GtReBra Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det var det ja. Takker Lenke til kommentar
drood Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 noen som veit om en addon som viser alle itemen som finnes in-game? litt som modelviewer bare at den viser itemsene in-game Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Anbefaller deg whodrop som loot database. Ace 2 og fubar bassert addon. Den viser alt loot som har droppa. Er satt opp i instance rekkefølge. Veldig fint addon, synes det er bedre enn Atlasloot som er omtrent det samme. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noen her som har en annen addon enn ctmod som viser chat-timestamps. Helst med sekunder... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Prat fikser vel det. Edit: Selv finner jeg timestamps noe plagsomt. Endret 6. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hmm.. er litt enig, men har ikke fått fubar clock_fu til å fungere på ei stund, og er for lat til å flytte musa opp til den sola/månen for å sjekke klokka... Vet du kanskje om clock_fu fungerer nå? LIkte forresten ikke prat helt.. prøvde det for ei stund sida, men synes det ble mye pes... Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm.. er litt enig, men har ikke fått fubar clock_fu til å fungere på ei stund, og er for lat til å flytte musa opp til den sola/månen for å sjekke klokka... Vet du kanskje om clock_fu fungerer nå? LIkte forresten ikke prat helt.. prøvde det for ei stund sida, men synes det ble mye pes... prat er egentlig bare og legge inn og la være. den er stilt inn ganske greit på det meste Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som vet om noen bra Arena Add0ns? Vet egentlig ikke helt hva jeg leter etter, men det må være noe der ute Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Proximo forteller deg hva det andre laget består av, og lar deg targete dem. Lenke til kommentar
drood Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) jeg har en addon som lager lyder, hver gang HP eller mana går under 30%. men, jeg har ikke anelse hvilken addon som gjør det. Noen som veit om hvilke addon dette kan dreie seg om? Endret 8. desember 2007 av drood Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 SCT (Scrolling Combat Text) nesten garantert. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 WTB Auto-turnin mod, om noen har navnet, blir jeg glad. (turn-ins i AV bl.a) Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 WTB Auto-turnin mod, om noen har navnet, blir jeg glad. (turn-ins i AV bl.a) hmm. er en addon som heter alarBGHelper den sørger for auto turnin av AV quests. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Takker. Er nå på jakt etter en ny en. Noen som vet hvordan fjerne Blizzard sin ''weapon buff'' øverst i høyre-hjørne? Buffalo fjerner alt utenom den, så nå har jeg to weapon buffs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fått meg ny pc nå og startet litt opp igjen med wow, og da trenger jeg addons. Jeg har skaffet noen, men er ikke helt fornøyd enda. Hvilke addons er et "must" syns dere? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Skal starte igjen og gikk inn på wow.curse.com sida, og lasta ned CTMod pakka, men det kom en hel haug med feil. Hvordan kan jeg fikse dette? Den har ikke blitt oppdatert på 2 mnd. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 <_> Noen warriors eller andre som har en addon som gir deg en grafisk representasjon (bar som fylles e.l.) av swing timeren på autoattack? Har prøvd et par jeg fant, men de funket heller dårlig. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Quartz viser det. Ypperlig castingbar for casters, i tillegg Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som vet om det finnes en mulighet for å få opp pets i Grid? Ville blitt evig taknemmelig. Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nå har jo 2.3 kommet ut for en stund siden. Hva kan dere annbefale meg? Jeg har sett filmer av Forte gutta, noe sånnt kunne jeg også tenkt meg. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå