Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du kan lage egene til legge til i EEpanels, og laste inn i wow. Eventuelt så kan du skaffe en addon som har forskjellige skins til action bars etc. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Flott, jeg prøver det Takker Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kommer ikke på hva addonen heter, men den lar deg sette på forsjkellige skins på actionbarene dine. Prøv og let etter den, det er mye lettere. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja jeg fant ut det samme, driver og leter nå Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Btw, jeg tror du må ha Bartender3 eller Bongos for at den skal virke. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kommer ikke på hva addonen heter, men den lar deg sette på forsjkellige skins på actionbarene dine. Prøv og let etter den, det er mye lettere. CyCircled, kanskje? Ligger på wowace.com/files. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Der kom den! CyCirlced, selvfølgelig. Takk Men det kan være greit for noen å vite om Spamsentry. Dette er en addon som er VELDIG kjekk mot goldsellers. Den ignorerer automatisk alle goldsellers, og lar deg med 2 klikk reporte alle gold sellers som du har blokkert, altså alle gold sellers som ellers ville spammet deg. Etter jeg fikk denne tenker jeg nesten ikke på goldsellers lenger Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Er det en måte å bli kvitt "pilene" fra chat/combatlog? Altså uten å plassere de i hvert sitt hjørne Endret 17. januar 2008 av Xmir Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Last ned prat så er du kvitt pilene. Jeg vet ikke om man kan få fjærnet det i default ui options på Blizzard UI. Har ikke hatt ordinært ui på 2,5 år så husker ikke om det er mulig. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Riktig som Ashvan sier, og det er ikke mulig å fjerne "pilene" ettere mine erfrainger med standardui. Med prat har du klokke på chatten, level på de som snakker til deg, fargen på classen til de som snakker til deg og en link copier i tilleg til mange andre funksjoner. Anbefales Endret 17. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da er jeg nesten ferdig med UIet, må bare fikse litt på bars Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) noen som vet hvordan jeg får vekk de gule tallene på actionbarsene(sånn som de som er markert)? Endret 17. januar 2008 av Andre88no Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) @Andre88no: Se på drdamage addonet. Er nesten sikker på at det er det som legger opp tallene. Uansett er det nyttige tall og ha der for eksempel pvp. Tallene er skaden, eller healing pr spellcast som er et teorycraft verktøy. Faktisk er det veldig nøyaktig også. @Xmir: Godt jobba, det ble jo veldig bra. Endret 17. januar 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 @Andre88no: Se på drdamage addonet. Er nesten sikker på at det er det som legger opp tallene.Uansett er det nyttige tall og ha der for eksempel pvp. Tallene er skaden, eller healing pr spellcast som er et teorycraft verktøy. Faktisk er det veldig nøyaktig også. @Xmir: Godt jobba, det ble jo veldig bra. at det er nyttig er jeg ikke helt enig, trur de fleste vet sånn ca hva spellsa de har gir i dmg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hadde likt å hatt en sånn cooldown måler som teller nedover.. Da hadde jeg alltid visst hvor lenge jeg må vente for å kunne feare med priesten igjen, hvor lenge det er igjen på mindblast osv. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hadde likt å hatt en sånn cooldown måler som teller nedover.. Da hadde jeg alltid visst hvor lenge jeg må vente for å kunne feare med priesten igjen, hvor lenge det er igjen på mindblast osv. OmniCC Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 @Andre88no: Se på drdamage addonet. Er nesten sikker på at det er det som legger opp tallene.Uansett er det nyttige tall og ha der for eksempel pvp. Tallene er skaden, eller healing pr spellcast som er et teorycraft verktøy. Faktisk er det veldig nøyaktig også. @Xmir: Godt jobba, det ble jo veldig bra. at det er nyttig er jeg ikke helt enig, trur de fleste vet sånn ca hva spellsa de har gir i dmg Den regner ut med buffs også. Men er du ikke healer så er det kanskje ikke så viktig. Finner det svært nytting ved healing for å se hvilken rank jeg bør kaste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hadde likt å hatt en sånn cooldown måler som teller nedover.. Da hadde jeg alltid visst hvor lenge jeg må vente for å kunne feare med priesten igjen, hvor lenge det er igjen på mindblast osv. OmniCC Ok. Takk. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er det noen som har en UI- pakke å anbefale? Jeg har brukt Photek i laang tid nå. Men igår klikka det (bakken forsvant under meg -> drastisk lav FPS), så da tenkte jeg at jeg kunne utnytte sjansen til å teste noe nytt? Kjører forresten 1680x1050 Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 jeg lurer på hvilken addon som gjør at du ser hvilke spells som targete ditt bruker som f.eks ice block og som viser hvor mye det er igjen av stun/roots osv... skal vise som bar som går nedover lsm... Takker på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå