Rostad Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 bare meg eller fungerer ikke parrot lengre? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Får ikke NECB til å funke etter 2.4! Er det jeg som er tilbakestående, eller er den bugga:P Noen som isåfall vet om en god erstatning? Heller ikke fått den til, kvitta meg med hele greia... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Noen som bruker cellular addon for whisper? Og som vet hvoran man for vekk lyden som kommer når man får en whisper? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hva gjør den addonen? Popper opp vinduer for hver person man sender et whisper til.. Instant messaging i wow omtrent. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Finnes det en addon som legger et lite ikon på Blizzards frame for hvilken class dem er i groups? Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 bare meg eller fungerer ikke parrot lengre? Nope, Parrot 1.0 er død. MSBT eller sct+sctd er vel veien å gå. Selv er jeg tilbake til sct+d og jeg gleder meg som en unge til parrot 2 kommer. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Finnes det en addon som legger et lite ikon på Blizzards frame for hvilken class dem er i groups? Har noen testet om http://wow.curse.com/downloads/details/5138 virker for 2.4 patch? Lenke til kommentar
ffflax Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hei er ny på wow, kurer på et enkelt spørsmål, hvordan snakker jeg i 1.genral chat eller trade chat, skjønte ikke jeg, prøve å skrike /help, men ble ikke noe klokere av det:) takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 /1 = general /2 = Trade /3 = Defence osv. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skriv "/1" i chatten, og trykk space, og ikke enter. Deretter kan du skrive meldingen din. Når du er ferdig, trykk enter, så ser du den i general-channel. Lenke til kommentar
ffflax Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 da vet jeg det:) takk for svar:) ville nesten ikke spørre noen der inne når jeg var der i går, lol ville ikke virke enda mer noob en jeg er:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ingen spørsmål er dumme Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Litt feilpost med tanke på at dette er UI tråd, men det er vel ingen som bryr seg. ^.^ Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Finnes det en addon som legger et lite ikon på Blizzards frame for hvilken class dem er i groups? Har noen testet om http://wow.curse.com/downloads/details/5138 virker for 2.4 patch? Dette lurer jeg også på...! Noen som vet om det funker? Kan jeg ødelegge noe hvis jeg prøver og den er "for gammel"? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kan aldri ødelegge noe, funker den ikke og det klusser seg, da sletter du den bare og voila, alt er fint. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som vet hvordan jeg slår av lyden i Omen2? Jeg tror jeg blir gal snart. Lenke til kommentar
nih Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 da vet jeg det:) takk for svar:) ville nesten ikke spørre noen der inne når jeg var der i går, lol ville ikke virke enda mer noob en jeg er:) Heller at du spør 'dumme' spørsmål enn at du gjør dumme ting ;> Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Finnes det en addon som legger et lite ikon på Blizzards frame for hvilken class dem er i groups? Har noen testet om http://wow.curse.com/downloads/details/5138 virker for 2.4 patch? Dette lurer jeg også på...! Noen som vet om det funker? Kan jeg ødelegge noe hvis jeg prøver og den er "for gammel"? Jeg gidder ikke teste den da jeg leste at ikonet gjelder for targets også. Det var bare et lite ikon på dem i gruppa jeg kunne tenke meg å ha. Blizzard burde kanskje vurdere å lage en slik options (av/på). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå