Matsemann Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Beklager, så ikke innlegget til Ajaco, hadde samme vinduet oppe en stund. Jeg skjønner hva du mener, og det virker ganske smart. Men baren skal være såpass liten at det er lite behov for det. Men takk for forslaget. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen andre som har syke problemer med eePanels2? Prøvd i lengre tid å få oppgradert fra eePanels til eePanels2, men den bugger hver gang, og tvinger meg til å bytte tilbake. Greia er at når jeg legger til (og prøver å bruke eP2) så kan jeg lage et nytt panel, men kan ikke bytte NOE gjennom settings, eller høyre klikke på framen for å få dropdown meny. Den er helt mongo hver gang jeg prøver. Noen som vet hva som kan gjøre dette? PS: Er ikke bare ved én anledning (eller én versjon) har prøvd gang på gang etter den har blitt oppdatert, men fortsatt samme problemet. Dog, var ikke sånn når jeg lastet ned Caith UI, da kunne jeg fikle rundt, helt til jeg resatte settings, da klikka det for den. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det problemet med eepanels 2 fikk jeg også når jeg skulle fikse addonen for en kamerat. Kunne ikke bytte tekstur og slikt. Har selv eepanels 2 på min PC, og der funker det fint. Lenke til kommentar
Crypton88 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har et lite problem... Jeg hadde en sykt bra addon som ikke bare viste meg Cooldowns på alle abilities, men som samtidig viste meg hvor mange av hver spell jeg kunne bruke før jeg var tom for mana/rage/energy. Så reformaterte jeg, og mista alt uten å være smart nok til å huske å skrive ned hva den het, og så finner jeg den ikke igjen på curse... noen som kan hjelpe meg med link/navn på addon'en?? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nye autobar config plager meg litt! Lager no custom buttons for vanlig Health potions, tempest keep potions, pvp potions og health stones. Sånn at man har alt i samme slot, med 1 keybinding. Men får ikke binde key til custom buttons. Bare predefinerte kategorier sånn som potion cooldown: health osv. Så da må jeg ha 4 forskjellige keybindings avhengig av hvilken potion jeg vil bruke. Litt vel knotete og unødvendig! Dette var i hvert fall mulig å gjøre før, med gamle autobar. Har jeg oversett no greier i config? btw, prøvde å lage custom category også, men keybinds funka ikke da heller. Savner gamle config menu Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvilke Bar mods er det som er best nå for tiden? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Har sett mange i det siste som har chat-frames uten [ og ] rundt f.eks navn, /1, /2 osv. Hvordan får jeg til det? Er det med Prat? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Prat, eller lowmem addons som oChat, pChat, mumble etc. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hva heter addonet som viser spells som akkurat har resat sin cooldown? De spretter liksom opp midt på skjermen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) OmiCC? Men det er scrolling text også.. Da kommer det f.eks. "Shadow word: death is ready!" EDIT: Bilde EDIT2: Link til kun cooldown her. Endret 17. mars 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hva heter addonet som viser spells som akkurat har resat sin cooldown? De spretter liksom opp midt på skjermen. Jim's Cooldown Pulse. Funker eksellent. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Finnes det noen AddOn som gjør sånn at man ser alle buff'sa folk har på seg når man er i party? Altså sånn at det er akkurat som det originalt ser ut, uten noen AddOn's, men at man kan se dette uten å måtte holde over eller trykke på de. Hvis dere skjøner hva jeg mener... Finnes det? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Følger vel med unitframes? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ag_unitfames og Pitbull, søk på Curse.com. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Men på de der blir jo hele utseende anderledes! Jeg vil at det skal være sånn som det originalt er, bare at man kan se buff'sa uten å holde over eller trykke på de...! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er det Recount som viser hvor mye % av damagen din hver av spellsa du bruker utgjør? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Recount er nok det damagemeter med mest detaljer ja. Nesten en wws klient i minjatyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Og da ble lille Jonas redd: Jeg ga ut addonsa mine til en venn.. I natt mista han 50gold, og jeg mista 20gold. Jeg sto heller ikke ved AH Lengre.. Begge har prøvd å skifte passord, men til ingen nytte. Kan dette ligge i addonsa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå