Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
post-113960-1198571243_thumb.jpg

 

ikke på langt nær ferdig enda. men mitt spørsmål. går det ann å få det synlige bildet til å være i 16:9 format, tenker da på det som ikke er svart. det for å få det totale bildet til å bli en anelse mer oversiktlig

Man har jo en skjerm justerings addon, som gjør at du kan lage bildet midre og større. Slik at du kan ungå og "vise" skjermen der du har den sorte baren din nederst.

 

Husker ikke helt navnet på den nå, men den er med i CTMod pakken tror jeg. (eller var det CDmod?)

Lenke til kommentar

takk for tips, er dog fortsatt litt problemer. ct_view gjør at det synlige bildet blir noe tilnærmet 16:9, men oppløsningen er fortsatt 4:3 så det ser litt rart ut syns jeg. når jeg setter ingame oppløsning til 16:9 blir alt helt jævlig å se på. ingame oppløsning virker også inn på området som er uttafor ct_view

Lenke til kommentar

hmm. jeg er ikke shelt sikker på hvordan den fungerer, jeg har 2 monitorer og skalerte fra 2560 x 1024 til 1280 x 1024 med CT_Viewport og bildet mitt ser helt greit ut. trur ikke du skal stille på oppløsninga hadde du 4:3 til og begynne med trur jeg den skal stille seg etter det.

 

Edit: Fant akkurat denne: Sunn - Viewport Art

 

trur kansje den er midt i blinken for deg

Endret av MittParadoX
Lenke til kommentar

Hei! Mange som skryter av Cartographer her så jeg har noen spørsmål.

 

Er det Cartographer som gjør at man får en pil over hodet som peker i retningen man skal? F eks at man kan sette opp cords også peker den dit? Hva trenger jeg i såfall? Bare Cartographer?

 

Finnes det noen måte å flytte alle "punktene" jeg har lagret med ctmap over til Cartographer??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ser Lunarpoet har en fin addon for å vise dmg på actionbaren. Er det noen som vet om en bra addon som gjør det? Vil helst ha dmg. på tooltip, men en som du kan konfigurere er greit.

 

Har lett litt, men fant ikke noe særlig. Bare noen gamle utdaterte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...