Poseboen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken add on er det som gjør at questloggen er delt opp i to vinduer en hvor infoen står og en med questene sånn at man b.l.a kan se age fler quester om agngen. Info kommer på høyre side når man trykker på en quest. Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Høres ut som LightHeaded. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Tror du mener DoubleWide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Lighthead tror jeg.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 LightHeaded viser ikke quest info på høyre side, men kommentarer fra WoWhead. Ganske så sikker på at DoubleWide er den han leter etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Den viser da mye info om questet den.. XP - hvor det starter og hvor det slutter.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 LightHeaded viser ikke quest info på høyre side, men kommentarer fra WoWhead. Ganske så sikker på at DoubleWide er den han leter etter. Det var den ja, takker Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noen som vet hvilken addon som gjør slik at f.eks Questloggen blir lengre? Altså, vinduet der man blar igjennom questene blir lenger så man kan se mer enn 3-4 quest omgangen. Hadde det før, men husker ikke hva den heter. Lenke til kommentar
jensens Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noen som vet hva denne addonen heter? Den som viser hvor mye damage targeten hans tar i det bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Trodde det var standard, jeg? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) EDIT: Leste feil, trodde dette var vanlig. Ellers så kan du jo laste ned noe som xperl, så kommer det med den tenker jeg. Men ta en titt på interface options, tror det skal være standard. Endret 17. februar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Mobhealth Prøv den du. Den viser estimated health på mobs. Endret 17. februar 2008 av SprEA Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Mobhealth Prøv den du. Den viser estimated health på mobs. Er ikke det han leter etter. Han lurer på ossen man kan se hvor mye skade mobben tar, ved å se i mob portrettet, som vist på bildet han la ved. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ganske sikker på at det er SimpleUnitFrames. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ah selvfølgelig. Kjekt å lese skikkelig noen ganger SimpleUnitFrames har den muligheten ja. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noen som bruker Squeenix og eepanels her? Har problem med at eepanels legger seg over Squeenix. Eepanels står på henholdsvis 0 og 1, mens jeg finner ingen settings på Squeenix. Vet ikke om jeg husker rett her, men hvis du bruker eepanels som ramme så må du stille selve "klossen" til å være transparent for så å velge border color og width på border... Håper det hjalp. Lenke til kommentar
ninkekun Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har den standard ui'en, den som man starter med, men jeg vil ha noe nytt. Jeg vil at istedenfor action barsene så skal det være en firkant alà den https://www.diskusjon.no/index.php?act=attach&type=post&id=210337. Jeg vil også at det er kordinater til map'et. Noen som har en link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg vil ha damage og healingmeter inni spillet.. Ossen addon er det? Finnes det noe bedre enn ag_unitframes? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg vil ha damage og healingmeter inni spillet.. Ossen addon er det? Finnes det noe bedre enn ag_unitframes? Recount. Viser alt, damage done, healing done, overhealing, damage taken, interupts, dispells, dispelled etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå