordi det plass til fler? Huff, dårlig formulert, men jeg er sliten. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bayi's Extended Questlog Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvordan kan jeg få ett skin til Violation som gjør den helt lik som den nye Omen? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har faktisk ikke måtte bytte ut _noen_ som helst addons etter patch. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har faktisk ikke måtte bytte ut _noen_ som helst addons etter patch. What he said =) Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Noen andre som har store problemer med å bytte layout på Pitbull? :s Noen som vet hvordan jeg får brukt de fontene jeg legger til i SharedMedia? Endret 2. april 2008 av Guka Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hadde også problemer med å finne ut hvordan bytte Layout, nå kan jeg det. Var det spørsmålet ditt? ^^, Hvordan bytte layout? Og de fontene bør komme automatisk opp når du skal velge font noen plass. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er det bare Chronometer som trenger update eller må jeg se etter en ny addon for hunter trap? Den viser lengre tid enn trappen varer mens en mob er i den. Jeg er MM spec. Er Classtimer bedre på dette? Har ikke prøvd den (ennå). Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vet hvilken addon hunteren i denne videoen bruker? Cooldowns kommer opp som store ikoner midt på skjermen når de er klare, veldig kjekt da. clicky Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vet hvordan jeg får brukt de fontene jeg legger til i SharedMedia? Det vil ikke fungere. Noen som vet hvordan jeg får lagt til fonts så jeg kan VELGE å bruke de på chat-frames? Begynner å bli kraftig irritert nå! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Åpne SharedMediaLib mappen i Addons mappen, bør være valg for fonts der. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Siden NECB ikke funker lenger, er det noen som har forslag til en god erstatter? I grunn ikke enemycastbaren jeg er interessert i, men mer durations på spells, hot og buffs osv.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 NECB funker hos meg tror jeg... :S Har ikke fått noe errors. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det noen andre auctioneer ikke funker for? Får ikke scanna ordentlig. Stopper opp på siste itemet og såavbryter den. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lastet ned denne UI'en igår, selvom jeg bare vil ha UF, Minimap og Chat. Problemet er at PC-en min ikke tåler det, UI'en er for stor og inneholder alt for mye for at jeg skal klare å kjøre det og fortsatt klare å spille, så jeg lurte på om noen kunne fortalt meg hvilke av disse addonene jeg må beholde for å ha UF's, Minimap og Chaten. Vet det kan bli litt mye jobb og fortelle alle, men er utrolig takknemlig om noen hadde orket. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå