Nutjob Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 prøver meg igjen, noen som har forslag til en bra UI til hunter? ser bra ut, funksjonelt, enkelt osv. Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) prøver meg igjen, noen som har forslag til en bra UI til hunter? ser bra ut, funksjonelt, enkelt osv. Photeck er da alltid ryddig og fin Endret 6. februar 2008 av Embrace Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg kommer til å laste opp min når jeg kommer hjem i dag. Den er ganske så ryddig. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva heter den addonen som er ringet rundt? Lenke til kommentar
Marker Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva heter den addonen som er ringet rundt? Eavesdrop? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Trenger en addon til herb og minning men orker ikke leite i 206 sider så kom med forslag plz Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er ute etter en add0n som samler alle ikonene runst mappet, helst en man kan velge hvem som skal være inne i den og hvem som kan være rundt mappet. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 @Saiyaman: Cartographer er veldig bra. Brukt kun den det siste året. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvordan binder jeg en macro eller spell til en key (f.eks. F1) uten å ha macroen eller spell i en av actionbarene? Noen som vet? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan du ikke. Last ned en actionbar addon. Så tar du bare å skjuler den action baren. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jo visst kan du det, du kan binde til spellbooka, det gjør i alle fall jeg, usikker dog hvilken addon det var igjen. Har i alle fall Bongos, men tror det er en til. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da må du nå hvertfall uansett ha enn addon for å gjøre det. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hvordan får man bundet eePanels til unitframsene, slik som vist på bildet? (Under, med HP og Power) Walk me throught it, please. <3 EDIT: Og hvordan lager man "borders" som de? Får det ikke til uten å lage et evig antall av paneler. Endret 8. februar 2008 av Guka Lenke til kommentar
mfb Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sånn spiller jeg nå. Noen forslag til hvor jeg kan sette spells for optimal ytelse i PVP/arena? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har ingen betydning hvor du setter dem. Bare finn gode key bindings, så er det ett fett. Key bind Q E R T D F G < Z X C shift+1 shift+2 shift+3, shift+4 shift+Q shift+E shift+R osv osv Vær lur når du key binder. Tenk på om spellen trengs å bli spammet av og til? Hvis det er tilfellet, plasser binden et sted hvor du kan spamme og samtidig kontrollere characteren godt. Er det en spell som krever høy reaksjonstid? Velg en knapp nærme. Tenk på slikt. Key bind også knappene på musa, scroll down, scroll up, mousebutton 3 (jeg har scroll høyre og venstre også), mouse button 4, mousebutton 5, 6 og 7. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har nå lett en god stund etter en addon som kan flytte på de to "bg"-framene. Altså den øverst på skjermen som viser f.eks. hvor mange flagg man har i wsg, og den andre framen som viser hvor lenge det er igjen før du har tatt over outposten. Noen som vet om en addon for dette? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Finner ikke en download client for ag UF unit frames'ene, noen som vet hvordan jeg finner disse? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Finner ikke en download client for ag UF unit frames'ene, noen som vet hvordan jeg finner disse? www.wowace.com litt ned til venstre ace updater installer og kos deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå