Lurvefranzen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Bruker den originale add- on'en, med cartographer add-on. Jeg har lyst på en ekstra action bar, gjerne noe i denne stilen. Noen som har nen linker og ideer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det der skrur du på inne i spillet.. Interface options? Ellerså kan du også ha fubar Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei jeg har en lite problem med eepanels2. Jeg klarer ikke å "låse" det altså hver gang jeg drar musa over området som eepanels er på så kommer det den muligheten at jeg kan flytte panelet rundt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen andre som har problemer med å skrive i raid? Har Photek UI, og alt annet går fint. Eneste er raidchat fra meg som aldri blir sendt. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Uff, jeg klarer ikke Discord Art i det hele tatt >_< Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvordan fjerner jeg standard visning av buffs? Bruker FuBar, som ligger helt øverst på skjermen med buffs(Buffalo) rett under på høyresiden.. Problemet er at den standard visningen av buffs også vises. Og da som store klumpete ikoner midt oppå FuBar Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Trodde det var noe som addonen skulle fikse? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Trodde det var noe som addonen skulle fikse? Ja jeg også, men nå vises begge deler Klarer ikke finne noe om det i interface eller i options på addonen heller, med mindre jeg har oversett noe.. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Trenger en addon som viser average damage/healing på hotkeyen :>. Har sett den addonen på en del screenshots, men aner ikke hva den heter Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Trenger en addon som viser average damage/healing på hotkeyen :>. Har sett den addonen på en del screenshots, men aner ikke hva den heter DrDamage Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen som bruker Squeenix og eepanels her? Har problem med at eepanels legger seg over Squeenix. Eepanels står på henholdsvis 0 og 1, mens jeg finner ingen settings på Squeenix. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei, Jeg lurer på om noen har et addon som viser hvor mye dmg det er igjen på powershieldet til prestene? Altså mitt i lvl 38 absorber 300 dmg? Men jeg vil ha et skjold som gjør at jeg kan se hvor mye dmg som er tatt / igjen. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei, Jeg lurer på om noen har et addon som viser hvor mye dmg det er igjen på powershieldet til prestene? Altså mitt i lvl 38 absorber 300 dmg? Men jeg vil ha et skjold som gjør at jeg kan se hvor mye dmg som er tatt / igjen. eneste jeg vet om er Denne om den virker lenger vet jeg ikke, er et par år siden jeg testa den og så den ikke på CTmod sia, mulig noen andre har oppdatert den, du får prøve Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvilken Scrolling combat text bruker dere i Ui`en deres? Jeg er på jakt etter en utenom den innebygdei spillet. En som ikke fyller skjermen med alt for mye unyttig informasjon etc... Og er ryddig og fin/oversiktlig. Finnes det e ryddig og grei addon for dette, og som ikke er så komplisert å konfigurere? Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vil også anbefale Mik's SCT. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei, har et lite problem med Bartender3 på roguen, når eg går i stealth så skifter ikke baren . Noen som har peiling og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Høyre klikk og button paging. Legg stealth ting på en bar som er gjemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå