v-gard Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Forresten, noen som vet om Atlas har kommet med en versjon som funker med den nyeste AtlasLoot versjonen? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 http://wow.curse.com/downloads/details/2983/ Nyeste atlasloot enhanced! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har den, men mangler Atlas Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Trenger en addon som ligner på Arcanum, da den gikk til helvete etter patchen. Bør helst ha mulighet til å legge alle mage spesifikke non-combat abilities på den. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Antar du kan bruke denne, Baghera? http://wow.curse.com/downloads/details/8551/ (finnes også på wowace) Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Helsikken, helt ut av det blå har jeg fått noen nye unit frames, noen store svarte og gule greier som dekker hele skjermen, nesten! Noen som vet hva de heter ? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Antar du kan bruke denne, Baghera?http://wow.curse.com/downloads/details/8551/ (finnes også på wowace) Den fungerer utmerket! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Si meg, hvordan funker Aceupdater? Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jaja nå har jeg klart meg lenge nok med WoW standard UI. Meker jeg får litt abstinenser nå hehe. Noen som har noen kjekke addons å anbefale? Må bare finne et godt 'overall design' å gå for Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Si meg, hvordan funker Aceupdater? Funker bedre enn noen sinne. Den gir deg en liste med alle ace addons. Du kan velge å automatisk oppgradere alle dine eksisterende ace addons og å laste ned nye. I tillegg oppgraderer programmet seg selv også. Lett å bruke. Mer er det vel ikke å si... Jeg hater å oppgradere manuellt og jeg hater å se at folk har nyere versjon av Omen enn meg, så jeg er veldig fornøyd. Har brukt det lenge uten noen problemer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ok, linkzor? Fant en, men hadde noe problemer, så jeg ga opp hele skiten. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 http://www.wowace.com/wau/publish.htm Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen som har kule addons ? Trenger noen som ikke er out of date.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Takker. Fant problemet, den likte ikke Opera. :< Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Takker. Fant problemet, den likte ikke Opera. :< bruk wowus den oppdaterer alle addons, ikke bare Ace addons genial updater Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Takker. Fant problemet, den likte ikke Opera. :< bruk wowus den oppdaterer alle addons, ikke bare Ace addons genial updater oh, den var super! tusen takk Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Leter etter en AddOn som skinner "Name Plates" over fiendtlige og vennlige spillere. (Det som toggles når man trykker "V") Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 noen som gidder å hjelpe meg litt. har sletta dem gamle addonsa mine, har no lagt inn titan det jeg er på jakt etter er en cooldown timer som viser tid i iconet hvor lang tid det er før den er klar til bruk. leter etter en bra addon som viser health til mobs og players som jeg targeter.jeg får det bare i % nå map cordinater.. og ellers noen andre bra hunter addons. noen som orker hjelpe ? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 CCOmni og/eller CooldownCount viser en teller på hvor lang tid det er igjen på CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå