Oxygen 07-12 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det noen som får den nye Omen til å virke? Jeg har bare prøvd med pet dog. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skal raide i dag. Kan gi deg ett svar da. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 noen som vet om en addon for healere som viser eks. de 5 med minst live i raidet? så man lett kan se hvem som har minst liv? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Omen oppdatert for 1 minutt siden. Skal teste snart. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Flere som har problemer med at SimpleCombatlog ikke vil loade? dvs, den loader, men får bare frem standard combatlog, som forresten suger. Bruker siste versjon fra wowace. Updated for 21 timer siden. Fjerna simplecombatlog.lua og lua.bak fra WTF\savedvariables før jeg oppdaterte, samt sletta folders fra interface\addons. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen som har erfaring med den AddOnen her? laveUI Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har ikke prøvd det selv, men mener et par på forumet gjorde det. Etter det jeg husker var det ikke positive tilbakemeldinger. Uansett så er ikke UI du spør om oppdattert til patch 2.4, og vil nok ikke fungere skikkelig. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ok Takk for svar Noen som har forslag til noe lignende UI som funker bra? Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg trenger hjelp til og aktivere designs (Layouts) jeg har Importert fra andres koder :S kunne noen hjulpet meg der? Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne en pitbull unitframe profil? Jeg gidder ikke konfe den helt selv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Er Bongos2 den nyeste versionen? Finner ikke 3'ern. EDIT: Den lå under bongos2 EDIT2: Hva heter den nye eePanels? Endret 29. mars 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har en snodig bug etter 2.4. Kommer opp under i hver eneste quest(Se bildet) Har også et problem med at jeg må skru på cobat text hver gang jeg logger på.. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noen som vet om en bra Dottimer? Bruker Darkcandy nå og liker den ikke noe særlig. Hadde vært fint om jeg kunne fått en link med et bilde, ganske så rotete å lete frem på diverse sider hvor det ikke er bilde og hvilken patch update den tilhører. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er Bongos2 den nyeste versionen? Finner ikke 3'ern. EDIT: Den lå under bongos2 EDIT2: Hva heter den nye eePanels? Bongos3 er den siste versjonen, du kan laste ned den nyeste betaen her. Den nye versjonen av eePanels heter KgPanels. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Får ikke NECB til å funke etter 2.4! Er det jeg som er tilbakestående, eller er den bugga:P Noen som isåfall vet om en god erstatning? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Noen som vet om en bra Dottimer? Bruker Darkcandy nå og liker den ikke noe særlig. Hadde vært fint om jeg kunne fått en link med et bilde, ganske så rotete å lete frem på diverse sider hvor det ikke er bilde og hvilken patch update den tilhører. Har ikke link, dessverre, men selv bruker jeg DoTimer. Den funker bra for meg. Enkelt å announce når trappen, sheepen, whatever går ut etc. Funker fint etter 2.4 hos meg! Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Takker, for vel sjekke den ut da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er Bongos2 den nyeste versionen? Finner ikke 3'ern. EDIT: Den lå under bongos2 EDIT2: Hva heter den nye eePanels? Bongos3 er den siste versjonen, du kan laste ned den nyeste betaen her. Den nye versjonen av eePanels heter KgPanels. Takk Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har lenge brukt dpsFu for å se min dps under en encounter, måler i motsetning til recount dps fra du entrer combat til man går ut av combat igjen. Noen som har en slik simpel addon som kun viser et lite tal hvor man kan se dpsen sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå