Gjest medlem-77217 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har et lite problem for tiden. Fixa meg ny UI, og nå bruker jeg Bartender3. Men når jeg går over i Cat / bear-form, så vil ikke den endre seg til det den var før (dvs cat form baren). Noen som vet hvordan jeg fixer det? Har også et annet problem, i chaten vises ikke guild-chaten, og jeg vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) last ned nyeste versjon av bartender og/eller relogg. Endret 16. desember 2007 av Rostad Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hjelper ikke å installere ny eller relogge. Må nok inn på bartender configen og stille in bar paging eller noe heter det. Høyreklikk på bar1 (feks) etter at du har ulocka bartender. Så velger du paging og aktiverer paging til den baren (bartender3 f.eks) som du har bear tinga på. Da bytter den fra bar1 til bar3 når du shapeshifter Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som vet om det er en addons lignans denne: Loot Tracker? som virker Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som vet om det er en addons lignans denne: Loot Tracker? som virker GMen i gamle guilden min brukte noe lignende som virket etter 2.3 kan se om jeg finner ut hvor han fikk den fra. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei, lure på om ag_unitframes kan fade out not in combat liksom.. noe som vet, klare ikke finne ut av det Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei, lure på om ag_unitframes kan fade out not in combat liksom..noe som vet, klare ikke finne ut av det PitBull har en funksjon som gjør at den kan fade utenfor combat, og er i tillegg mye mer konfigurerbar. Kan godt hende at aguf kan gjøre det samme, men har ikke brukt de siden PitBull ble sluppet, så noen andre får svare på det. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kan binde eePanels2 til Pitbull target? Slik at når jeg ikke har noe target, fader panelet bak target-frame bort? Håper jeg forklarte godt nok. Takk for evt. hjelp Lenke til kommentar
imastard Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vell, måtte sette sammen ein ny UI, fokusert på å vere oversiktlige. Ikkje 100% ferdig enda, men ser oppbyggingen i alle fall Lenke til kommentar
Northern_Comfort Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som kunne kommet med et navn på en addon som, istedet for å vise portett av character og target, heller viser et animert 3D bilde? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Så bra ut denne, ikke 100% min stil på Unitframes, men det er smakssak... Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Leiter etter en addon jeg hadde før. Den holdt telling på hvor mange ganger man hadde vunnet/tapt i Bg's samt honor i timen. Noen som veit en addon som gjør dette? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som kunne kommet med et navn på en addon som, istedet for å vise portett av character og target, heller viser et animert 3D bilde? som sagt fortsatt under konstruksjon. blir nok endra litt på unitframes Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan binde eePanels2 til Pitbull target? Slik at når jeg ikke har noe target, fader panelet bak target-frame bort? Håper jeg forklarte godt nok. Takk for evt. hjelp Gå inn i eePanel menyen og finn panelet som du skal ankre til unitframen, og sett parent til navnet på Targetframen (PitBullUnitFrame2 iirc) capital letters ist very importante. Macro til å finne frame navn: /print GetMouseFocus():GetName() Hotkey den, mus over elementet du vil ha navnet på, og trykk på den designerte knappen, og på magisk vis vil navnet poppe opp i chat-boxen. Lykke til Endret 18. desember 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Vell, måtte sette sammen ein ny UI, fokusert på å vere oversiktlige. Ikkje 100% ferdig enda, men ser oppbyggingen i alle fall Er /gremove Bumphy macroen din keybinda eller no slikt siden den ikke viser? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hva heter den addonen jeg har laga sirkel rundt? Den plager meg veldig :o Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hva heter den addonen jeg har laga sirkel rundt? Den plager meg veldig :o DEt der ser ut som tinytip. Går og få så den står fast på andre plasser en og fölge musepekeren også. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva heter buff moden som bare viser buffsa dine som små firkanter? Ligner endel på den som allerede er innebygd. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Leiter etter en addon jeg hadde før. Den holdt telling på hvor mange ganger man hadde vunnet/tapt i Bg's samt honor i timen. Noen som veit en addon som gjør dette? er ute etter det samme, bare at jeg også vil ha en som viser honor du har total nøyaktig. Noen som vet om noe sånt finnes? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vell, måtte sette sammen ein ny UI, fokusert på å vere oversiktlige. Ikkje 100% ferdig enda, men ser oppbyggingen i alle fall Ser bra ut, hvilken texture bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå