endtrax Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Finnes det addon som viser hvor mye ting er verd hos vendor?Greit å ha når man levler. Er der noen quest addons som er bedre enn blizzards shift+click quests? ColaLight viser verdien av items. Den kan lastes ned fra wowace.com/files eller fra den linken: http://files.wowace.com/ColaLight/ColaLight-r52176.4.zip Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Den var helt aldeles ypperlig. Takk! :!: Endret 24. februar 2008 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Okei, jeg skal skaffe ny ui.. igjen. Denne gangen vil jeg ha noe som er brukbart i mer en 2 uker, før jeg klikker og blir lei av ufunksjonel drit. Noen som har en ganske clean (ikke overdrevet minimalistisk, men fin og ren), men samtidig funksjonabel og en god del action buttons (alle trenger ikke være snylige hele tiden). Uien skal være designet til pvp, så den må ha focus, proximo, NECB (helst), cooldown timer etc. Noen som vet om en slik ui? Som er både genial til pvp, uten masse bugs _og_ ser bra ut? EDIT: Bruker 1280x1024 Endret 26. februar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Okei, jeg skal skaffe ny ui.. igjen. Denne gangen vil jeg ha noe som er brukbart i mer en 2 uker, før jeg klikker og blir lei av ufunksjonel drit. Noen som har en ganske clean (ikke overdrevet minimalistisk, men fin og ren), men samtidig funksjonabel og en god del action buttons (alle trenger ikke være snylige hele tiden). Uien skal være designet til pvp, så den må ha focus, proximo, NECB (helst), cooldown timer etc. Noen som vet om en slik ui? Som er både genial til pvp, uten masse bugs _og_ ser bra ut? EDIT: Bruker 1280x1024 Jeg har noen addons jeg synes er grei i PvP PowerAura - Her kan du konfigurer det slik at hvis du har lite helse/mana, procc og slik vil komme som en animasjon eller lignende på skjermen. Hourglass(Er ikke helt sikker på om det er rett navn) - Men den viser alle dine cooldowns iform av bars på skjermen, kan enkelt plasseres hvor som helst på skjermen. SpellBinder - Navne på addons sier vel kanskje det meste at nå har du mulighet å binde så og si vær eneste spell/proffesion til keys, som i seg selv vil hjelpe hvis du vil ha vekk litt knapper og slikt på skjermen. TrinketBar - Her kan du binde bruk at trinkets og slik til en key. Hadde jeg vært hjemme skulle jeg ha linket til alle addons men kan dessverre ikke det fra jobben :/ Vet om flere men kommer ikke på navnene på de addon. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Okei, jeg skal skaffe ny ui.. igjen. Denne gangen vil jeg ha noe som er brukbart i mer en 2 uker, før jeg klikker og blir lei av ufunksjonel drit. Noen som har en ganske clean (ikke overdrevet minimalistisk, men fin og ren), men samtidig funksjonabel og en god del action buttons (alle trenger ikke være snylige hele tiden). Uien skal være designet til pvp, så den må ha focus, proximo, NECB (helst), cooldown timer etc. Noen som vet om en slik ui? Som er både genial til pvp, uten masse bugs _og_ ser bra ut? EDIT: Bruker 1280x1024 Kan du ikke bare laste ned en UI pakke du synes er fin? (Tapestry/Caith/whatever) og legge til de 3-4 addonene du krever at den har selv? Er ærlig talt ikke så utrolig mye jobb. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Problemet er at jeg ikke vet om så mange ui designere. Caith har jeg brukt litt, kvittet meg med den etter 2 dager, full av skitbugs, og dårlig til 1280x1024 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Her har du 347 forskjellige UI å teste ut. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Her har du 347 forskjellige UI å teste ut. lal. UI pakka mi er der enda gitt xD pretbc ftw ^^ Powerpriest Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hva heter den addonen som samler opp alle andre addoner til en simpel button på minimapet? En button som ligner en skrue av noe slag? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 AddonPreferences? Noe i den duren tror jeg Men uansett, jeg hadde likt om noen visste om en addon som viser hvilke skills jeg har _klare_ til å bruke? Hadde vært kjekt som rogue. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som har forslag til hvilken font jeg kan bruke i chat? Haster litt! Den må være klar og fin, ikke den vanlige. Mistet ABF (eller hva den heter). Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Aerial, Tahoma, Calibri eller Cambria. De to siste er de fontene jeg bruker når jeg skriver dokumenter, og er standard i Office 2007. Ganske behagelige. Om det går an å bruke hvilke som helst fonter vet jeg ikke, så slang bare ut noen tips. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Futura Medium BT synes jeg er fin, bruker den selv til chat(screenshot i show off tråden). Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hjertelig takk, TomFu. Det ble Futura Medium BT. :> Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Her har du 347 forskjellige UI å teste ut. wtf. ^^ Her har du 347 forskjellige UI å teste ut. lal. UI pakka mi er der enda gitt xD pretbc ftw ^^ Powerpriest Den var stygg Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hva mener du med wtf? Ajaco trengte tips til et UI han fikk et utvalg å se på. Smaken er som kjent delt som baken. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvis du tat en titt i Showoff tråden kan du se det nye uiet mitt Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Her har du 347 forskjellige UI å teste ut. Ganske mange bra der. Bruker selv en derfra nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hmm... Prøvde å fikse dette. Funka ikke i det hele tatt.. Noen som har et godt UI (Småferdig) for en shadowpriest i lvl 51? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå