SprEA Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hehe. Min mening med alle addons er at desto mer config det er desto bedre er dem Lenke til kommentar
Mansior Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei, jeg leter etter en addon som skrifter Chat Skriften, og gjør det mulig at du ikke trenger å skrive /2 Hver gang du skal snakke i trade channel. Den viser også klokkeslett jeg skrev det og det, og har også sånn level ting. Så du ser åssen lvl han er Takk =] Endret 2. januar 2008 av Mansior Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, jeg leter etter en addon som skrifter Chat Skriften, og gjør det mulig at du ikke trenger å skrive /2 Hver gang du skal snakke i trade channel. Den viser også klokkeslett jeg skrev det og det, og har også sånn level ting. Så du ser åssen lvl han er Takk =] Prat ordner det for deg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg liker FuBar addonene og de som går overens med det (Buffer2, Bartender 3, Pitbul, sct, Quart etc). Har lastet ned Xiper UI pakke med en del addons (deriblant et genialt threat meter, Omen) men dessverre er det et bitte lite problem. Jeg plasserer klokken rett over kartet. Når jeg er ferdig og logger ut og kommer tilbake igjen så må jeg plassere klokken på nytt. Forbandete irriterende. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vet om en addon, en fan update til SCT som legger sammen mutilate dmg, altså viser det som 1 dmg, ikke 2. Hvis noen skjønner. Altså, istedet for at det står 500 mutilate 500 mutilate Vil jeg at det skal stå 1000 mutilate Ser helst at dette er en mod til SCT, så den går likt med den andre dmgen. Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Her er en grei en, den gir deg også mutilate alerts osv. Mutilate Endret 3. januar 2008 av Saggy Lenke til kommentar
Mansior Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei, jeg leter etter en addon som skrifter Chat Skriften, og gjør det mulig at du ikke trenger å skrive /2 Hver gang du skal snakke i trade channel. Den viser også klokkeslett jeg skrev det og det, og har også sånn level ting. Så du ser åssen lvl han er Takk =] Prat ordner det for deg takk, det funka fett Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Her er en grei en, den gir deg også mutilate alerts osv. Mutilate Tester det etter arena =) Takk! Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Noen som vet hvilken addon som gjør; - Slik at man ser ms, fps og mb (toppen på minimap)? - Slik at det "forstørrelses-glasset" blir en firkant og nederst til venstre på minimap? Og hvilke texture som blir brukt på de ActionBarene der? Takk. EDIT: Noen som vet hvordan jeg får lagt til fonts så jeg kan få brukt de på Pitbull? Prøvde å legge til i SharedMedia, men funket dårlig. Endret 3. januar 2008 av Guka Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet hvilken addon som gjør; - Slik at man ser ms, fps og mb (toppen på minimap)? - Slik at det "forstørrelses-glasset" blir en firkant og nederst til venstre på minimap? Og hvilke texture som blir brukt på de ActionBarene der? Takk. EDIT: Noen som vet hvordan jeg får lagt til fonts så jeg kan få brukt de på Pitbull? Prøvde å legge til i SharedMedia, men funket dårlig. Minimapen er jeg usikker på. Men jeg vil vel tippe at action barene enten er Bartender 3 eller Bongos. =) Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet hvilken addon som gjør; - Slik at man ser ms, fps og mb (toppen på minimap)? - Slik at det "forstørrelses-glasset" blir en firkant og nederst til venstre på minimap? Og hvilke texture som blir brukt på de ActionBarene der? Takk. EDIT: Noen som vet hvordan jeg får lagt til fonts så jeg kan få brukt de på Pitbull? Prøvde å legge til i SharedMedia, men funket dårlig. Minimapen er jeg usikker på. Men jeg vil vel tippe at action barene enten er Bartender 3 eller Bongos. =) Han er ikke på jakt etter selve actionbar addonen, men ute etter texture som blir brukt på det bildet. Ser ut som den actionbar bruker en texture fra addonen: cyCircled som kan lastes ned fra http://wowace.com/files Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Takk til begge. :> Men, Aslas har rett. Noen som vet det med minimappet? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Takk til begge. :>Men, Aslas har rett. Noen som vet det med minimappet? Squeenix - Gjør alt du ønsker, og ikke ønsker, med mini-mappet ditt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kan jeg få et 8kantet speilvent minimap med shiny effekt og gullrammer? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kan jeg få et 8kantet speilvent minimap med shiny effekt og gullrammer? eepanels2 for rammene rundt minimap, klokke fps osv er sikkert SLTimex. eller modda cml. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg mente med Squeenix. Endret 3. januar 2008 av Ajac0 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Squeenix - Gjør alt du ønsker, og ikke ønsker, med mini-mappet ditt Fjerner tilogmed den irriterende "tracking"-knappen? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Squeenix - Gjør alt du ønsker, og ikke ønsker, med mini-mappet ditt Fjerner tilogmed den irriterende "tracking"-knappen? Ok, ett lite problem da Men jeg har elks buff bars til å fixe det. Nå ser den ut som en buff i høyre topp-hjørne, og er ikke plagsom i det heletatt Edit: Lagt ved bilde, du kan selv se øverst i høyre hjørne, så står det 'none', ganske praktisk Endret 3. januar 2008 av elf_man Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Da har jeg kun 1 spm igjen. Når jeg bruker mutilate blir det vist 2 ganger, jeg vil at kun mutilation skal vise damagen. Noen som vet ossen man kan ta av standard mutilate? Screenshot vedlagt. Altså, jeg vil kun ha den hvite teksten (som er addonen, ikke standar mutilate dmg tekst =) EDIT: Photek remix, elfman? EDIT 2: Hvis dere ser på bildet mitt, ser dere de rød error beskjedene øverst på skjermen, over mutilateene. Vet noen ossen man kan fjerne de? Ubeskrivelig irriterende og ha de der 24/7, siden jeg er rogue. Endret 3. januar 2008 av Ajac0 Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, er Photek som ligger i grunn, så har jeg bare modifisert det slik jeg vil ha det Er litt usikker på double-dmg'en din, har ingen høy-lvl rogue selv, så aldri sett det, ergo aldri lett etter en løsning. Skal ta en titt på SCT nå, for å se om jeg kan finne noe om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå