samebob Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Simpleminimap tror jeg funker. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Squeenix er også ett bra minimap addon. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Denne tråden går vel på add-ons og? Trenger enn add-on som gjør at jeg kan prate med folk på msn inni wow, er så kjedelig og det tar lang tid å minimere hele tiden Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Windowed(?) mode er din venn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hei lure på hva den addonen her heter: Den jeg har ringet med rød rundt... med mini mappen osv... takk for svar muhahaha! min interface:P Joa, bartender 3,Cycirceled,EEpanels2, Dmg meters,simple minimap og Cycirceled Vol plugin har skifta til VolM nå da siden den er nicere Endret 3. desember 2007 av xaviator Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei, alle dere UI-guruer. Kunne noen hjulpet meg? Fikset MazzleUI her om dagen, og når jeg har svart på alle spm. og trykket på "Mazzlefy me", ser det slikt ut. Kunne noen hjulpet meg? Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei lure på hva den addonen her heter: Den jeg har ringet med rød rundt... med mini mappen osv... takk for svar muhahaha! min interface:P Joa, bartender 3,Cycirceled,EEpanels2, Dmg meters,simple minimap og Cycirceled Vol plugin har skifta til VolM nå da siden den er nicere syns den var litt rotete jeg da.... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Testa Mazzle ui for en stund siden. Prøv å kjøre Mazzlefier om igjen. Ser ut som noe hang seg opp under instilasjonen. Pent UI å se på men lite funksjonelt. Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei, alle dere UI-guruer. Kunne noen hjulpet meg? Fikset MazzleUI her om dagen, og når jeg har svart på alle spm. og trykket på "Mazzlefy me", ser det slikt ut. Kunne noen hjulpet meg? Hva heter den addon' som du har nederst på bildet? Jeg mener ikke Fubar / titanbar, men den som er like over den. Ligner på en ramme eller noe sånt Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er et skinn til Mazzle UI. http://www.wowinterface.com/forums/showthread.php?t=13798 Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Takk takk. den var super Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ingen som vet hvordan jeg fikser den, da? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har du sjekket forumet til Mazzle? Der er det masse hjelp å hente. Tror faktisk det er det eneste preamde UI til wow som har slik support. Som jeg sa tidligere kan det virke som noe gikk galt under instilasjonen. På forumet til Mazzle står det beskrevet hva du eventuelt må gjøre. Bruker ikke det mere så det er lite mere jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Lurte litt på noe her om dagen, hvordan kan jeg få UI'n min til å kreve minst mulig? Er det vanlige blizzard action bars og party frames? Noen som vet dette sikkert? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg får faktisk mer fps med bartender 3 og pearl classic^^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei, alle dere UI-guruer. Kunne noen hjulpet meg? Fikset MazzleUI her om dagen, og når jeg har svart på alle spm. og trykket på "Mazzlefy me", ser det slikt ut. Kunne noen hjulpet meg? Skaff deg X-perl istedet for de ekle unitframesa du har nå. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hei, alle dere UI-guruer. Kunne noen hjulpet meg? Fikset MazzleUI her om dagen, og når jeg har svart på alle spm. og trykket på "Mazzlefy me", ser det slikt ut. Kunne noen hjulpet meg? Skaff deg X-perl istedet for de ekle unitframesa du har nå. Unitframsa blir annerledes nar UIen virker ordentlig. Likte personlig ikke UIen fordi det var uvant a ha unitframes helt nedi hjornet og maten knappene var plassert pa. Endret 6. desember 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lite problem her.. Noen som vet hvordan jeg får fjernet den inringet stealth knappen? De andre barene er Trinity Bars hvis det har no å si, og tror den som er inringet er fra blizzards standar.. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg "slutta" å sletta WoW for 2-3 måneder siden. Men så klart klarte jeg ikke å holde meg vekk. Jeg hadde da to addons som cirka sammen på quests. sånn at jeg fikk se kommentarer fra wowhead og cords. Så var det bare å trykke på cords i kommentaren fra wowhead og jeg fikk de opp på karte. Noen som veit hvilke to mods jeg snakker om. Fikk tipset i denne tråden men finner ikke posten nå. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lightheaded heter den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå