endtrax Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg leter etter en CD addon som gir et pulserende ikon midt på skjermen av abilities som kommer av CD/buff som renner ut. Mener at Cer bruker den, og Gclol og endel andre, noen som har noe navn til meg? Jeg har til og med en link http://downloads.curse.com/details/2235/ Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Heisann. Jeg har nå brukt Pitbull en god del, og endelig lært meg en del av hvordan å sette det opp å lage (etter min mening) fine frames. Problemet er at versjonen jeg har nå begynner å bli gammel og utdatert, og dermed må jeg laste ned en ny versjon hvorav jeg ikke skjønner noe. Innstillingene er for vanskelige og for innviklede for meg til å forstå noe som helst, så. Noen som vet om det går ann å ha den gode gamle shift-klikk for å få meny på hvilken frame du vil "tukle" med. Sorry for den innviklede teksten, men vet ikke hvordan jeg skal få ordlagt meg. >.< Lenke til kommentar
joxan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei, jeg trenger en ny UI pakke :/ Har prøvd uendelig lenge nå, men får det ikke til sann som de man ser på curse.com eller filmer Noen som har en bra UI pakke ? =) Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Heisann. Jeg har nå brukt Pitbull en god del, og endelig lært meg en del av hvordan å sette det opp å lage (etter min mening) fine frames. Problemet er at versjonen jeg har nå begynner å bli gammel og utdatert, og dermed må jeg laste ned en ny versjon hvorav jeg ikke skjønner noe. Innstillingene er for vanskelige og for innviklede for meg til å forstå noe som helst, så. Noen som vet om det går ann å ha den gode gamle shift-klikk for å få meny på hvilken frame du vil "tukle" med. Sorry for den innviklede teksten, men vet ikke hvordan jeg skal få ordlagt meg. >.< BUMP Hei, jeg trenger en ny UI pakke :/ Har prøvd uendelig lenge nå, men får det ikke til sann som de man ser på curse.com eller filmer Noen som har en bra UI pakke ? =) PhotekUI? Endret 4. februar 2008 av Guka Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har til og med en link http://downloads.curse.com/details/2235/ takker og bukker! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Noen som vet om enn addon som gjør at jeg kan sku ned UI scale enda mere ? Den går jo standar 1-0.64 Jeg vil ha den enda mindre. Noen som vet om noe ? Endret 4. februar 2008 av krattlusker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 -Bongos2 (skillbar, kan flytte de overalt osv osv) Der har du en addon..? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Heisann. Jeg har nå brukt Pitbull en god del, og endelig lært meg en del av hvordan å sette det opp å lage (etter min mening) fine frames. Problemet er at versjonen jeg har nå begynner å bli gammel og utdatert, og dermed må jeg laste ned en ny versjon hvorav jeg ikke skjønner noe. Innstillingene er for vanskelige og for innviklede for meg til å forstå noe som helst, så. Noen som vet om det går ann å ha den gode gamle shift-klikk for å få meny på hvilken frame du vil "tukle" med. Sorry for den innviklede teksten, men vet ikke hvordan jeg skal få ordlagt meg. >.< BUMP Hei, jeg trenger en ny UI pakke :/ Har prøvd uendelig lenge nå, men får det ikke til sann som de man ser på curse.com eller filmer Noen som har en bra UI pakke ? =) PhotekUI? Vet hva du mener, dessverre er det sånn det har blitt med flere av Ace addonsa. addonen som gjør at du får den slitsome menyen heter Rock. og så vidt jeg vet eneste måten og fjerne den på er og avinstalere ace addons som bruker den. det er han som laga pitbull som har laga den så må nok pent nøtt til og lære den. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Så vidt jeg vet er da Niagra også enn slik addon for ace ? Funker fett spørr du meg. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 noen som har en ryddig, tøff og ikke så vanskelig UI til meg som hunter? 70 og marksman btw Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) 1. Lurer på om noen har peil på en addon som sampler alle de irriterende iconene rundt mappet til en knapp, hadde også vært fint om man kunne hatt en eller to utenfor den også 2. Lurer på om noen vet om komanden for Prat2 for å løsne på chat boksen man skriver i så man kan flytte den rundt, slik som det er på Photeck 3. Har også klart å rote bort knappen til ElkBuffBars , noen som vet om en komando for å få den tilbake / få opp options til addonen? Takker for svar! Endret 6. februar 2008 av Embrace Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Halp! Dum dum addon som fulgte med Tapestry UI, som jeg ikke har peiling på hva er. Anyone? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er Warlock og sliter litt i instanser når jeg skal ha DOTs på 3-4 targets å hele tiden renewe disse. Bruker Cooldown addons som sorterer de ut på hvilke fiender jeg har Dots på, det jeg kunne tenke meg var å kunne klikke på navnet på mobben så ble denne target slik at jeg kan hive på nye uten å måtte tabbe meg gjennom mobsene for å lokalisere den jeg må renewe Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Greid å miste min cooldown addon, ser etter en som viser countdown på bars, ikkenoe mer tull. (Helt enkel) Greide å slette den >_> Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Halp! Dum dum addon som fulgte med Tapestry UI, som jeg ikke har peiling på hva er. Anyone? Anyone? Haster litt og er UTROLIG irriterende. :| Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen med fin fin UI til Hunter? Marksman... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Halp! Dum dum addon som fulgte med Tapestry UI, som jeg ikke har peiling på hva er. Anyone? Anyone? Haster litt og er UTROLIG irriterende. :| er jo bare og disable en og en addon du ikke er sikker på hva er så finner du ut av det tilslutt. går mye fortere enn og vente på svar her ^^, Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvordan binder jeg en macro eller spell til en key (f.eks. F1) uten å ha macroen eller spell i en av actionbarene? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Minimalistisk UI, chat-boksene foldes ut etter behov (f.eks. trade-channel boks i byer). Er stadig på jakt etter å forbedre funksjonaliteten enda mer. Addons som er brukt er blant annet Bartender3 og Dreamchat. Jeg leter etter nye unit-frames for å bruke i party, tar gjerne imot tips hvis noen har noe å anbefale. Spiller høyst med 4 andre så jeg trenger ikke noe som er tilpasset til et raid. Endret 6. februar 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå