Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg leter etter en addon som skrifter Chat Skriften, og gjør det mulig at du ikke trenger å skrive /2 Hver gang du skal snakke i trade channel. Den viser også klokkeslett jeg skrev det og det, og har også sånn level ting. Så du ser åssen lvl han er :D Takk =]

Endret av Mansior
Lenke til kommentar

Jeg liker FuBar addonene og de som går overens med det (Buffer2, Bartender 3, Pitbul, sct, Quart etc). Har lastet ned Xiper UI pakke med en del addons (deriblant et genialt threat meter, Omen) men dessverre er det et bitte lite problem. Jeg plasserer klokken rett over kartet. Når jeg er ferdig og logger ut og kommer tilbake igjen så må jeg plassere klokken på nytt. Forbandete irriterende.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en addon, en fan update til SCT som legger sammen mutilate dmg, altså viser det som 1 dmg, ikke 2. Hvis noen skjønner.

 

Altså, istedet for at det står

 

500 mutilate

500 mutilate

 

Vil jeg at det skal stå

 

1000 mutilate

 

Ser helst at dette er en mod til SCT, så den går likt med den andre dmgen.

Lenke til kommentar
Hei, jeg leter etter en addon som skrifter Chat Skriften, og gjør det mulig at du ikke trenger å skrive /2 Hver gang du skal snakke i trade channel. Den viser også klokkeslett jeg skrev det og det, og har også sånn level ting. Så du ser åssen lvl han er :D Takk =]

Prat ordner det for deg

takk, det funka fett :D

Lenke til kommentar

wootmm8.jpg

 

Noen som vet hvilken addon som gjør;

- Slik at man ser ms, fps og mb (toppen på minimap)?

- Slik at det "forstørrelses-glasset" blir en firkant og nederst til venstre på minimap?

 

textureya3.jpg

 

Og hvilke texture som blir brukt på de ActionBarene der?

 

Takk. :love:

 

EDIT: Noen som vet hvordan jeg får lagt til fonts så jeg kan få brukt de på Pitbull? Prøvde å legge til i SharedMedia, men funket dårlig. :p

Endret av Guka
Lenke til kommentar
wootmm8.jpg

 

Noen som vet hvilken addon som gjør;

- Slik at man ser ms, fps og mb (toppen på minimap)?

- Slik at det "forstørrelses-glasset" blir en firkant og nederst til venstre på minimap?

 

textureya3.jpg

 

Og hvilke texture som blir brukt på de ActionBarene der?

 

Takk. :love:

 

EDIT: Noen som vet hvordan jeg får lagt til fonts så jeg kan få brukt de på Pitbull? Prøvde å legge til i SharedMedia, men funket dårlig. :p

Minimapen er jeg usikker på. Men jeg vil vel tippe at action barene enten er Bartender 3 eller Bongos. =)

Lenke til kommentar
wootmm8.jpg

 

Noen som vet hvilken addon som gjør;

- Slik at man ser ms, fps og mb (toppen på minimap)?

- Slik at det "forstørrelses-glasset" blir en firkant og nederst til venstre på minimap?

 

textureya3.jpg

 

Og hvilke texture som blir brukt på de ActionBarene der?

 

Takk. :love:

 

EDIT: Noen som vet hvordan jeg får lagt til fonts så jeg kan få brukt de på Pitbull? Prøvde å legge til i SharedMedia, men funket dårlig. :p

Minimapen er jeg usikker på. Men jeg vil vel tippe at action barene enten er Bartender 3 eller Bongos. =)

 

Han er ikke på jakt etter selve actionbar addonen, men ute etter texture som blir brukt på det bildet.

Ser ut som den actionbar bruker en texture fra addonen: cyCircled som kan lastes ned fra http://wowace.com/files

:thumbup:

Lenke til kommentar
Squeenix - Gjør alt du ønsker, og ikke ønsker, med mini-mappet ditt :)

 

Fjerner tilogmed den irriterende "tracking"-knappen?

 

Ok, ett lite problem da :) Men jeg har elks buff bars til å fixe det. Nå ser den ut som en buff i høyre topp-hjørne, og er ikke plagsom i det heletatt :)

 

Edit: Lagt ved bilde, du kan selv se øverst i høyre hjørne, så står det 'none', ganske praktisk :)

post-75416-1199392053_thumb.jpg

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Da har jeg kun 1 spm igjen.

 

Når jeg bruker mutilate blir det vist 2 ganger, jeg vil at kun mutilation skal vise damagen. Noen som vet ossen man kan ta av standard mutilate?

 

Screenshot vedlagt.

post-93392-1199394113_thumb.jpg

 

Altså, jeg vil kun ha den hvite teksten (som er addonen, ikke standar mutilate dmg tekst =)

 

EDIT: Photek remix, elfman?

 

EDIT 2: Hvis dere ser på bildet mitt, ser dere de rød error beskjedene øverst på skjermen, over mutilateene. Vet noen ossen man kan fjerne de? Ubeskrivelig irriterende og ha de der 24/7, siden jeg er rogue.

Endret av Ajac0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...