Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg kun 1 spm igjen.

 

Når jeg bruker mutilate blir det vist 2 ganger, jeg vil at kun mutilation skal vise damagen. Noen som vet ossen man kan ta av standard mutilate?

 

Screenshot vedlagt.

post-93392-1199394113_thumb.jpg

 

Altså, jeg vil kun ha den hvite teksten (som er addonen, ikke standar mutilate dmg tekst =)

bumper denne.

Lenke til kommentar
Da har jeg kun 1 spm igjen.

 

Når jeg bruker mutilate blir det vist 2 ganger, jeg vil at kun mutilation skal vise damagen. Noen som vet ossen man kan ta av standard mutilate?

 

 

Altså, jeg vil kun ha den hvite teksten (som er addonen, ikke standar mutilate dmg tekst =)

 

EDIT: Photek remix, elfman?

 

EDIT 2: Hvis dere ser på bildet mitt, ser dere de rød error beskjedene øverst på skjermen, over mutilateene. Vet noen ossen man kan fjerne de? Ubeskrivelig irriterende og ha de der 24/7, siden jeg er rogue.

Jeg tror Mikscrollingbattletext fikser det for deg, men det vil si at du må bytte ut SCT helt da.

Endret av Jlona
Lenke til kommentar

Fant denne fram til deg:

 

Mutilate

 

* Alerts you when your target is ready for Mutilate (poisoned or stung)

* Displays the combined total of both Mutilate attacks

 

Alerts can be sent to Scrolling Combat Text, Mik's Scrolling Battle Text, or the default Blizzard Floating Combat Text.

 

Den har visst som hoved funksjon å vise deg når du burde mutilate, men så også på bildet at den viste mutilate dmg sammenlagt og hver hit i parantes. Håper det hjelper deg litt på vei :)

 

Edit: Ehm.. så at det var en stund siden den har blitt oppdatert, men er du heldig så fungerer den ennå.

Endret av SprEA
Lenke til kommentar
Da har jeg kun 1 spm igjen.

 

Når jeg bruker mutilate blir det vist 2 ganger, jeg vil at kun mutilation skal vise damagen. Noen som vet ossen man kan ta av standard mutilate?

 

 

Altså, jeg vil kun ha den hvite teksten (som er addonen, ikke standar mutilate dmg tekst =)

 

EDIT: Photek remix, elfman?

 

EDIT 2: Hvis dere ser på bildet mitt, ser dere de rød error beskjedene øverst på skjermen, over mutilateene. Vet noen ossen man kan fjerne de? Ubeskrivelig irriterende og ha de der 24/7, siden jeg er rogue.

Jeg tror Mikscrollingbattletext fikser det for deg, men det vil si at du må bytte ut SCT helt da.

Det er ikke så farlig, bare jeg kan få den til å se bra ut. Skal testes ut ;)

 

Og til deg SprEA, takk for at du sier det. Men en tidligere i tråden linket den han også. Men takk igjen for at du tok deg tid til å prøve å finne noe til meg. Utfordringen min nå er å få vekk vanlig mutilate tallene.

Lenke til kommentar

Halp, srsly. Får den samme feilmeldingen hele tiden, uansett hva slags funksjoner jeg bruker (vel, noen gir ikke noen feilmelding, men det skjer fortsatt absolutt ingenting).

 

Alternativt foreslå en bedre unitframe-addon. Skal teste ut Perl mens jeg venter på en oppdatering her (PitBull har jeg allerede brent meg på).

post-48978-1199562345_thumb.jpg

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Halp, srsly. Får den samme feilmeldingen hele tiden, uansett hva slags funksjoner jeg bruker (vel, noen gir ikke noen feilmelding, men det skjer fortsatt absolutt ingenting).

 

Alternativt foreslå en bedre unitframe-addon. Skal teste ut Perl mens jeg venter på en oppdatering her (PitBull har jeg allerede brent meg på).

fordi om error meldinga vises fra agUF trenger det ikke være den det er no galt med. prøv bare med agUF og resten av addonsa slått av og se om det samme skjer da

Lenke til kommentar

Heisann, jeg har i lang tid byttet på forskjellige uier, så nå tengte jeg at jeg vil lage en stabil og praktisk ui for en rogue. Med litt hjelp fra dere, kan vi eventuelt utvikle en kjempegod ui for rogues.

 

I den nye uien vil jeg ha / kunne:

 

- Focus target, vil ha cast bar og focus' target også

- Se cooldowns med tall, som en vanlig cooldown couter

- En egen stunwatch, ikke vanlig CCwatch. Det har man NECB til, men bare en stunwatch som jeg kan plasere ved targetet mitt. (må også vise blind + sap)

- En energy ticker som viser energy.

- En ny unitframe, som man kan flytte på, velge skins og options

- En annen combat text en blizzard sin standard hvor jeg kan modifisere så og si som jeg vil. Helst slå av og på om enkelte spells skal vises på skjermen osv.

 

Det er også en del addons som jeg finner obligatoriske, som jeg kan nevne opp her:

Natur Enemy Cast Bar

Proximo

Prat

Fubar eller Titan panel

Atlas loot

 

Jeg vil at uien skal være ganske minimalistisk, helst med få runde kanter (som standard uien har alt for mye av, takler bare ikke runde kanter). Men, med minimalistisk mener jeg ikke at hver skill skal være like stor som pekeren ingame, og at man ikke kan lese tallene på unitframes, men dere skjønner nok hva jeg mener. Selv ønsker jeg også at actionbuttonene skal se noe slikt ut:

post-93392-1199661512.jpg

(Det var bare en liten bit av baren jeg har tatt bildet fra, jeg er kun ute etter texturen på knappene, hvis noen vet hva det er).

 

Garantert noe jeg absolutt vil ha, som jeg ikke har tatt med her. Men det kan jeg eventuelt fikse selv senere. Håper noen vil komme med forslag og ideer til en ny ui, for alle rogues. Jeg skal prøve og komme med forslag selv.

 

Håper folk er motivert til å utvikle en ny ui! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...