Poseboen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Prøv Hal's UI som ligger på den siden Ashvan posta. Bare sorter etter ranking så skal den være en av de øverste. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) ok... jeg så noe jeg likte i en video. En countdown på dots/spells some tellet ned på actionbar-button. (f.eks Agony button vil telle ned fra 18 sec til 0 når dot er kastet) Og jeg har ikke klart å finne ut hva det er for en addon, noen som vet? Og i en annen video så jeg noe som viser heals på deg selv og damage på target i 2 kolonner i en rute. Vært fint med en link dersom noen kjenner igjen dette. Endret 29. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 ok... jeg så noe jeg likte i en video. En countdown på dots/spells some tellet ned på actionbar-button. (f.eks Agony button vil telle ned fra 18 sec til 0 når dot er kastet) Og jeg har ikke klart å finne ut hva det er for en addon, noen som vet? Den hørtes ikke dum ut, fint hvis noen hadde vist hva den het Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 ok... jeg så noe jeg likte i en video. En countdown på dots/spells some tellet ned på actionbar-button. (f.eks Agony button vil telle ned fra 18 sec til 0 når dot er kastet) Og jeg har ikke klart å finne ut hva det er for en addon, noen som vet? Og i en annen video så jeg noe som viser heals på deg selv og damage på target i 2 kolonner i en rute. Vært fint med en link dersom noen kjenner igjen dette. Link til videoen? Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 ok... jeg så noe jeg likte i en video. En countdown på dots/spells some tellet ned på actionbar-button. (f.eks Agony button vil telle ned fra 18 sec til 0 når dot er kastet) Og jeg har ikke klart å finne ut hva det er for en addon, noen som vet? Og i en annen video så jeg noe som viser heals på deg selv og damage på target i 2 kolonner i en rute. Vært fint med en link dersom noen kjenner igjen dette. Link til videoen? I wish.. den lå på Stage6.com og den stenger, så umulig å finne/linke Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) EDIT: Kan noen fortelle meg om noen gode levling addons (Hørt noe om Light-ett-eller-annet). Gjerne oppgi navn og fortelle kort om hva hver enkelt gjør. :> Takk. Endret 29. februar 2008 av Guka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Her finner du mange addons. Ville anbefalt Lighthead og Questhelper for å nevne to Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Lighthead - Viser mer detaljert informasjon om alle quests du har. I tillegg lar den deg lese kommentarene som ligger under hvert enkelt quest på wowhead. Slik får du all informasjon du trenger. TomTom - En map-addon av samme fyr. Kan brukes med andre map-addons. Den markerer posisjoner for drops, NPCs osv. på kartet fra Lighthead. De to er en god kombo. Jeg bruker også "Bayi's Extended Questlog", men den hjelper ikke på selve questingen. Den gir meg bare et større quest-vindu samt mulighet for å sette opp quest-tracker som jeg vil. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 En bagaddon, som organiserer inventoryen? anyone? Trur ikkje eg skal vere så altfor kresen på ting og tang. Lett å konfigurere er vel kanskje det einaste ^^ Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 EDIT: Kan noen fortelle meg om noen gode levling addons (Hørt noe om Light-ett-eller-annet). Gjerne oppgi navn og fortelle kort om hva hver enkelt gjør. :> Takk. Carbonite quest Gir deg en pil hvor du skal gå for å complete nærmeste quest. Adder også alle quest objectives på minimappet og har en rekke andre dubeditter. Lenke til kommentar
Saivak Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Så exploid posta på WoW screenshots forumet og la merke til "status" tingen. Dvs den som viser fps, klokka, ms.. etc. Noen som har aning hva den heter? Sendte PM til exploid men han logget av forumet Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 SLTimex heter den. Klarer ikke å sende pm's av en eller annen grunn. Sendte 2 stk men ingen kom i sendt PM's Hva het du i gief epix btw? Og class Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noe med sendt PM har klikka.. De blir sendt Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Finnes det Feign Death addon som sier i fra når det blir resisted? Driver og levler og skriften er så liten og nesten ikke merkbar i kampens hete. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tok et tilfeldig bilde fra Curse her: Noen som vet hva som gir bakgrunnen på chat-logg osv.? Synes det er synd å gjemme alt bak en svart bakgrunn, men vil gjerne ha en liten en på en ny UI jeg lager. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Du har også en addon som heter CT_viewport els. Denne gjør at du kan justere hvor stor del av skjermen som skal synes. Altså, har du et sånt panel kan du velge at det ikke skal være noe skjer bak den, men heller widescreen over. Var litt dårlig forklart, kan prøve å vise bilde istedet: Der har han viewport på den ene siden. Og der har vi hva jeg mener, der ser du at han har forminsker skjermen, slik at litt av skjermen er svart, men han får med seg alt fortsatt. Men er nok EEpanels btw, det panelet på screenshotet du viste. Endret 7. mars 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noe slikt jeg lette etter, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå