Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Har et lite problem for tiden. Fixa meg ny UI, og nå bruker jeg Bartender3. Men når jeg går over i Cat / bear-form, så vil ikke den endre seg til det den var før (dvs cat form baren). Noen som vet hvordan jeg fixer det? Har også et annet problem, i chaten vises ikke guild-chaten, og jeg vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke å installere ny eller relogge. Må nok inn på bartender configen og stille in bar paging eller noe heter det. Høyreklikk på bar1 (feks) etter at du har ulocka bartender. Så velger du paging og aktiverer paging til den baren (bartender3 f.eks) som du har bear tinga på. Da bytter den fra bar1 til bar3 når du shapeshifter

Lenke til kommentar
Hei, lure på om ag_unitframes kan fade out not in combat liksom..

noe som vet, klare ikke finne ut av det

 

PitBull har en funksjon som gjør at den kan fade utenfor combat, og er i tillegg mye mer konfigurerbar.

 

Kan godt hende at aguf kan gjøre det samme, men har ikke brukt de siden PitBull ble sluppet, så noen andre får svare på det.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan binde eePanels2 til Pitbull target? Slik at når jeg ikke har noe target, fader panelet bak target-frame bort?

 

Håper jeg forklarte godt nok. Takk for evt. hjelp :)

 

Gå inn i eePanel menyen og finn panelet som du skal ankre til unitframen, og sett parent til navnet på Targetframen (PitBullUnitFrame2 iirc) capital letters ist very importante.

 

Macro til å finne frame navn:

 

/print GetMouseFocus():GetName()

 

Hotkey den, mus over elementet du vil ha navnet på, og trykk på den designerte knappen, og på magisk vis vil navnet poppe opp i chat-boxen. Lykke til

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar
Leiter etter en addon jeg hadde før. Den holdt telling på hvor mange ganger man hadde vunnet/tapt i Bg's samt honor i timen. Noen som veit en addon som gjør dette?

 

er ute etter det samme, bare at jeg også vil ha en som viser honor du har total nøyaktig.

 

Noen som vet om noe sånt finnes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...